註冊新用戶,開通自己的個人中心
討論區
珍珠宮
返回頂部
大宅
原文章由 funbabyhk 於 07-7-12 12:33 發表 我仔仔足球班下星期一開始, 08:00am 咁鬼曬, 阿仔唔知頂唔頂得順
原文章由 雪文 於 07-7-12 12:50 發表 諗諗吓都 咁即唔係考試難咗, 係佢唔努力啦 我仔全班同全級排名都退咗一位 (你哋唔好講出來第幾)
原文章由 funbabyhk 於 07-7-12 12:53 發表 觀塘, 即在泳池隔離 (裁判署對面)
原文章由 hoganmama 於 07-7-12 12:42 發表 我仔張新床整起la, 不過未送得, 因為間房未執, 我想自己油一油, 知唔知邊隻牌子gei油防潮比較好, 間房牆身成鬼日發mo gar
子爵府
原文章由 come爸嘩 於 07-7-12 13:19 發表 唔知呀, 我屋企D墻都發霉!
原文章由 Jerry豬媽咪 於 07-7-12 13:19 發表 ICI 防潮防霉果隻
伯爵府
原文章由 iloveyoub4 於 07-7-12 13:40 發表 住藍田,油塘區係咁架 要每年用漂白水X牆身一次就無MO架啦 用1比30-50一次再過清水一次, D MO就唔會出架啦, 我屋企之前一到回南天就發曬MO , 近呢3年我每年新年大掃除時 ...
原文章由 hoganmama 於 07-7-12 13:42 發表 我懶ma, 見到有mo先抹, 都係要未雨綢繆
原文章由 hoganmama 於 07-7-12 13:46 發表 Sheraton唔知係咪痴左線, 我諗住同d friend去食tea buffet, 星期六日竟然要$198+10%, 之前都係$138+10%之麻