關於集團
集團品牌
presslogic-logo
廣告查詢
工作機會
用戶登入
用戶名稱:
密      碼:
搜索
教育王國 討論區 小學雜談 62網派位成績結果?
樓主: Karinachu
go

62網派位成績結果? [複製鏈接]

Rank: 6Rank: 6


8773
141#
發表於 07-6-9 16:56 |只看該作者

Re: 62網派位成績結果?

gorilla,

真係無法, 個遊戲規則就係好講運氣, 你隨機號碼好, 就點排都可以派到第一志願.  其實個個都想入到首志願, 問題係如果一個唔好彩, 都想有個保險, 寧願派到一間自己可以接受到的小學, 而唔係派到一間完全無報或排名好後的小學.
  
Scarletgirl,

今年第一輪有同學仔都係報伍下, 同你一樣唔收, 跟住大抽獎放第一位就入了.

伍季明放第二位都有好大機會, 放第三, 同樣係無機.

Rank: 6Rank: 6

醒目開學勳章


8533
142#
發表於 07-6-9 21:55 |只看該作者

Re: 62網派位成績結果?

cc0524
原來咁多人有同感

jk67jk
你形容得好生動

cc0524 寫道:
[quote]
jk67jk 寫道:

因為, 兩年前參觀浸聯, 該校長那時還是氣焰非常....。


jk67jk,

唔係兩年前, 係一直都係...........    [/quote]

Rank: 6Rank: 6

醒目開學勳章


5659
143#
發表於 07-6-11 09:07 |只看該作者

Re: 62網派位成績結果?

010 / jk67jk,

原本我都唔知道架, 係有一個幼稚園同學既家長在去年幫他細女選小學時竟然放棄直入 (因為哥哥係度讀, 所以佢可以直入), 由他口中講了很多事情給我們知道, 再到派位後看到很多用人事關係而可以叩門的例子, 咁就............

Rank: 7Rank: 7Rank: 7


14795
144#
發表於 07-6-11 11:48 |只看該作者

Re: 62網派位成績結果?

各位
我想知道 ~ 天佑, 基慧(舊)算唔算大熱呢?
有冇人可以答到我, 第時中學派位好唔好 ?

Rank: 5Rank: 5


2231
145#
發表於 07-6-11 14:23 |只看該作者

Re: 62網派位成績結果?

我在明報網頁得知,基慧的Band 1學生率是52.4%,是荃灣區的等二名,不知是否屬實?

Rank: 2


30
146#
發表於 07-6-11 15:34 |只看該作者

Re: 62網派位成績結果?

請問可否提供Link?我都好想知道其他學校的排名.  Thanks
sylvia_chik 寫道:
我在明報網頁得知,基慧的Band 1學生率是52.4%,是荃灣區的等二名,不知是否屬實?

Rank: 3Rank: 3


305
147#
發表於 07-6-11 15:48 |只看該作者

Re: 62網派位成績結果?

有無人知官小(麗城)今年係咪會轉校長呀

Rank: 5Rank: 5


2231
148#
發表於 07-6-11 17:06 |只看該作者

Re: 62網派位成績結果?

URL "http://life.mingpao.com/cfm/interact7.cfm"

koowaihung 寫道:
請問可否提供Link?我都好想知道其他學校的排名.  Thanks[quote]
sylvia_chik 寫道:
我在明報網頁得知,基慧的Band 1學生率是52.4%,是荃灣區的等二名,不知是否屬實?
[/quote]

Rank: 2


30
149#
發表於 07-6-11 23:35 |只看該作者

Re: 62網派位成績結果?

