關於集團
集團品牌
presslogic-logo
廣告查詢
工作機會
用戶登入
用戶名稱:
密      碼:
搜索
教育王國 討論區 小學雜談 油塘小學家長站 - part 28
樓主: hoganmama
go

油塘小學家長站 - part 28 [複製鏈接]

Rank: 8Rank: 8


17382
1301#
發表於 07-7-12 14:31 |只看該作者

Rank: 11Rank: 11Rank: 11Rank: 11

醒目開學勳章


32443
1302#
發表於 07-7-12 14:34 |只看該作者
我真係無咩打機天份, 打咗幾日無個game令我上隱.

Rank: 8Rank: 8


17382
1303#
發表於 07-7-12 14:35 |只看該作者
咪仲好,上多d bk囉

[quote]原文章由 雪文 於 07-7-12 14:34 發表
我真係無咩打機天份, 打

Rank: 11Rank: 11Rank: 11Rank: 11


37230
1304#
發表於 07-7-12 14:39 |只看該作者
佢正常運作就話啫, 剛剛又係咁樣, 成日都跳唔倒去新PAGE!!! 真係無心機上黎呀........


[quote]原文章由 iloveyoub4 於 07-7-12 14:35 發表
咪仲好,上多d bk囉

Rank: 8Rank: 8


17382
1305#
發表於 07-7-12 14:41 |只看該作者
咁又係,我都 地架,
每次去新一頁就要等好耐先睇到


[quote]原文章由 come爸嘩 於 07-7-12 14:39 發表
佢正常運作就話

Rank: 11Rank: 11Rank: 11Rank: 11

醒目開學勳章


32443
1306#
發表於 07-7-12 14:41 |只看該作者
lunch time我部機就會back up,部機會hang住上唔到BK. 咁打機, 睇報紙就無問題啦.

日日咁熱, 我都無去巡鋪囉.

原文章由 iloveyoub4 於 07-7-12 14:35 發表
咪仲好,上多d bk囉

[quote]原文章由 雪文 於 07-7-12 14:34 發表
我真係無咩打機天份, 打

Rank: 8Rank: 8


17382
1307#
發表於 07-7-12 14:42 |只看該作者
但係係自由出post好順暢wor 唔會睇唔到最後個post:cry:

Rank: 11Rank: 11Rank: 11Rank: 11

醒目開學勳章


32443
1308#
發表於 07-7-12 14:43 |只看該作者
喂, 我而家都無咗呢個問題了wor.

你哋是否要去搞搞佢........D seting

不過我都唔知點搞

原文章由 iloveyoub4 於 07-7-12 14:42 發表
但係係自由出post好順暢wor 唔會睇唔到最後個post:cry:

Rank: 11Rank: 11Rank: 11Rank: 11


37230
1309#
發表於 07-7-12 14:43 |只看該作者
係囉! 勁煩呀............


[quote]原文章由 iloveyoub4 於 07-7-12 14:41 發表
咁又係,我都 地架,
每次去新一頁就要等好耐先睇到

Rank: 6Rank: 6

醒目開學勳章


9393
1310#
發表於 07-7-12 14:53 |只看該作者
送上堂由老豆負責, 放學就由工人姐姐及細佬負責.:
原文章由 come爸嘩 於 07-7-12 13:17 發表
邊個送亞仔過去呀??

Rank: 8Rank: 8


17382
1311#
發表於 07-7-12 14:55 |只看該作者
雪文

下個月又賣居屋了,
你願唔願意拿番間公屋出來用綠表買
我就唔會啦

Rank: 11Rank: 11Rank: 11Rank: 11


37230
1312#
發表於 07-7-12 14:56 |只看該作者
係咪行路過去呀????

原文章由 funbabyhk 於 07-7-12 14:53 發表
送上堂由老豆負責, 放學就由工人姐姐及細佬負責.:

Rank: 11Rank: 11Rank: 11Rank: 11


37230
1313#
發表於 07-7-12 14:58 |只看該作者
尋日放工都無去行街, 想今日放工行APM, 睇報紙好多舖都ON SALE緊啦!!!

Rank: 11Rank: 11Rank: 11Rank: 11

醒目開學勳章


32443
1314#
發表於 07-7-12 14:58 |只看該作者
no no

Jerry媽就會諗啦.

原文章由 iloveyoub4 於 07-7-12 14:55 發表
雪文

下個月又賣居屋了,
你願唔願意拿番間公屋出來用綠表買
我就唔會啦

Rank: 8Rank: 8


17382
1315#
發表於 07-7-12 14:58 |只看該作者
try過但唔得

[quote]原文章由 雪文 於 07-7-12 14:43 發表
喂, 我而家都無

Rank: 8Rank: 8


17382
1316#
發表於 07-7-12 15:00 |只看該作者
我唔行咁多街啦 我迫緊自己唔買野


原文章由 come爸嘩 於 07-7-12 14:58 發表
尋日放工都無去行街, 想今日放工行APM, 睇報紙好多舖都ON SALE緊啦!!!

Rank: 5Rank: 5


4210
1317#
發表於 07-7-12 15:00 |只看該作者
下個星期五晏就, 我部門攪team building, 唔知今次攪咩??12月果次就BBQ...

Rank: 11Rank: 11Rank: 11Rank: 11


37230
1318#
發表於 07-7-12 15:00 |只看該作者
我而家就POST到1320啦, 睇吓下一個係咪又唔識跳到新PAGE先?!!?!??:tongue: :tongue: :tongue: :tongue: :tongue: :tongue:


[quote]原文章由 iloveyoub4 於 07-7-12 14:58 發表
try過但唔得

Rank: 6Rank: 6

醒目開學勳章


9393
1319#
發表於 07-7-12 15:01 |只看該作者
返學就係既....放學仲諗緊, 因工人帶住細佬接放學, 驚工人帶住 2 個過多條馬路.......諗緊接放學在地鐵出來附近搭 taxi 回家.
(我同c6 會安心 D)
另一方案就是睇睇姑姐是否得閒幫吓手 law   (仍等答覆)
原文章由 come爸嘩 於 07-7-12 14:56 發表
係咪行路過去呀????

Rank: 8Rank: 8


17382
1320#
發表於 07-7-12 15:01 |只看該作者
好似都幾貴 話用市價7折計wor,
但點都比c家樓平


原文章由 雪文 於 07-7-12 14:58 發表
no no

Jerry媽就會諗啦.
‹ 上一主題|下一主題
返回列表
發新帖