註冊新用戶,開通自己的個人中心
討論區
伯爵府
原文章由 come爸嘩 於 07-7-3 16:12 發表 原本你諗住去邊度游水架? 長隆? dvd~~而家可能唔再出啦!
返回頂部
大宅
原文章由 katiekma 於 07-7-4 10:03 發表 good morning, 新版bk, 睇左15分鐘有的暈,是否趕客。
原文章由 雪文 於 07-7-4 10:16 發表 我都係呀, 我宜家只會係呢到, 出到望一陣都暈, 根本無興趣周圍游. :tongue:
原文章由 yw 於 07-7-4 10:23 發表 yuetma, 雪文, come come, ilove, katiema, 各位早晨, 新版面好難玩 , 想一開機就係最新回應得唔得架 ,
子爵府
珍珠宮
原文章由 iloveyoub4 於 07-7-4 10:17 發表 我去左長隆水上樂園啦,幾好
原文章由 come爸嘩 於 07-7-4 10:32 發表 係咪超多人呀??? 幾$$入場費????
原文章由 iloveyoub4 於 07-7-4 10:35 發表 come 等我一陣出個report, 我覺得好玩,唔會太多人因為地方好大, 入埸費RMB140.00
原文章由 iloveyoub4 於 07-7-4 10:28 發表 覺唔覺新板快左好多好多
原文章由 雪文 於 07-7-4 10:51 發表 我對涼鞋斷咗帶, 我而家將佢變成拖鞋, 睇吓頂得住無. :tongue:
原文章由 come爸嘩 於 07-7-4 10:53 發表 lunch time去吉吉島睇下囉!
原文章由 雪文 於 07-7-4 11:13 發表 房署減租 不過我仲未收到, 唔知可以減幾多呢