關於集團
集團品牌
presslogic-logo
廣告查詢
工作機會
用戶登入
用戶名稱:
密      碼:
搜索
教育王國 討論區 小學雜談 油塘小學家長站 - part 28
樓主: hoganmama
go

油塘小學家長站 - part 28 [複製鏈接]

Rank: 8Rank: 8


17382
1401#
發表於 07-7-12 15:48 |只看該作者

Rank: 11Rank: 11Rank: 11Rank: 11

醒目開學勳章


32443
1402#
發表於 07-7-12 15:48 |只看該作者
我呢嫌買樓收租麻煩, D租客好多要求.

鋪同車位就方便好多, 不過又係講多. 要做就有心無力

Rank: 11Rank: 11Rank: 11Rank: 11


37230
1403#
發表於 07-7-12 15:48 |只看該作者
我又轉唔倒新板啦!!!!

Rank: 7Rank: 7Rank: 7


11253
1404#
發表於 07-7-12 15:48 |只看該作者
好彩97, 我老公叫我同佢買居屋結婚, 我拒絕左佢jer
原文章由 iloveyoub4 於 07-7-12 15:44 發表
將軍澳中心對面果個居屋,我都唔知叫咩名,
2百2萬 400呎多d啦

Rank: 8Rank: 8


17382
1405#
發表於 07-7-12 15:48 |只看該作者


原文章由 come爸嘩 於 07-7-12 15:46 發表
叫佢地比$$買間過千呎, 夠大啦呱?!?!?!?

Rank: 11Rank: 11Rank: 11Rank: 11

醒目開學勳章


32443
1406#
發表於 07-7-12 15:49 |只看該作者
而家大陸D樓價又係昇到好得人

原文章由 hoganmama 於 07-7-12 15:43 發表
我個時都係咁, 衰心急   

Rank: 8Rank: 8


17382
1407#
發表於 07-7-12 15:49 |只看該作者
自住既話用綠表買輕鬆好多

原文章由 hoganmama 於 07-7-12 15:46 發表
如果唔用綠表買, TKO新d gei居屋都幾貴

Rank: 5Rank: 5


4210
1408#
發表於 07-7-12 15:50 |只看該作者
其實我同老公都諗住揀坑口 OR 將軍澳, 用綠表買, $160萬左右, OVER 700尺, 藍田就唔會諗啦, 心目中果個太貴啦, 都係留返D $$裝修好過, 再唔係就同99調轉間屋住, 但係我又唔想 (亞仔要轉校)

Rank: 11Rank: 11Rank: 11Rank: 11


37230
1409#
發表於 07-7-12 15:51 |只看該作者
果度叫唐明苑! 我老公有個朋友, 係97年用綠表買左唐明苑對面~廣明苑OVER800呎的居屋, 淨裝修費都超過50萬. 不過佢整得好靚好豪, 同埋真係全部貴價料黎的.

原文章由 iloveyoub4 於 07-7-12 15:44 發表
將軍澳中心對面果個居屋,我都唔知叫咩名,
2百2萬 400呎多d啦

Rank: 8Rank: 8


17382
1410#
發表於 07-7-12 15:52 |只看該作者
都唔一定架,
我租左比人差不多3年,
我第1個租客都好好架只有準時,
第2個租客個個月早3日交租架,
反而銀碼細果d先多衰租客



原文章由 雪文 於 07-7-12 15:48 發表
我呢嫌買樓收租麻煩, D租客好多要求.

鋪同車位就方便好多, 不過又係講多. 要做就有心無力

Rank: 7Rank: 7Rank: 7


11253
1411#
發表於 07-7-12 15:52 |只看該作者
用綠表都好ar, 平好多ar, 康逸苑綠表幾多$呎
原文章由 Jerry豬媽咪 於 07-7-12 15:50 發表
其實我同老公都諗住揀坑口 OR 將軍澳, 用綠表買, $160萬左右, OVER 700尺, 藍田就唔會諗啦, 心目中果個太貴啦, 都係留返D $$裝修好過, 再唔係就同99調轉間屋住, 但係我又唔想 (亞仔要轉校)

Rank: 11Rank: 11Rank: 11Rank: 11


37230
1412#
發表於 07-7-12 15:52 |只看該作者
你買左邊度呀??? 如你再早一年(沙士)仲平呀!!!

原文章由 iloveyoub4 於 07-7-12 15:45 發表
我2004年先買ja

Rank: 8Rank: 8


17382
1413#
發表於 07-7-12 15:53 |只看該作者


原文章由 hoganmama 於 07-7-12 15:48 發表
好彩97時, 我老公叫我同佢買居屋結婚, 我拒絕左佢jer  

Rank: 5Rank: 5


4210
1414#
發表於 07-7-12 15:53 |只看該作者
佢地都講過, 不如買埋隔離個單位, 我即刻SAY NO

原文章由 come爸嘩 於 07-7-12 15:46 發表
叫佢地比$$買間過千呎, 夠大啦呱?!?!?!?

Rank: 8Rank: 8


17382
1415#
發表於 07-7-12 15:54 |只看該作者
yes,係離譜果隻:tongue:

原文章由 雪文 於 07-7-12 15:49 發表
而家大陸D樓價又係昇到好得人

Rank: 8Rank: 8


17382
1416#
發表於 07-7-12 15:56 |只看該作者
yes,就係呢度啦


原文章由 come爸嘩 於 07-7-12 15:51 發表
果度叫唐明苑! 我老公有個朋友, 係97年用綠表買左唐明苑對面~廣明苑OVER800呎的居屋, 淨裝修費都超過50萬. 不過佢整得好靚好豪, 同埋真係全部貴價料黎的.

Rank: 5Rank: 5


4210
1417#
發表於 07-7-12 15:59 |只看該作者
而家廣明苑OVER800尺都係$125萬(綠表), 仲可以平D (因為我識得果業主), 不過我唔LIKE個LOCATION:( :(

原文章由 come爸嘩 於 07-7-12 15:51 發表
果度叫唐明苑! 我老公有個朋友, 係97年用綠表買左唐明苑對面~廣明苑OVER800呎的居屋, 淨裝修費都超過50萬. 不過佢整得好靚好豪, 同埋真係全部貴價料黎的.

Rank: 8Rank: 8


17382
1418#
發表於 07-7-12 16:00 |只看該作者
沙士果時禾矛錢呀,
我果時買左怡心囉
780呎3房果種,
一收樓就租左出去到e+啦自己都未住過
好多人問過我點解唔買私人樓,
我無咁多錢點買呀



原文章由 come爸嘩 於 07-7-12 15:52 發表
你買左邊度呀??? 如你再早一年(沙士)仲平呀!!!

Rank: 11Rank: 11Rank: 11Rank: 11


37230
1419#
發表於 07-7-12 16:00 |只看該作者
換屋? 你99肯你姑仔都唔肯啦!!!!


原文章由 Jerry豬媽咪 於 07-7-12 15:50 發表
其實我同老公都諗住揀坑口 OR 將軍澳, 用綠表買, $160萬左右, OVER 700尺, 藍田就唔會諗啦, 心目中果個太貴啦, 都係留返D $$裝修好過, 再唔係就同99調轉間屋住, 但係我又唔想 (亞仔要轉校)

Rank: 8Rank: 8


17382
1420#
發表於 07-7-12 16:00 |只看該作者
‹ 上一主題|下一主題
返回列表
發新帖