關於集團
集團品牌
presslogic-logo
廣告查詢
工作機會
用戶登入
用戶名稱:
密      碼:
搜索
教育王國 討論區 幼校討論 2006 入讀 劍鳴K1 家長交流區
樓主: monmantong
go

2006 入讀 劍鳴K1 家長交流區 [複製鏈接]

Rank: 5Rank: 5


1445
1281#
發表於 06-7-4 13:03 |只看該作者

Re: 2006 入讀 C鳴K1 家長交流區

我選國際班都是因為冇姐姐,我又唔識喎,所以要她在學校得到"語學"在學校是否小朋友之間要說英文,不可說中文架,因為我知道有d學校唔比d小朋友在學校說中文
依晴Hillary, 依韻Eleanor

Rank: 5Rank: 5


3953
1282#
發表於 06-7-4 13:07 |只看該作者

Re: 2006 入讀 C鳴K1 家長交流區


but don't expect it will happen in local schools, I think they will speak cantonese among the kids..
unless you send her to international schools.
however, i believe learning English is a very natural thing, I just hope i can provide environement to my son to speak English if someone is talking with him in English.. Because most of the students are very shy and do not want to speak ENglish if meeting the foreigners in HK.. that's why I insist billingual teaching in his earlier stage.

由 Hillary2002 於 2006-07-04 13:03:43由 Hillary2002 於 2006-07-04 13:03:43

我選國際班都是因為冇姐姐,我又唔識喎,所以要她在學校得到"語學"在學校是否小朋友之間要說英文,不可說中文架,因為我知道有d學校唔比d小朋友在學校說中文

Rank: 5Rank: 5


2169
1283#
發表於 06-7-4 13:18 |只看該作者

Re: 2006 入讀 C鳴K1 家長交流區

monmantong,

哈哈!!等d人認唔到e個係QQ law,增加神秘感   
佢baby個時係勁似男仔,e張相已經唔算好似啦,d老人家話我下次實生仔wow,但我都決定左唔生,除非........中左六合彩   

Rank: 4


831
1284#
發表於 06-7-4 13:28 |只看該作者

Re: 2006 入讀 C鳴K1 家長交流區

嘩幾個hours無上黎巳經chat咗幾版啦?追得好辛苦

我hb話原來我post响yahoo d相你地dowload唔到架,如果你地想要我邊張我可以email番比你地

Rank: 5Rank: 5


1445
1285#
發表於 06-7-4 13:41 |只看該作者

Re: 2006 入讀 C鳴K1 家長交流區

QQ2003 寫道:
monmantong,

哈哈!!等d人認唔到e個係QQ law,增加神秘感   
佢baby個時係勁似男仔,e張相已經唔算好似啦,d老人家話我下次實生仔wow,但我都決定左唔生,除非........中左六合彩   


我都係呀,第2個女都似男仔喎,連街d人不識都這樣說,老人家話我下次實生仔, 叫我左生....
依晴Hillary, 依韻Eleanor

Rank: 5Rank: 5


3610
1286#
發表於 06-7-4 13:51 |只看該作者

Re: 2006 入讀 C鳴K1 家長交流區

Mon,

Your thinkings always enlighten me    

Rank: 4


831
1287#
發表於 06-7-4 13:54 |只看該作者

Re: 2006 入讀 C鳴K1 家長交流區

Hillary,
生個仔好d呀,養兒防老呀,Donlad Tsang都叫人生3個啦.

QQ2003,
QQ上次係咪打肺炎針呀,醫生有無話之針幾耐先生效?1個月or2個月?

Rank: 4


915
1288#
發表於 06-7-4 13:56 |只看該作者

Re: 2006 入讀 C鳴K1 家長交流區

HuiTung,
thx 希望你小朋友係km讀得開心, km真係幾"活"架, 我個囝坐唔定, 所以km對佢應該好d, +上佢依家n班又讀得開心, 老公就好鍾意km, 係佢一路堅持要呀囝留係km   


Hillary2002,
我個囝都成日比人話似女仔, 就算依家3歲幾, 星期六係圖書館都比人叫妹妹

Rank: 5Rank: 5


2169
1289#
發表於 06-7-4 14:03 |只看該作者

Re: 2006 入讀 C鳴K1 家長交流區

Supergirl,

我唔知有生效期,我問左覆你

supergirl 寫道:
Hillary,
生個仔好d呀,養兒防老呀,Donlad Tsang都叫人生3個啦.

QQ2003,
QQ上次係咪打肺炎針呀,醫生有無話之針幾耐先生效?1個月or2個月?

Rank: 5Rank: 5


3953
1290#
發表於 06-7-4 14:08 |只看該作者

Re: 2006 入讀 C鳴K1 家長交流區

oh, all you guys are so active today!! you always keep me busy here.. however, I am so busy in my office.

Huitung,
I don't have any special point of view, but actually I learned a lot from BK ..
I regret that I didn't study about the earlier child eduation.. because I found I like this kind of job actually, i prefer to face with children rather than facing xxx.  :evil:

Rank: 5Rank: 5


2169
1291#
發表於 06-7-4 14:09 |只看該作者

Re: 2006 入讀 C鳴K1 家長交流區

Hillary / supergirl,

你地兩個大家都生左兩個小朋友,不如生多個啦,我太遲起步追唔倒啦   
supergirl 寫道:
Hillary,
生個仔好d呀,養兒防老呀,Donlad Tsang都叫人生3個啦.

