- 在線時間
- 534 小時
- 最後登錄
- 10-1-29
- 國民生產力
- 155
- 附加生產力
- 0
- 貢獻生產力
- 0
- 註冊時間
- 04-6-25
- 閱讀權限
- 10
- 帖子
- 4055
- 主題
- 1
- 精華
- 0
- 積分
- 4210
- UID
- 25357
 
|
但係我屋企真係超細, 要住5個人, 而家亞女細就可以, 大D就要自己一間房.....我99同62成日話我間屋好細, 成間屋都唔夠佢個廳大:tongue: :tongue:
原文章由 hoganmama 於 07-7-12 15:34 發表 
如果有得住就住住先la, 而家d居屋質素又唔係太好, 我淨願儲多d $, 有$買私樓好過 |
|