好正的網站,謝謝提供!
sylvia_chik 寫道:
URL "http://life.mingpao.com/cfm/interact7.cfm"

[quote]
koowaihung 寫道:
請問可否提供Link?我都好想知道其他學校的排名.  Thanks[quote]
sylvia_chik 寫道:
我在明報網頁得知,基慧的Band 1學生率是52.4%,是荃灣區的等二名,不知是否屬實?
[/quote][/quote]

Rank: 6Rank: 6

醒目開學勳章


8533
150#
發表於 07-6-12 00:10 |只看該作者

Re: 62網派位成績結果?

sylvia_chik
謝謝分享.
我看過該網站,部分學校-最低入學分數好像不完全正確.
與我所知情況略有出入,
而其自行收生入表情況,與第二階段入表情況是會不同的,
大家參考時請小心留意.

Rank: 3Rank: 3


123
151#
發表於 07-6-12 01:47 |只看該作者

Re: 62網派位成績結果?

cc0524:

I also heard that there are cases such as "很多用人事關係而可以叩門的例子".  But I am not sure whether it is a common practice or not.   

Also,  I agreed with what the followings said.  They gave people the impression of 'elite' class.  I felt that a lot of schools in Tsuen Wan are underated because they are not as famous as the above mentioned schools.

010 寫道:
cc0524
原來咁多人有同感

jk67jk
你形容得好生動

[quote]
cc0524 寫道:
[quote]
jk67jk 寫道:

因為, 兩年前參觀浸聯, 該校長那時還是氣焰非常....。


jk67jk,

唔係兩年前, 係一直都係...........    [/quote][/quote]

Rank: 1


24
152#
發表於 07-6-12 07:37 |只看該作者

Re: 62網派位成績結果?

睇左咁多位媽媽的意見...
看來海壩官小再不是大熱...
無可否認..海壩官小比以前差了很多...
我作為海壩官小應屆畢業生都感到丟臉...
學校經常在做一些無聊的課外活動...
不好好注重學生成績...
無疑,做課外活動不是不好....
但會不會太多呢??

這只是我個人意見...

Rank: 6Rank: 6

醒目開學勳章


5659
153#
發表於 07-6-12 09:13 |只看該作者

Re: 62網派位成績結果?

dingdong.hk,

我不單是聽到, 而是真有一個幼稚園同學用了這個方法叩門入讀.

Rank: 2


47
154#
發表於 07-6-12 13:50 |只看該作者

Re: 62網派位成績結果?

該學校約排在中中位置.

kiukiuleung 寫道:
你哋好,
我去荃灣海霸官小叩了門,你哋覺得這校如何?


迷纲的媽咪上
Thanks! :cry:  :cry:  :cry:  :cry:

Rank: 3Rank: 3


223
155#
發表於 07-6-12 15:20 |只看該作者

Re: 62網派位成績結果?

http://life.mingpao.com/cfm/interact7.cfm
sylvia_chik 寫道:
我在明報網頁得知,基慧的Band 1學生率是52.4%,是荃灣區的等二名,不知是否屬實?
[/quote][/quote]


232
156#
發表於 07-6-12 17:41 |只看該作者

Re: 62網派位成績結果?

提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽
簽名被屏蔽

Rank: 7Rank: 7Rank: 7


14795
157#
發表於 07-6-12 18:00 |只看該作者

Re: 62網派位成績結果?

荃浸~真係大熱, 睇怕機會好微.
因為第1輪得15分, 第2輪人人識揀佢  

Rank: 3Rank: 3


155
158#
發表於 07-6-12 18:08 |只看該作者

Re: 62網派位成績結果?

200012
我決定放棄荃官,讀九龍塘小學了

Rank: 5Rank: 5


1632
159#
發表於 07-6-12 18:13 |只看該作者

Re: 62網派位成績結果?

annie163 寫道:
200012
我決定放棄荃官,讀九龍塘小學了
         點解呢?

Rank: 3Rank: 3


155
160#
發表於 07-6-12 18:17 |只看該作者

Re: 62網派位成績結果?

真係一個好難決定,但我實在太喜歡九小校舍,同埋我覺得小朋友都好乖
‹ 上一主題|下一主題
返回列表
發新帖