註冊新用戶,開通自己的個人中心
討論區
子爵府
原文章由 iloveyoub4 於 07-7-12 15:17 發表 你果度係唔係高怡
返回頂部
男爵府
原文章由 iloveyoub4 於 07-7-12 15:15 發表 第1次去睇會覺得好靚好想立即買 第2次去睇會覺得都靚ok啦諗諗先 第3次去睇....不外如是姐,都係唔買啦 我用呢個方法另自己唔好買咁多野, 我個衣櫃其實有好多衫都未著過 鞋都係好 ...
珍珠宮
原文章由 iloveyoub4 於 07-7-12 15:18 發表 呢幾個苑十幾年前折左都2m幾
大宅
原文章由 hoganmama 於 07-7-12 15:08 發表 Jerry媽, 有無睇過藍田康田苑? 好似話實用率幾高, but樓齡高, 我個度就平好多, but 超唔方便
伯爵府
原文章由 hoganmama 於 07-7-12 15:20 發表 i'm live in lam tin gar ma
原文章由 funbabyhk 於 07-7-12 15:20 發表 e...咁肉酸行入去咁多次, salesgirl 實認得我啦 (冇幫襯 )
原文章由 hoganmama 於 07-7-12 15:22 發表 想當年我都係嫌呢幾個屋苑貴先買左而家個度, 我當年康田康柏苑要3000/呎
原文章由 Jerry豬媽咪 於 07-7-12 15:22 發表 係好方便, 不過佢得6百幾尺, 我想買over700尺果d單位...
原文章由 come爸嘩 於 07-7-12 15:24 發表 你用白表嗎?????
原文章由 hoganmama 於 07-7-12 15:26 發表 係ar, 當年康柏苑最平515呎都要over150萬
原文章由 come爸嘩 於 07-7-12 15:26 發表 高俊苑有無呀????
原文章由 iloveyoub4 於 07-7-12 15:27 發表 我睇果時係97前, 果時男友(e+個c6)話想買架 好彩果時無錢ja 如果買左就大鑊啦
原文章由 iloveyoub4 於 07-7-12 15:29 發表 高俊交通唔放便