關於集團
集團品牌
presslogic-logo
廣告查詢
工作機會
用戶登入
用戶名稱:
密      碼:
搜索
教育王國 討論區 小學雜談 08/09年度小一入學報名表
樓主: ada_pmlo
go

08/09年度小一入學報名表 [複製鏈接]

Rank: 5Rank: 5


1111
121#
發表於 07-6-18 14:08 |只看該作者

Re: 08/09年度小一入學報名表

my choice:

1st

St. Margaret
PLKTSL
St. Francis
Tsung Tsin
DBS

2nd

Alliance
Ying Wah
St. Joannes

Rank: 5Rank: 5

醒目開學勳章


2285
122#
發表於 07-6-21 10:10 |只看該作者

Re: 08/09年度小一入學報名表

up

Rank: 5Rank: 5


3286
123#
發表於 07-6-21 15:44 |只看該作者

Re: 08/09年度小一入學報名表

Rank: 5Rank: 5


3286
124#
發表於 07-6-21 15:59 |只看該作者

Re: 08/09年度小一入學報名表

hello!!
我個仔仔都係08年入讀小學架!我都好煩惱

Rank: 3Rank: 3


411
125#
發表於 07-6-21 16:26 |只看該作者

Re: 08/09年度小一入學報名表

Hi 叮叮噹噹,

我其實未有心水囉. 我都係九龍區. 因為我有2個小朋友, 所以唔可以搵間咁貴既小學, 怕負担唔起呀.  你係邊個校網呢?


叮叮噹噹 寫道:
saui,

我都知培正好難考, 諗住試一試咋, 你係咪都係九龍區架?有冇咩心水?

Rank: 5Rank: 5


3286
126#
發表於 07-6-21 16:57 |只看該作者

Re: 08/09年度小一入學報名表

Rank: 5Rank: 5

醒目開學勳章


2285
127#
發表於 07-6-21 17:17 |只看該作者

Re: 08/09年度小一入學報名表

saui,

我都係2個小朋友呀, 想搵間好些, 咁第時細佬就唔駛煩!
我係黃大仙校網,你呢?
saui 寫道:
Hi 叮叮噹噹,

我其實未有心水囉. 我都係九龍區. 因為我有2個小朋友, 所以唔可以搵間咁貴既小學, 怕負担唔起呀.  你係邊個校網呢?


[quote]
叮叮噹噹 寫道:
saui,

我都知培正好難考, 諗住試一試咋, 你係咪都係九龍區架?有冇咩心水?

[/quote]

Rank: 3Rank: 3


411
128#
發表於 07-6-21 17:51 |只看該作者

Re: 08/09年度小一入學報名表

叮叮噹噹,

我咪又係唔想遲d要幫細女再煩一次揀小學, 所以出年要盡力搵間好學校, 咁就有覺好瞓了. 我係深水埗校網.

[quote]
叮叮噹噹 寫道:
saui,

我都係2個小朋友呀, 想搵間好些, 咁第時細佬就唔駛煩!
我係黃大仙校網,你呢?[quote]

Rank: 5Rank: 5

醒目開學勳章


2285
129#
發表於 07-6-21 18:00 |只看該作者

Re: 08/09年度小一入學報名表

saui ,

聽聞深水埗有間愛德小學同埋瑪利諾神父都幾好架喎, 你有冇睇過呀?
saui 寫道:
叮叮噹噹,

我咪又係唔想遲d要幫細女再煩一次揀小學, 所以出年要盡力搵間好學校, 咁就有覺好瞓了. 我係深水埗校網.

[quote]
叮叮噹噹 寫道:
saui,

我都係2個小朋友呀, 想搵間好些, 咁第時細佬就唔駛煩!
我係黃大仙校網,你呢?[quote]

Rank: 3Rank: 3


411
130#
發表於 07-6-22 09:27 |只看該作者

Re: 08/09年度小一入學報名表

叮叮噹噹,

其實我搬咗來呢區住2年多咋, 根本就完全唔認識呢區既小學, 所以近月每日都上bk睇吓有咩資料有用囉.

你都好叻喎, 唔係黃大仙區既小學資料你都知, 相比你, 我真係好白痴呀  

可唔可以講吓你既揀校心得呀, 我真係好徬徨無助呀, 我老公就完全唔理, 每次問佢意見, 佢都話"你決定啦, 我都唔識既", 你話死唔死呀

Rank: 5Rank: 5

醒目開學勳章


2285
131#
發表於 07-6-22 10:53 |只看該作者

Re: 08/09年度小一入學報名表

saui ,

我就偏向注重品德, 聽聞禮賢小學校風幾好, 小朋友都好乖, 所以首選會係呢間!我都日 日上黎bk參考下其他媽咪既選校心得咋, 其他學校要再慢慢睇, 我地有2個小朋友, 哥哥/姐姐個間都好重要架, 希望第時細佬唔駛煩!

