- 在線時間
- 0 小時
- 最後登錄
- 07-5-31
- 國民生產力
- 0
- 附加生產力
- 0
- 貢獻生產力
- 0
- 註冊時間
- 06-4-26
- 閱讀權限
- 10
- 帖子
- 304
- 主題
- 3
- 精華
- 0
- 積分
- 304
- UID
- 81208
 
|
Re: 有冇小朋友謮緊馬鞍山循道衛理小學呀
露絲 寫道:
Matthew_媽咪,
小心睇住個仔呀! 佢好容易'林'返之前因咩唔舒服既野而唔吃飯架.............而家無睇佢地好耐, 很掛住佢地.
我已慣咗間公司啦, 而家倒轉頭由我教返佢地做野, 真'教'笑啦, 我'林'住只做data entry就算架啦, 點知...
佢地好亂, 可以話全年既野冇人入, 我好似幫佢地清償緊之前的債一樣, 入咗過千張voucher, 冇人開vendor code又係我幫手開, 教佢地要入AP / Purchase先...那才可做settlement, 全年的payment voucher, journal voucher, purchase, ap voucher....好多好多...無人filing, 只用紙盒裝起, 月份日子全都是亂, 支票號碼無順序, 拿到邊本就用邊本. 真頭痛 :evil:
如果我支持唔到, 我可能提出返1/2day, 我頭先同同事講過下.
旅行既時候, 我一定要睇清楚你地既樣先得, 我只認得2000架ja. [quote]
Matthew_媽咪 寫道:
露絲
妳近來點呀, 番工仲係咪甘忙呀 ? 遲 d 學校旅行我地咪可以一齊去 law, 今次應該可以齊人 d 架喇 !
近排煩同阿仔搵補習社, 呢個禮拜佢又病, 個胃剛剛先好番, 依家又咳得好勁, nose 敏感 & 氣管敏感又發作喇, 真係好煩............. [/quote]
露絲
加油呀, 你掂嘅 |
|