關於集團
集團品牌
presslogic-logo
廣告查詢
工作機會
用戶登入
用戶名稱:
密      碼:
搜索
教育王國 討論區 小學雜談 ??????
樓主: yoballma
go

?????? [複製鏈接]

Rank: 4


588
1261#
發表於 06-11-29 22:45 |只看該作者

Re: 有冇小朋友謮緊馬鞍山循道衛理小學呀

Rank: 3Rank: 3


210
1262#
發表於 06-11-29 23:11 |只看該作者

Re: 有冇小朋友謮緊馬鞍山循道衛理小學呀

Matthew_媽咪,
係呀,我遲d放工時間可能要做到好晏,無時間跟阿女d功課
咁咪睇下有無邊間好既補習社幫阿女跟住個進度law

你家下同matthew喺邊間補呀,我都係最擔心d補習老師比阿女照抄功課

其實上次家長會,我都有同老師提過學校的功課輔導班的問題,如果學校的功課輔導班能提供足夠的學位(上次派過通告有關功課輔導班得十幾個位)讓我們這些要上班的家長會好d,放心d

Rank: 4


588
1263#
發表於 06-11-29 23:25 |只看該作者

Re: 有冇小朋友謮緊馬鞍山循道衛理小學呀

Rank: 3Rank: 3


313
1264#
發表於 06-11-30 14:24 |只看該作者

Re: 有冇小朋友謮緊馬鞍山循道衛理小學呀

Matthew_媽咪,

唔該pm埋比我, 萬一要搵補習社都知道呢間唔駛考慮!
Matthew_媽咪 寫道:
2000,

Matthew 依家間補習社都係人地介紹, 不過我覺得真係  :tongue:  :tongue: , 唔係成日有一個老師係課室, 真係俾答案 d 小朋友, 仲離譜到成頁英文係阿 sir 做, 因為我認得 d 字, Matthew 話阿 sir 唔知去左邊, 佢又唔識做, 到夠鐘放學見我係門口等, 就捉住阿仔隻手寫, 冇教佢, 晚晚我都要由頭再同佢做過, 補習社名我 pm 俾妳喇 ! 真係唔好去呢間呀, 初初我貪佢師資比較好, 點知.............

Rank: 4


588
1265#
發表於 06-11-30 15:52 |只看該作者

Re: 有冇小朋友謮緊馬鞍山循道衛理小學呀

B珠Mummy,

check PM 喇  

Rank: 3Rank: 3


210
1266#
發表於 06-11-30 16:45 |只看該作者

Re: 有冇小朋友謮緊馬鞍山循道衛理小學呀

Matthew_媽咪,

thankyou!!
真係好難搵到好的補習班

Rank: 3Rank: 3


313
1267#
發表於 06-11-30 16:54 |只看該作者

Re: 有冇小朋友謮緊馬鞍山循道衛理小學呀

Matthew_媽咪,

已收到PM, thank you.

Rank: 4


554
1268#
發表於 06-11-30 22:54 |只看該作者

Re: 有冇小朋友謮緊馬鞍山循道衛理小學呀

Matthew_媽咪,

個晚都ok, 氣紛幾好, 不過我講野就馬馬地, 好驚呀...我無對住禁多人講野.

d小朋友玩得都幾開心, 大人都唔錯.  無咗你地出現, 好似欠咗d野禁.
Matthew_媽咪 寫道:
露絲,

係呀, 最後都係冇去, 因為 Matthew ~ swimming 之後已經好累, 所以咪................ 點呀, 個晚好玩嘛, 係咪好多家長出席呢 ?
露 絲 :-)

Rank: 4


554
1269#
發表於 06-11-30 22:57 |只看該作者

Re: 有冇小朋友謮緊馬鞍山循道衛理小學呀

你地近來好嗎?    
露 絲 :-)

Rank: 4


588
1270#
發表於 06-11-30 23:08 |只看該作者

Re: 有冇小朋友謮緊馬鞍山循道衛理小學呀

Rank: 3Rank: 3


304
1271#
發表於 06-11-30 23:32 |只看該作者

Re: 有冇小朋友謮緊馬鞍山循道衛理小學呀

[quote]
露絲 寫道:
Matthew_媽咪,

個晚都ok, 氣紛幾好, 不過我講野就馬馬地, 好驚呀...我無對住禁多人講野.

d小朋友玩得都幾開心, 大人都唔錯.  無咗你地出現, 好似欠咗d野禁. [quote]

HI 露絲
個晚我有去呀, 你個晚著得好靚呀 ! 講野都 ok 吖.
不過我地冇食飯走咗 lu, 因要返去睇個細女.   
^_^

Rank: 3Rank: 3


304
1272#
發表於 06-11-30 23:34 |只看該作者

Re: 有冇小朋友謮緊馬鞍山循道衛理小學呀

hi 1b 班媽咪
下星期六個座談會你地去唔去呀, 講如何教小朋友做功課的,
幾好架.   
^_^

Rank: 4


554
1273#
發表於 06-11-30 23:36 |只看該作者

Re: 有冇小朋友謮緊馬鞍山循道衛理小學呀

Matthew_媽咪,

小心睇住個仔呀!   佢好容易'林'返之前因咩唔舒服既野而唔吃飯架.............而家無睇佢地好耐, 很掛住佢地.

我已慣咗間公司啦,  而家倒轉頭由我教返佢地做野, 真'教'笑啦,  我'林'住只做data entry就算架啦, 點知...