Rank: 5Rank: 5


2106
132#
發表於 07-6-22 11:16 |只看該作者

Re: 08/09年度小一入學報名表

叮叮噹噹
如果係讀私校,even哥哥/姐姐係舊生,細佬/妹好似都冇著數,都係要考過架.


叮叮噹噹 寫道:
saui ,

我就偏向注重品德, 聽聞禮賢小學校風幾好, 小朋友都好乖, 所以首選會係呢間!我都日 日上黎bk參考下其他媽咪既選校心得咋, 其他學校要再慢慢睇, 我地有2個小朋友, 哥哥/姐姐個間都好重要架, 希望第時細佬唔駛煩!

Rank: 5Rank: 5

醒目開學勳章


2285
133#
發表於 07-6-22 11:29 |只看該作者

Re: 08/09年度小一入學報名表

Elsamouse,

吓....係架??
仲諗住會易d入 , 咁又要再諗諗!   
多謝你提我呀!
Elsamouse 寫道:
叮叮噹噹
如果係讀私校,even哥哥/姐姐係舊生,細佬/妹好似都冇著數,都係要考過架.


[quote]
叮叮噹噹 寫道:
saui ,

我就偏向注重品德, 聽聞禮賢小學校風幾好, 小朋友都好乖, 所以首選會係呢間!我都日 日上黎bk參考下其他媽咪既選校心得咋, 其他學校要再慢慢睇, 我地有2個小朋友, 哥哥/姐姐個間都好重要架, 希望第時細佬唔駛煩!
[/quote]

Rank: 3Rank: 3


411
134#
發表於 07-6-22 12:21 |只看該作者

Re: 08/09年度小一入學報名表

叮叮噹噹,

我同你一樣以為哥哥/姐姐讀緊既可以幫到弟妹添, 唔知會唔會有誠意分加呢 ...  

咁啱, 我都有諗過考禮賢喎, 唔知到時會唔會碰到你呢  
其實你有冇考慮九龍東區既私小呢, 因為你住黃大仙, 比較近嘛

Rank: 5Rank: 5

醒目開學勳章


2285
135#
發表於 07-6-22 12:29 |只看該作者

Re: 08/09年度小一入學報名表

saui,

九龍東區有冇心水呀?比d意見我呀! :
我間唔中都有上禮賢個網度睇下幾時有得拎小學報名表, 不如你又留意下, 可以互相通知ar!   
saui 寫道:
叮叮噹噹,

我同你一樣以為哥哥/姐姐讀緊既可以幫到弟妹添, 唔知會唔會有誠意分加呢 ...  

咁啱, 我都有諗過考禮賢喎, 唔知到時會唔會碰到你呢  
其實你有冇考慮九龍東區既私小呢, 因為你住黃大仙, 比較近嘛

Rank: 3Rank: 3


411
136#
發表於 07-6-22 13:05 |只看該作者

Re: 08/09年度小一入學報名表

好呀, 我問吓我朋友呀, 因為佢至係expert呀.
咁我得閑都睇吓幾時有表攞先, 一有消息就通知大家啦!

Rank: 5Rank: 5

醒目開學勳章


2285
137#
發表於 07-6-23 00:21 |只看該作者

Re: 08/09年度小一入學報名表

up :

Rank: 4


626
138#
發表於 07-6-23 12:42 |只看該作者

Re: 08/09年度小一入學報名表

saui,叮叮噹噹,
禮賢都係我心水之一~~我有時都會上佢網望ga~~佢個網幾多野睇ga,例如佢每一個學科都有獨立既網站啦~~
我就得一粒囡,冇咁煩,而且如果唔中六合彩頭3獎,我都唔會再生~~一個小朋友實在好貴呀~~我養多隻狗好過~~
所以女校係我首選~~但d女校都係好有名既,所以機會不大,男女校中,禮賢校風好好,學生好純,有規有矩~~

Rank: 5Rank: 5

醒目開學勳章


2285
139#
發表於 07-6-25 10:12 |只看該作者

Re: 08/09年度小一入學報名表

up

Rank: 3Rank: 3


411
140#
發表於 07-6-25 11:26 |只看該作者

Re: 08/09年度小一入學報名表

叮叮噹噹,

Pls check pm.

saui
‹ 上一主題|下一主題
返回列表
發新帖