QQ2003,
QQ上次係咪打肺炎針呀,醫生有無話之針幾耐先生效?1個月or2個月?

Rank: 2


88
1292#
發表於 06-7-4 14:32 |只看該作者

Re: 2006 入讀 C鳴K1 家長交流區

Hi QQ2003,

打肺炎連球菌預防針: it will be effective after 2 weeks.

cheers,
momanita

Rank: 5Rank: 5


4958
1293#
發表於 06-7-4 14:37 |只看該作者

Re: 2006 入讀 C鳴K1 家長交流區

monkeymei, 好明白你的感受同擔憂. 其實好多mami 都有你的想法. 不過我個仔唔可以再有一次3歲再join其他kinder 比較.  最重要係kinder arm 你小朋友同大家的理念一樣. 英文同普通話(即語言) 各個小朋友吸收能力不同. so 好難講好唔好... 不過km 的老師(英文同普通話)全部佢地係佢地的母語所以你大可以放心....  

Rank: 5Rank: 5


2169
1294#
發表於 06-7-4 14:39 |只看該作者

Re: 2006 入讀 C鳴K1 家長交流區

momanita,

唔該你,咁我唔駛打去問   
momanita 寫道:
Hi QQ2003,

打肺炎連球菌預防針: it will be effective after 2 weeks.

cheers,
momanita

Rank: 5Rank: 5


1445
1295#
發表於 06-7-4 14:45 |只看該作者

Re: 2006 入讀 C鳴K1 家長交流區

supergirl 寫道:
Hillary,
生個仔好d呀,養兒防老呀,Donlad Tsang都叫人生3個啦.

QQ2003,
QQ上次係咪打肺炎針呀,醫生有無話之針幾耐先生效?1個月or2個月?


supergirl:
我老公真的都是叫donald但唔係donald tsang而是donald lam,我老爺又唔係"成哥", 如果是"成哥"我5個都生.

打肺炎針可以一世有效,不須打多針,幾好直得打
依晴Hillary, 依韻Eleanor

Rank: 5Rank: 5


1945
1296#
發表於 06-7-4 14:49 |只看該作者

Re: 2006 入讀 C鳴K1 家長交流區

HuiTung 寫道:
Renee,

咁妳囝囝d專注力應該很高, 學野很快    我仔比較花心, Lego, 車, 煮飯仔, action heroes .... 所以一事無成   


HuiTung,

嘩! 仲乜咁話妳囝囝啊! 唔好話佢一事無成啦!

其實我囝囝係好鐘意玩車, 但佢都會玩下Lego, 煮飯仔呢d 玩具, 之不過佢最favorite toys 係車車啫…… 我又唔覺我個仔專注力好好喎,有時教佢野, 教一陣就走左佢了…..  :-x  :-x  :-x

Rank: 5Rank: 5


3610
1297#
發表於 06-7-4 16:19 |只看該作者

Re: 2006 入讀 C鳴K1 家長交流區

monmantong 寫道:
Huitung,
I regret that I didn't study about the earlier child eduation.. because I found I like this kind of job actually, i prefer to face with children rather than facing xxx.  :evil:


Mon,

Are you sure?  One of the side effects of doing children related job is headache.  You will get headache if you are constantly surrounded by a large group of children.  You would be killed by their noises.  Don't you know how peaceful I feel during Jul & Aug .....      

Rank: 5Rank: 5


3610
1298#
發表於 06-7-4 16:28 |只看該作者

Re: 2006 入讀 C鳴K1 家長交流區

Renee,

我都係見我姪仔又係最鐘意車車至咁講的.  佢三歲己經讀倒好多報紙d字, 教完d野又過目不忘.  所以以為對一d玩具情有獨鍾的小孩, 其專注力會特高.

我仔學乜都不太專心架  

Rank: 5Rank: 5


1945
1299#
發表於 06-7-4 16:36 |只看該作者

Re: 2006 入讀 C鳴K1 家長交流區

HuiTung,

O! I see!

又咁講啦. 我個仔如果有心學的野, 佢好快會學識, 但好多時我想教佢多d時, 佢就會好無耐性咁走了….. 我同老公覺得佢都係心散的人…..

另外, 我囝囝有一樣野就真係服左佢, 佢好好記性, 會記得邊架車仔係邊個買比佢同送比佢, 好耐好耐無玩, 一問佢, 佢就記得邊個買比佢, 如果第時佢讀書, 可以讀一次就記得, 咁就好囉……     

HuiTung 寫道:
Renee,

我都係見我姪仔又係最鐘意車車至咁講的.  佢三歲己經讀倒好多報紙d字, 教完d野又過目不忘.  所以以為對一d玩具情有獨鍾的小孩, 其專注力會特高.

我仔學乜都不太專心架  

Rank: 5Rank: 5


3610
1300#
發表於 06-7-4 16:47 |只看該作者

Re: 2006 入讀 C鳴K1 家長交流區

Renee 寫道:
HuiTung,

另外, 我囝囝有一樣野就真係服左佢, 佢好好記性, 會記得邊架車仔係邊個買比佢同送比佢, 好耐好耐無玩, 一問佢, 佢就記得邊個買比佢, 如果第時佢讀書, 可以讀一次就記得, 咁就好囉……     


你囝囝呢一點似足我姪仔呀!  我睇佢第時讀書都no problem lah!  
‹ 上一主題|下一主題
返回列表
發新帖