佢地好亂,  可以話全年既野冇人入, 我好似幫佢地清償緊之前的債一樣, 入咗過千張voucher, 冇人開vendor code又係我幫手開, 教佢地要入AP / Purchase先...那才可做settlement,  全年的payment voucher, journal voucher, purchase, ap voucher....好多好多...無人filing, 只用紙盒裝起, 月份日子全都是亂, 支票號碼無順序, 拿到邊本就用邊本.    真頭痛 :evil:

如果我支持唔到, 我可能提出返1/2day, 我頭先同同事講過下.

旅行既時候, 我一定要睇清楚你地既樣先得, 我只認得2000架ja.
Matthew_媽咪 寫道:
露絲

妳近來點呀, 番工仲係咪甘忙呀 ? 遲 d 學校旅行我地咪可以一齊去 law, 今次應該可以齊人 d 架喇 !

近排煩同阿仔搵補習社, 呢個禮拜佢又病, 個胃剛剛先好番, 依家又咳得好勁, nose 敏感 & 氣管敏感又發作喇, 真係好煩.............
露 絲 :-)

Rank: 3Rank: 3


304
1274#
發表於 06-11-30 23:36 |只看該作者

Re: 有冇小朋友謮緊馬鞍山循道衛理小學呀

Matthew_媽咪 寫道:
露絲

妳近來點呀, 番工仲係咪甘忙呀 ? 遲 d 學校旅行我地咪可以一齊去 law, 今次應該可以齊人 d 架喇 !

近排煩同阿仔搵補習社, 呢個禮拜佢又病, 個胃剛剛先好番, 依家又咳得好勁, nose 敏感 & 氣管敏感又發作喇, 真係好煩.............


Matthew_媽咪
呢排d天氣真係好差, 我兩個女都未好番哂, 真係要睇緊d佢地先得啦.   
^_^

Rank: 3Rank: 3


304
1275#
發表於 06-11-30 23:38 |只看該作者

Re: 有冇小朋友謮緊馬鞍山循道衛理小學呀

露絲 寫道:
Matthew_媽咪,

小心睇住個仔呀!   佢好容易'林'返之前因咩唔舒服既野而唔吃飯架.............而家無睇佢地好耐, 很掛住佢地.

我已慣咗間公司啦,  而家倒轉頭由我教返佢地做野, 真'教'笑啦,  我'林'住只做data entry就算架啦, 點知...

佢地好亂,  可以話全年既野冇人入, 我好似幫佢地清償緊之前的債一樣, 入咗過千張voucher, 冇人開vendor code又係我幫手開, 教佢地要入AP / Purchase先...那才可做settlement,  全年的payment voucher, journal voucher, purchase, ap voucher....好多好多...無人filing, 只用紙盒裝起, 月份日子全都是亂, 支票號碼無順序, 拿到邊本就用邊本.    真頭痛 :evil:

如果我支持唔到, 我可能提出返1/2day, 我頭先同同事講過下.

旅行既時候, 我一定要睇清楚你地既樣先得, 我只認得2000架ja. [quote]
Matthew_媽咪 寫道:
露絲

妳近來點呀, 番工仲係咪甘忙呀 ? 遲 d 學校旅行我地咪可以一齊去 law, 今次應該可以齊人 d 架喇 !

近排煩同阿仔搵補習社, 呢個禮拜佢又病, 個胃剛剛先好番, 依家又咳得好勁, nose 敏感 & 氣管敏感又發作喇, 真係好煩.............
[/quote]

露絲
加油呀, 你掂嘅     
^_^

Rank: 4


554
1276#
發表於 06-11-30 23:38 |只看該作者

Re: 有冇小朋友謮緊馬鞍山循道衛理小學呀

yoballma,

   多謝你讚賞呀..
yoballma 寫道:
[quote]
露絲 寫道:
Matthew_媽咪,

個晚都ok, 氣紛幾好, 不過我講野就馬馬地, 好驚呀...我無對住禁多人講野.

d小朋友玩得都幾開心, 大人都唔錯.  無咗你地出現, 好似欠咗d野禁. [quote]

HI 露絲
個晚我有去呀, 你個晚著得好靚呀 ! 講野都 ok 吖.
不過我地冇食飯走咗 lu, 因要返去睇個細女.   
露 絲 :-)

Rank: 3Rank: 3


304
1277#
發表於 06-11-30 23:39 |只看該作者

Re: 有冇小朋友謮緊馬鞍山循道衛理小學呀

我要去 sleep 啦   
明天要返工, bye bye   
^_^

Rank: 4


554
1278#
發表於 06-11-30 23:43 |只看該作者

Re: 有冇小朋友謮緊馬鞍山循道衛理小學呀

yoballma,

慘啦..我唔記得有冇參加tim, 我要問返老師.

有個家長仲比咗張coupon我去聽升中的講座,  e次唔知點算好啦...
yoballma 寫道:
hi 1b 班媽咪
下星期六個座談會你地去唔去呀, 講如何教小朋友做功課的,
幾好架.   
露 絲 :-)

Rank: 4


554
1279#
發表於 06-11-30 23:44 |只看該作者

Re: 有冇小朋友謮緊馬鞍山循道衛理小學呀

     啦....bye!!!
露 絲 :-)

Rank: 4


588
1280#
發表於 06-11-30 23:51 |只看該作者

Re: 有冇小朋友謮緊馬鞍山循道衛理小學呀

‹ 上一主題|下一主題
返回列表
發新帖