關於集團
集團品牌
presslogic-logo
廣告查詢
工作機會
用戶登入
用戶名稱:
密      碼:
搜索
教育王國 討論區 小學雜談 油塘小學家長站 - part 28
樓主: hoganmama
go

油塘小學家長站 - part 28 [複製鏈接]

Rank: 8Rank: 8


17382
121#
發表於 07-7-4 10:17 |只看該作者
我去左長隆水上樂園啦,幾好


原文章由 come爸嘩 於 07-7-3 16:12 發表
原本你諗住去邊度游水架? 長隆?
dvd~~而家可能唔再出啦!

Rank: 8Rank: 8


17382
122#
發表於 07-7-4 10:22 |只看該作者
我係今朝先上到bk ja
尋日都上唔到呀

[quote]原文章由 雪文 於 07-7-4 09:59 發表
LOVE,昨日你去

Rank: 5Rank: 5


1048
123#
發表於 07-7-4 10:23 |只看該作者
yuetma, 雪文, come come, ilove, katiema,

各位早晨,
新版面好難玩 ,
想一開機就係最新回應得唔得架 ,

yuetma,
收到你個message la...
我會想你話架啦!!:loveliness:

Rank: 8Rank: 8


17382
124#
發表於 07-7-4 10:24 |只看該作者
都ok啦,比d時間用2日左右應該會好d:loveliness:


原文章由 katiekma 於 07-7-4 10:03 發表
good morning,

新版bk, 睇左15分鐘有的暈,是否趕客。

Rank: 8Rank: 8


17382
125#
發表於 07-7-4 10:26 |只看該作者
出而好似好花咁wor
我都未開始周圍游住

原文章由 雪文 於 07-7-4 10:16 發表
我都係呀, 我宜家只會係呢到, 出到望一陣都暈, 根本無興趣周圍游. :tongue:

Rank: 8Rank: 8


17382
126#
發表於 07-7-4 10:27 |只看該作者
morning
我都睇緊點攪


原文章由 yw 於 07-7-4 10:23 發表
yuetma, 雪文, come come, ilove, katiema,

各位早晨,
新版面好難玩 ,
想一開機就係最新回應得唔得架 ,

Rank: 7Rank: 7Rank: 7


11253
127#
發表於 07-7-4 10:28 |只看該作者
我覺得睇睇下都ok, 係最衰唔可以一入黎睇最lastpost

Rank: 8Rank: 8


17382
128#
發表於 07-7-4 10:28 |只看該作者
覺唔覺新板快左好多好多

Rank: 11Rank: 11Rank: 11Rank: 11


37230
129#
發表於 07-7-4 10:32 |只看該作者
係咪超多人呀??? 幾$$入場費????


原文章由 iloveyoub4 於 07-7-4 10:17 發表
我去左長隆水上樂園啦,幾好

Rank: 8Rank: 8


17382
130#
發表於 07-7-4 10:35 |只看該作者
come

等我一陣出個report,
我覺得好玩,唔會太多人因為地方好大,
入埸費RMB140.00



原文章由 come爸嘩 於 07-7-4 10:32 發表
係咪超多人呀??? 幾$$入場費????

Rank: 11Rank: 11Rank: 11Rank: 11

醒目開學勳章


32443
131#
發表於 07-7-4 10:37 |只看該作者
surprise呀, 由陪同變成去玩, 囡囡實好開心啦.

原文章由 iloveyoub4 於 07-7-4 10:35 發表
come

等我一陣出個report,
我覺得好玩,唔會太多人因為地方好大,
入埸費RMB140.00

Rank: 11Rank: 11Rank: 11Rank: 11


37230
132#
發表於 07-7-4 10:40 |只看該作者
唯一既好處囉!!!:tongue:


原文章由 iloveyoub4 於 07-7-4 10:28 發表
覺唔覺新板快左好多好多

Rank: 11Rank: 11Rank: 11Rank: 11

醒目開學勳章


32443
133#
發表於 07-7-4 10:51 |只看該作者
我對涼鞋斷咗帶, 我而家將佢變成拖鞋, 睇吓頂得住無. :tongue:

Rank: 11Rank: 11Rank: 11Rank: 11


37230
134#
發表於 07-7-4 10:53 |只看該作者
lunch time去吉吉島睇下囉!


原文章由 雪文 於 07-7-4 10:51 發表
我對涼鞋斷咗帶, 我而家將佢變成拖鞋, 睇吓頂得住無. :tongue:

Rank: 11Rank: 11Rank: 11Rank: 11

醒目開學勳章


32443
135#
發表於 07-7-4 11:00 |只看該作者
公司仲有二對皮鞋, 唔使買住.

原文章由 come爸嘩 於 07-7-4 10:53 發表
lunch time去吉吉島睇下囉!

Rank: 8Rank: 8


17382
136#
發表於 07-7-4 11:03 |只看該作者
珠海,番禺3日2晚之旅

第一日 6月30日 晴

5:30分上船去珠海,
去九州港都差不多7點,
之後就去食飯,d野好好食
我地十幾人食左3佰幾ja
每人都係三十幾,
之後吹水吹到十點就返酒店沖涼休息:loveliness:


第2日 7月1日  多雲及有大雨

11點去到賽車場,c6就玩到6點,
我同亞囡咪做啦啦隊囉
之前都講過係點所以唔再講啦:(
我地玩完都6黠幾,
跟住一行12人包左架車上番禺,
大約1.5小時啦,
食完飯又係吹水,
之後返酒店,番禺d酒店都幾好又大:D


第3日  7月2日     晴

今日好早起身,因為要去水上樂園,
我地9點已經食左早餐,
去到長隆水上樂園,入埸費人民幣140.00

等等先要做野,再續........

Rank: 11Rank: 11Rank: 11Rank: 11

醒目開學勳章


32443
137#
發表於 07-7-4 11:13 |只看該作者
房署減租
不過我仲未收到, 唔知可以減幾多呢

Rank: 11Rank: 11Rank: 11Rank: 11

醒目開學勳章


32443
138#
發表於 07-7-4 11:18 |只看該作者
come :  YW話你听有架N29 from TKO to Airport, via kwun tong巴士 @23

Rank: 5Rank: 5


4210
139#
發表於 07-7-4 11:30 |只看該作者
原文章由 雪文 於 07-7-4 11:13 發表
房署減租
不過我仲未收到, 唔知可以減幾多呢


尋日我收到信, 而家減到$19XX, 8月1日生效

Rank: 11Rank: 11Rank: 11Rank: 11

醒目開學勳章


32443
140#
發表於 07-7-4 11:43 |只看該作者
點解會咁加

我係深圳個topic, 只有235個發表, 我打咗好多字, 但唔出現.
‹ 上一主題|下一主題
返回列表
發新帖