關於集團
集團品牌
presslogic-logo
廣告查詢
工作機會
用戶登入
用戶名稱:
密      碼:
搜索
教育王國 討論區 小學雜談 油塘小學家長站 - part 28
樓主: hoganmama
go

油塘小學家長站 - part 28 [複製鏈接]

Rank: 6Rank: 6

醒目開學勳章


9393
1561#
發表於 07-7-13 10:04 |只看該作者
快 d 去睇醫生.
祝快些痊癒.
原文章由 雪文 於 07-7-12 21:07 發表
各位, 而家三母子都感冒了

Rank: 11Rank: 11Rank: 11Rank: 11

醒目開學勳章


32443
1562#
發表於 07-7-13 10:04 |只看該作者
各位早晨 !

講聲唔好意思先, 我老公今日帶咗我仔返惠州, 佢話佢牙痛

明天我會同小悅出席聚會

Rank: 8Rank: 8


17382
1563#
發表於 07-7-13 10:06 |只看該作者
返惠州 我鄉下係惠東

[quote]原文章由 雪文 於 07-7-13 10:04 發表
各位早晨 !

講聲唔好意思先, 我老公今日帶

Rank: 11Rank: 11Rank: 11Rank: 11

醒目開學勳章


32443
1564#
發表於 07-7-13 10:07 |只看該作者
多謝關心.

我而家吃緊上星期睇醫生的葯 ( 因當時話喉嚨痛), 而家吃返正好.
小悅仲有少少鼻水.
亞哥嚴重D,  鼻水長流.  不過佢老豆要走, 公公婆婆又返咗深圳, 無計佢一定要跟去

原文章由 funbabyhk 於 07-7-13 10:04 發表
快 d 去睇醫生.
祝快些痊癒.

Rank: 11Rank: 11Rank: 11Rank: 11

醒目開學勳章


32443
1565#
發表於 07-7-13 10:07 |只看該作者
yi, 我老公都係惠東人wor.

原文章由 iloveyoub4 於 07-7-13 10:06 發表
返惠州 我鄉下係惠東

[quote]原文章由 雪文 於 07-7-13 10:04 發表
各位早晨 !

講聲唔好意思先, 我老公今日帶

Rank: 11Rank: 11Rank: 11Rank: 11

醒目開學勳章


32443
1566#
發表於 07-7-13 10:10 |只看該作者
funfun,你老公買唔買NDS俾仔仔呀 ?

我仔昨日攞到好多獎狀(二張校外, 四張校內), 佢老豆見到開心到不得了, 主動話要買禮物俾亞仔, 我叫亞仔要求NDS, 不過我老公話太貴, 要我出前頭的數字 $1000, 佢出後面的數字 $3xx, 我當然唔肯啦.

我都唔滿意我仔的退步.

Rank: 6Rank: 6

醒目開學勳章


9393
1567#
發表於 07-7-13 10:12 |只看該作者
雪雪,
即係你今天沒上班要在家中睇住囡囡?
原文章由 雪文 於 07-7-13 10:07 發表
多謝關心.

我而家吃緊上星期睇醫生的葯 ( 因當時話喉嚨痛), 而家吃返正好.
小悅仲有少少鼻水.
亞哥嚴重D,  鼻水長流.  不過佢老豆要走, 公公婆婆又返咗深圳, 無計佢一定要跟去

Rank: 11Rank: 11Rank: 11Rank: 11

醒目開學勳章


32443
1568#
發表於 07-7-13 10:13 |只看該作者
我最開心亞仔攞咗xx科一年級校內比賽冠軍, 呢個係佢自己實力得返來的

Rank: 11Rank: 11Rank: 11Rank: 11

醒目開學勳章


32443
1569#
發表於 07-7-13 10:14 |只看該作者
funfun,我有返工呀, 唔好意思再請假.
亞囡都返學, 無人睇佢呀.

原文章由 funbabyhk 於 07-7-13 10:12 發表
雪雪,
即係你今天沒上班要在家中睇住囡囡?

Rank: 8Rank: 8


17382
1570#
發表於 07-7-13 10:16 |只看該作者
唸山=學佬人

原文章由 雪文 於 07-7-13 10:07 發表
yi, 我老公都係惠東人wor.

