關於集團
集團品牌
presslogic-logo
廣告查詢
工作機會
用戶登入
用戶名稱:
密      碼:
搜索
教育王國 討論區 小學雜談 油塘小學家長站 - part 28
樓主: hoganmama
go

油塘小學家長站 - part 28 [複製鏈接]

Rank: 11Rank: 11Rank: 11Rank: 11


37230
1421#
發表於 07-7-12 16:01 |只看該作者
你朋友用白表呀?

原文章由 iloveyoub4 於 07-7-12 15:56 發表
yes,就係呢度啦

Rank: 11Rank: 11Rank: 11Rank: 11

醒目開學勳章


32443
1422#
發表於 07-7-12 16:02 |只看該作者
幾多算細銀碼, 你心目中 ?

原文章由 iloveyoub4 於 07-7-12 15:52 發表
都唔一定架,
我租左比人差不多3年,
我第1個租客都好好架只有準時,
第2個租客個個月早3日交租架,
反而銀碼細果d先多衰租客

Rank: 11Rank: 11Rank: 11Rank: 11


37230
1423#
發表於 07-7-12 16:03 |只看該作者
佢係距離MTR至遠的.

原文章由 Jerry豬媽咪 於 07-7-12 15:59 發表
而家廣明苑OVER800尺都係$125萬(綠表), 仲可以平D (因為我識得果業主), 不過我唔LIKE個LOCATION:( :(

Rank: 11Rank: 11Rank: 11Rank: 11


37230
1424#
發表於 07-7-12 16:05 |只看該作者
我覺得比左$$買樓, 自己都無住過好唔抵架, 新速速比人住舊晒!
我有個朋友個老爺比$$佢姑奶買長沙灣昇X居, 佢姑奶又係即刻租左比人.

原文章由 iloveyoub4 於 07-7-12 16:00 發表
沙士果時禾矛錢呀,
我果時買左怡心囉
780呎3房果種,
一收樓就租左出去到e+啦自己都未住過
好多人問過我點解唔買私人樓,
我無咁多錢點買呀

Rank: 5Rank: 5


4210
1425#
發表於 07-7-12 16:07 |只看該作者
點解唔自己住??寧願住公屋

原文章由 iloveyoub4 於 07-7-12 16:00 發表
沙士果時禾矛錢呀,
我果時買左怡心囉
780呎3房果種,
一收樓就租左出去到e+啦自己都未住過
好多人問過我點解唔買私人樓,
我無咁多錢點買呀

Rank: 11Rank: 11Rank: 11Rank: 11

醒目開學勳章


32443
1426#
發表於 07-7-12 16:10 |只看該作者
Love, 介意講我听你一個月要供幾多錢同埋可以收租收幾多嗎

原文章由 iloveyoub4 於 07-7-12 16:00 發表
沙士果時禾矛錢呀,
我果時買左怡心囉
780呎3房果種,
一收樓就租左出去到e+啦自己都未住過
好多人問過我點解唔買私人樓,
我無咁多錢點買呀

Rank: 11Rank: 11Rank: 11Rank: 11

醒目開學勳章


32443
1427#
發表於 07-7-12 16:11 |只看該作者
係我都會, 個D係投資嘛.

原文章由 Jerry豬媽咪 於 07-7-12 16:07 發表
點解唔自己住??寧願住公屋

Rank: 5Rank: 5


4210
1428#
發表於 07-7-12 16:11 |只看該作者
我99應該都無所謂, 姑仔佢成日都唔返黎瞓(去男友度瞓), 係老公話唔想同佢亞爸亞媽一齊住

Rank: 11Rank: 11Rank: 11Rank: 11


37230
1429#
發表於 07-7-12 16:12 |只看該作者
投資呱!!!

原文章由 Jerry豬媽咪 於 07-7-12 16:07 發表
點解唔自己住??寧願住公屋

Rank: 11Rank: 11Rank: 11Rank: 11


37230
1430#
發表於 07-7-12 16:13 |只看該作者
你老爺99好煩的嗎????

原文章由 Jerry豬媽咪 於 07-7-12 16:11 發表
我99應該都無所謂, 姑仔佢成日都唔返黎瞓(去男友度瞓), 係老公話唔想同佢亞爸亞媽一齊住

Rank: 5Rank: 5


4210
1431#
發表於 07-7-12 16:13 |只看該作者
比我就會自己住, 等屋企人住得好D, 舒服D.

原文章由 雪文 於 07-7-12 16:11 發表
係我都會, 個D係投資嘛.

Rank: 8Rank: 8


17382
1432#
發表於 07-7-12 16:19 |只看該作者
係呀 你話c唔c啦

原文章由 come爸嘩 於 07-7-12 16:01 發表
你朋友用白表呀?

Rank: 8Rank: 8


17382
1433#
發表於 07-7-12 16:19 |只看該作者
under $5000

原文章由 雪文 於 07-7-12 16:02 發表
幾多算細銀碼, 你心目中 ?

Rank: 8Rank: 8


17382
1434#
發表於 07-7-12 16:20 |只看該作者
怡心行去mtr都要6-7分鐘都算遠架

原文章由 come爸嘩 於 07-7-12 16:03 發表
佢係距離MTR至遠的.

Rank: 8Rank: 8


17382
1435#
發表於 07-7-12 16:22 |只看該作者
我又無咁既感覺wor
自己都有地方住緊無所謂  


原文章由 come爸嘩 於 07-7-12 16:05 發表
我覺得比左$$買樓, 自己都無住過好唔抵架, 新速速比人住舊晒!
我有個朋友個老爺比$$佢姑奶買長沙灣昇X居, 佢姑奶又係即刻租左比人.

Rank: 11Rank: 11Rank: 11Rank: 11

醒目開學勳章


32443
1436#
發表於 07-7-12 16:23 |只看該作者
呢個問題, 等Love荅你.

原文章由 Jerry豬媽咪 於 07-7-12 16:13 發表
比我就會自己住, 等屋企人住得好D, 舒服D.

Rank: 11Rank: 11Rank: 11Rank: 11


37230
1437#
發表於 07-7-12 16:23 |只看該作者
講真, 97年買樓你買邊度都死!!!
我老細又係97年買, 買左唔駛一個月, 唔見左50萬!

原文章由 iloveyoub4 於 07-7-12 16:19 發表
係呀 你話c唔c啦

Rank: 11Rank: 11Rank: 11Rank: 11


37230
1438#
發表於 07-7-12 16:24 |只看該作者
唔算架啦!!!!

原文章由 iloveyoub4 於 07-7-12 16:20 發表
怡心行去mtr都要6-7分鐘都算遠架

Rank: 11Rank: 11Rank: 11Rank: 11


37230
1439#
發表於 07-7-12 16:25 |只看該作者
我~要~去~最~UP~DATE~果~頁~呀!!!!!!!:tongue: :tongue: :tongue: :tongue: :tongue: :tongue: :tongue: :tongue:

Rank: 8Rank: 8


17382
1440#
發表於 07-7-12 16:26 |只看該作者
公屋平,靚,正
我地e+得3個人都夠住
我無咩所謂

租比人我都無裝修過架,
佢幫我供10年8年先起碼供左好多interest先,
到時我自己供既大部份已經係本金

ps:我覺得ja



原文章由 Jerry豬媽咪 於 07-7-12 16:07 發表
點解唔自己住??寧願住公屋
‹ 上一主題|下一主題
返回列表
發新帖