註冊新用戶,開通自己的個人中心
討論區
珍珠宮
原文章由 iloveyoub4 於 07-7-12 15:56 發表 yes,就係呢度啦
返回頂部
原文章由 iloveyoub4 於 07-7-12 15:52 發表 都唔一定架, 我租左比人差不多3年, 我第1個租客都好好架只有準時, 第2個租客個個月早3日交租架, 反而銀碼細果d先多衰租客
原文章由 Jerry豬媽咪 於 07-7-12 15:59 發表 而家廣明苑OVER800尺都係$125萬(綠表), 仲可以平D (因為我識得果業主), 不過我唔LIKE個LOCATION:( :(
原文章由 iloveyoub4 於 07-7-12 16:00 發表 沙士果時禾矛錢呀, 我果時買左怡心囉 780呎3房果種, 一收樓就租左出去到e+啦自己都未住過 好多人問過我點解唔買私人樓, 我無咁多錢點買呀
大宅
原文章由 Jerry豬媽咪 於 07-7-12 16:07 發表 點解唔自己住??寧願住公屋
原文章由 Jerry豬媽咪 於 07-7-12 16:11 發表 我99應該都無所謂, 姑仔佢成日都唔返黎瞓(去男友度瞓), 係老公話唔想同佢亞爸亞媽一齊住
原文章由 雪文 於 07-7-12 16:11 發表 係我都會, 個D係投資嘛.
伯爵府
原文章由 come爸嘩 於 07-7-12 16:01 發表 你朋友用白表呀?
原文章由 雪文 於 07-7-12 16:02 發表 幾多算細銀碼, 你心目中 ?
原文章由 come爸嘩 於 07-7-12 16:03 發表 佢係距離MTR至遠的.
原文章由 come爸嘩 於 07-7-12 16:05 發表 我覺得比左$$買樓, 自己都無住過好唔抵架, 新速速比人住舊晒! 我有個朋友個老爺比$$佢姑奶買長沙灣昇X居, 佢姑奶又係即刻租左比人.
原文章由 Jerry豬媽咪 於 07-7-12 16:13 發表 比我就會自己住, 等屋企人住得好D, 舒服D.
原文章由 iloveyoub4 於 07-7-12 16:19 發表 係呀 你話c唔c啦
原文章由 iloveyoub4 於 07-7-12 16:20 發表 怡心行去mtr都要6-7分鐘都算遠架