Rank: 6Rank: 6

醒目開學勳章


9393
1571#
發表於 07-7-13 10:19 |只看該作者
恭喜, 恭喜
我仔仔就差喇, 紀律降了一級 (問佢點解, 佢話可能俾班長記名 wor.... ) 佢就成日問住可唔可以買NDS?  (話其餘都有 A-  wor)
老豆話, 睇吓依幾個星期在家中表現, 有冇改進才考慮買的.
佢只有英文成績及什科全部有進步, 中,數,常就降了少許.
整體都是退步了 (在班內名次上了一級)

原文章由 雪文 於 07-7-13 10:10 發表
funfun,你老公買唔買NDS俾仔仔呀 ?

我仔昨日攞到好多獎狀(二張校外, 四張校內), 佢老豆見到開心到不得了, 主動話要買禮物俾亞仔, 我叫亞仔要求NDS, 不過我老公話太貴, 要我出前頭的數字 $1000, 佢出後 ...

Rank: 6Rank: 6

醒目開學勳章


9393
1572#
發表於 07-7-13 10:20 |只看該作者
咁放學點算呀?

我要先去銀行入數, 轉頭傾
原文章由 雪文 於 07-7-13 10:14 發表
funfun,我有返工呀, 唔好意思再請假.
亞囡都返學, 無人睇佢呀.

Rank: 5Rank: 5


2993
1573#
發表於 07-7-13 10:21 |只看該作者
公喜晒呀
原文章由 雪文 於 07-7-13 10:13 發表
我最開心亞仔攞咗xx科一年級校內比賽冠軍, 呢個係佢自己實力得返來的

Rank: 8Rank: 8


17382
1574#
發表於 07-7-13 10:23 |只看該作者
幾好啦唔好唔滿意啦
咁先會有進步空間呀:D


[quote]原文章由 雪文 於 07-7-13 10:10 發表
funfun,你老公買唔買NDS俾仔仔呀 ?

我仔昨日

Rank: 5Rank: 5


2993
1575#
發表於 07-7-13 10:23 |只看該作者
休息多D喇,病仲要返工好慘架:(
原文章由 雪文 於 07-7-13 10:14 發表
funfun,我有返工呀, 唔好意思再請假.
亞囡都返學, 無人睇佢呀.

Rank: 8Rank: 8


17382
1576#
發表於 07-7-13 10:25 |只看該作者


我又等收工
comecome今日去左邊樹 未見人既


原文章由 funbabyhk 於 07-7-13 10:20 發表
咁放學點算呀?

我要先去銀行入數, 轉頭傾

Rank: 11Rank: 11Rank: 11Rank: 11

醒目開學勳章


32443
1577#
發表於 07-7-13 10:37 |只看該作者
我女間幼兒園可以6點先接的, 我放工再去接佢啦.
明早都返學啦.

可惜我仔超過咗年齡, 唔係我都送埋佢返幼稚園呀


原文章由 funbabyhk 於 07-7-13 10:20 發表
咁放學點算呀?

我要先去銀行入數, 轉頭傾

Rank: 11Rank: 11Rank: 11Rank: 11

醒目開學勳章


32443
1578#
發表於 07-7-13 10:38 |只看該作者
心美, 我荅咗你股票個到, 睇到未 ?
你係要入返自己名定入銀行呀 ?

原文章由 心美 於 07-7-13 10:23 發表
休息多D喇,病仲要返工好慘架:(

Rank: 8Rank: 8


17382
1579#
發表於 07-7-13 10:43 |只看該作者

Rank: 11Rank: 11Rank: 11Rank: 11

醒目開學勳章


32443
1580#
發表於 07-7-13 10:43 |只看該作者
funfun,咁你仔仔好過我仔啦.
上學期佢勤學攞到B+, 紀律都係B+, 我都知佢今年攞品學兼優獎無忘啦, 人哋要上, 下學期操行都係A-以上先有加.
不過佢攞到學x優異獎

你仔最差那一科 ? 我仔係中文說話, 同上學期一樣都係 75分, 搞到整科成績拖下去了.  我唔知點同佢改進呢一點, 都教咗佢詞彙要豐富一點啦, 可惜無機會同中文老師傾返呢個問題, 大家有無方法可以教下我呀 ?  寫作佢又有進步wor,寫出來但表達唔出, 點搞

原文章由 funbabyhk 於 07-7-13 10:19 發表
恭喜, 恭喜
我仔仔就差喇, 紀律降了一級 (問佢點解, 佢話可能俾班長記名 wor.... ) 佢就成日問住可唔可以買NDS?  (話其餘都有 A-  wor)
老豆話, 睇吓依幾個星期在家中表現, 有冇改進才考慮 ...
‹ 上一主題|下一主題
返回列表
發新帖