關於集團
集團品牌
presslogic-logo
廣告查詢
工作機會
用戶登入
用戶名稱:
密      碼:
搜索
教育王國 討論區 小學雜談 油塘小學家長站 - part 28
樓主: hoganmama
go

油塘小學家長站 - part 28 [複製鏈接]

Rank: 11Rank: 11Rank: 11Rank: 11

醒目開學勳章


32443
1441#
發表於 07-7-12 16:26 |只看該作者
現有公屋住戶去買樓, 多數都唔會自住.
咁自己層公屋點呀, 無理由還俾房署加.
花無白日紅, 萬一有咩唔掂, 仲有層公屋係到嘛.



原文章由 iloveyoub4 於 07-7-12 16:22 發表
我又無咁既感覺wor
自己都有地方住緊無所謂  

Rank: 8Rank: 8


17382
1442#
發表於 07-7-12 16:31 |只看該作者
e+供緊$8,800 收$7,500
我初初供果時$6,300 ja
後來連續加左十幾之息
我暈左啦,算啦由得佢啦:-|


原文章由 雪文 於 07-7-12 16:10 發表
Love, 介意講我听你一個月要供幾多錢同埋可以收租收幾多嗎

Rank: 5Rank: 5


4210
1443#
發表於 07-7-12 16:31 |只看該作者
唔係衰人, 不過99就好煩 (成日EE我我), 老爺唔多鐘意出聲果隻, 不過2個都對我地好好(對我就普通, 但係又唔係唔好, 例如﹕62封利是比D仔女&孫, 個個就千五, 我就一半(不過今年終於一樣啦 等左7年, 先平等:tongue: :tongue: )

原文章由 come爸嘩 於 07-7-12 16:13 發表
你老爺99好煩的嗎????

Rank: 11Rank: 11Rank: 11Rank: 11


37230
1444#
發表於 07-7-12 16:32 |只看該作者
不過我覺得公屋租金都唔平囉!!!

原文章由 iloveyoub4 於 07-7-12 16:26 發表
公屋平,靚,正
我地e+得3個人都夠住
我無咩所謂

租比人我都無裝修過架,
佢幫我供10年8年先起碼供左好多interest先,
到時我自己供既大部份已經係本金

ps: ...

Rank: 8Rank: 8


17382
1445#
發表於 07-7-12 16:33 |只看該作者
都算係,不過唔好太大希望

原文章由 come爸嘩 於 07-7-12 16:12 發表
投資呱!!!

Rank: 8Rank: 8


17382
1446#
發表於 07-7-12 16:34 |只看該作者
我諗住遲多幾年先自己住,e+等個租客幫手供住先


原文章由 Jerry豬媽咪 於 07-7-12 16:13 發表
比我就會自己住, 等屋企人住得好D, 舒服D.

Rank: 11Rank: 11Rank: 11Rank: 11


37230
1447#
發表於 07-7-12 16:35 |只看該作者
嘩! 差咁遠嘅!??!?!?!?


原文章由 iloveyoub4 於 07-7-12 16:31 發表
e+供緊$8,800 收$7,500
我初初供果時$6,300 ja
後來連續加左十幾之息
我暈左啦,算啦由得佢啦:-|

Rank: 11Rank: 11Rank: 11Rank: 11

醒目開學勳章


32443
1448#
發表於 07-7-12 16:36 |只看該作者
幾好幾好.

我哋之前西環間屋租俾人, 係越租越煩, D人咩都叫你整, 走時又唔交租.

所以你算好彩囉.

原文章由 iloveyoub4 於 07-7-12 16:31 發表
e+供緊$8,800 收$7,500
我初初供果時$6,300 ja
後來連續加左十幾之息
我暈左啦,算啦由得佢啦:-|

Rank: 11Rank: 11Rank: 11Rank: 11

醒目開學勳章


32443
1449#
發表於 07-7-12 16:37 |只看該作者
唔係查入息時 (滿10年)賣咗佢嗎 ?

