註冊新用戶,開通自己的個人中心
討論區
珍珠宮
原文章由 funbabyhk 於 07-7-12 15:01 發表 返學就係既....放學仲諗緊, 因工人帶住細佬接放學, 驚工人帶住 2 個過多條馬路.......諗緊接放學在地鐵出來附近搭 taxi 回家. (我同c6 會安心 D) 另一方案就是睇睇姑姐是否得閒幫吓手 law (仍等答覆)
返回頂部
子爵府
原文章由 iloveyoub4 於 07-7-12 15:08 發表 e+貴左咁多啦 咁$2700係藍田居屋嗎
原文章由 come爸嘩 於 07-7-12 15:11 發表 啦啦啦~~~~~我今次又跳唔倒去新版啦!!!!
原文章由 hoganmama 於 07-7-12 15:08 發表 Jerry媽, 有無睇過藍田康田苑? 好似話實用率幾高, but樓齡高, 我個度就平好多, but 超唔方便
原文章由 雪文 於 07-7-12 15:11 發表 想問吓各位 我想買車位來出租, 去那里看到資料.
原文章由 come爸嘩 於 07-7-12 15:12 發表 你果度即係邊度????
大宅
原文章由 hoganmama 於 07-7-12 15:10 發表 係ar, 康逸苑2700應該都買唔到, 2700康田, 康雅, 康柏都得卦
原文章由 hoganmama 於 07-7-12 15:12 發表 why你唔得呢, 我ok gor wor
伯爵府
原文章由 funbabyhk 於 07-7-12 15:07 發表 唔明
原文章由 hoganmama 於 07-7-12 15:14 發表 hong wah court
原文章由 come爸嘩 於 07-7-12 15:13 發表 上次我睇過有人POST出黎, 話買車位投資係最唔好架喎!!!:(
男爵府
原文章由 雪文 於 07-7-12 15:15 發表 me too. 真係無問題. 你是否要設置回復新的在前呀 ?
原文章由 come爸嘩 於 07-7-12 15:16 發表 OIC, 咁你仔仔行路返學會唔會幾遠????