註冊新用戶,開通自己的個人中心
討論區
伯爵府
返回頂部
大宅
原文章由 雪文 於 07-7-12 16:52 發表 嶲挌
珍珠宮
原文章由 雪文 於 07-7-12 16:56 發表 我唔係打呢幾個字加, 我打咗十幾個字變成咁. 你睇有個post仲係空白的
原文章由 iloveyoub4 於 07-7-12 16:55 發表 係,要儲$$$$$$$$$$$$$
原文章由 come爸嘩 於 07-7-12 16:52 發表 香港地, 有屋有車都勢係假, CASH先至最實際!!!!
原文章由 hermanpapa 於 07-7-12 17:02 發表 i would like to own all of them, money,house,car,"ladies"...etc...
原文章由 雪文 於 07-7-12 17:04 發表 但係錢揾錢都好重要. 而家我就係二公婆揾的錢只夠使用, 想儲D都好難.
子爵府
原文章由 雪文 於 07-7-12 17:07 發表 我諗我都係唔好發D咩買樓, 買車位, 買的士. 有錢都係買返股票好, 收息.
原文章由 hoganmama 於 07-7-12 17:07 發表 我都諗緊要將財富增值先得
原文章由 iloveyoub4 於 07-7-12 17:09 發表 講真我唔識架∼∼∼∼∼∼唔好笑我呀
原文章由 hoganmama 於 07-7-12 17:10 發表 有咩股票好買呢? 唉, 我等股災等左好耐