原文章由 iloveyoub4 於 07-7-12 16:34 發表
我諗住遲多幾年先自己住,e+等個租客幫手供住先

Rank: 8Rank: 8


17382
1450#
發表於 07-7-12 16:37 |只看該作者
仲係好慘果種,我姑表咪係囉,又係tko
新寶城,不過上個月賣鬼左lu
買:2.2m
賣:1.6m

loss:60萬


原文章由 come爸嘩 於 07-7-12 16:23 發表
講真, 97年買樓你買邊度都死!!!
我老細又係97年買, 買左唔駛一個月, 唔見左50萬!

Rank: 11Rank: 11Rank: 11Rank: 11


37230
1451#
發表於 07-7-12 16:38 |只看該作者
我覺得橫掂都搬開左住, 無謂又一齊返!


原文章由 Jerry豬媽咪 於 07-7-12 16:31 發表
唔係衰人, 不過99就好煩 (成日EE我我), 老爺唔多鐘意出聲果隻, 不過2個都對我地好好(對我就普通, 但係又唔係唔好, 例如﹕62封利是比D仔女&孫, 個個就千五, 我就一半(不過今年終於一樣啦 等左7年, 先平等 ...

Rank: 8Rank: 8


17382
1452#
發表於 07-7-12 16:38 |只看該作者
衰鬼呀∼∼∼∼你講左我心聲wor

原文章由 雪文 於 07-7-12 16:26 發表
現有公屋住戶去買樓, 多數都唔會自住.
咁自己層公屋點呀, 無理由還俾房署加.
花無白日紅, 萬一有咩唔掂, 仲有層公屋係到嘛.

Rank: 11Rank: 11Rank: 11Rank: 11


37230
1453#
發表於 07-7-12 16:39 |只看該作者
咁而家賣左啦????

原文章由 雪文 於 07-7-12 16:36 發表
幾好幾好.

我哋之前西環間屋租俾人, 係越租越煩, D人咩都叫你整, 走時又唔交租.

所以你算好彩囉.

Rank: 8Rank: 8


17382
1454#
發表於 07-7-12 16:40 |只看該作者
平,我交$1970 ja

原文章由 come爸嘩 於 07-7-12 16:32 發表
不過我覺得公屋租金都唔平囉!!!

Rank: 11Rank: 11Rank: 11Rank: 11

醒目開學勳章


32443
1455#
發表於 07-7-12 16:40 |只看該作者
俾咗我細佬自住

原文章由 come爸嘩 於 07-7-12 16:39 發表
咁而家賣左啦????

Rank: 11Rank: 11Rank: 11Rank: 11


37230
1456#
發表於 07-7-12 16:41 |只看該作者
如果而家有錢買樓, 我一定要OVER1000呎 +全落地玻璃窗.


原文章由 iloveyoub4 於 07-7-12 16:37 發表
仲係好慘果種,我姑表咪係囉,又係tko
新寶城,不過上個月賣鬼左lu
買:2.2m
賣:1.6m

loss:60萬

Rank: 8Rank: 8


17382
1457#
發表於 07-7-12 16:42 |只看該作者
加左十幾次息之後係供多左$2500
我e+個個月要貼錢架:tongue:
算啦由得佢:-|

[quote]原文章由 come爸嘩 於 07-7-12 16:35 發表
嘩! 差咁遠

Rank: 11Rank: 11Rank: 11Rank: 11


37230
1458#
發表於 07-7-12 16:42 |只看該作者
你地2公婆做野就係囉, 我媽度而家減左租都要$2400, 兩老無野做架!!!!

原文章由 iloveyoub4 於 07-7-12 16:40 發表
平,我交$1970 ja

Rank: 5Rank: 5


4210
1459#
發表於 07-7-12 16:44 |只看該作者
我老爺就係97年買左一間屋, 6XX萬尾, 裝修50萬, 我地住左唔一年, 就無住, 跟住賣返出去, 都賣唔到400萬, 足足蝕左300萬...傷:cry: :cry:

原文章由 come爸嘩 於 07-7-12 16:23 發表
講真, 97年買樓你買邊度都死!!!
我老細又係97年買, 買左唔駛一個月, 唔見左50萬!

Rank: 11Rank: 11Rank: 11Rank: 11


37230
1460#
發表於 07-7-12 16:44 |只看該作者
我之前聽你講話你細佬想申請公屋, 以為佢租人樓住添!

原文章由 雪文 於 07-7-12 16:40 發表
俾咗我細佬自住
‹ 上一主題|下一主題