關於集團
集團品牌
presslogic-logo
廣告查詢
工作機會
用戶登入
用戶名稱:
密      碼:
搜索
教育王國 討論區 小學雜談 油塘小學家長站 - part 28
樓主: hoganmama
go

油塘小學家長站 - part 28 [複製鏈接]

Rank: 8Rank: 8


17382
1241#
發表於 07-7-12 10:27 |只看該作者


原文章由 雪文 於 07-7-12 10:14 發表
我囡都開始流鼻水呀, 希望佢唔好發燒

Rank: 8Rank: 8


17382
1242#
發表於 07-7-12 10:28 |只看該作者
我do想講

原文章由 funbabyhk 於 07-7-12 10:18 發表
要按 61 頁後再按回 62頁才會看到, 麻x煩  (sorry, 太粗添 )

Rank: 6Rank: 6

醒目開學勳章


9393
1243#
發表於 07-7-12 10:30 |只看該作者
我好似未試過第一bor
原文章由 雪文 於 07-7-12 10:27 發表
開新part    funfun你想攞第一

Rank: 8Rank: 8


17382
1244#
發表於 07-7-12 10:31 |只看該作者
如果你想比d細路睇下既話,
你7點到就岩啦
我地7點開始熱身一個小時,
之後先練既
你過來睇下囉唔洗等我考完先過來啦

ps:學空手道開頭係好辛苦的

[quote]原文章由 雪文 於 07-7-12 10:26 發表
咁你第幾個考, 你考完我

Rank: 5Rank: 5


2977
1245#
發表於 07-7-12 10:32 |只看該作者
原文章由 雪文 於 07-7-12 10:27 發表
開新part    funfun你想攞第一


over 2000 for new part wor... I am waiting.

Rank: 11Rank: 11Rank: 11Rank: 11


37230
1246#
發表於 07-7-12 10:35 |只看該作者
咁你夜晚"及"緊d女女, 唔好比佢踢被!!!


原文章由 雪文 於 07-7-12 10:14 發表
我囡都開始流鼻水呀, 希望佢唔好發燒

Rank: 11Rank: 11Rank: 11Rank: 11

醒目開學勳章


32443
1247#
發表於 07-7-12 10:35 |只看該作者
而家先 1245, 有排wor:

原文章由 hermanpapa 於 07-7-12 10:32 發表


over 2000 for new part wor... I am waiting.

Rank: 8Rank: 8


17382
1248#
發表於 07-7-12 10:36 |只看該作者
講漏左,我都唔知自己第幾個考呀
另外果度都有好多小朋友學其他野架,
有區議員攪果個中國功夫,我見有好多小朋友學既


原文章由 iloveyoub4 於 07-7-12 10:31 發表
如果你想比d細路睇下既話,
你7點到就岩啦
我地7點開始熱身一個小時,
之後先練既
你過來睇下囉唔洗等我考完先過來啦

ps:學空手道開頭係好辛苦的

[quote]原文章 ...

Rank: 11Rank: 11Rank: 11Rank: 11

醒目開學勳章


32443
1249#
發表於 07-7-12 10:36 |只看該作者
好呀, 咁我哋吃完嘢就當散步行過去.

原文章由 iloveyoub4 於 07-7-12 10:31 發表
如果你想比d細路睇下既話,
你7點到就岩啦
我地7點開始熱身一個小時,
之後先練既
你過來睇下囉唔洗等我考完先過來啦

ps:學空手道開頭係好辛苦的

[quote]原文章 ...

Rank: 11Rank: 11Rank: 11Rank: 11


37230
1250#
發表於 07-7-12 10:37 |只看該作者
我hk老細今日又好似食左c咁, 黑口黑面, 公司成村人係度, 不過就一粒聲都無........你地話d時間幾咁難捱呢!

Rank: 8Rank: 8


17382
1251#
發表於 07-7-12 10:37 |只看該作者
我亞囡由4月開始都無”琴”個被

原文章由 come爸嘩 於 07-7-12 10:35 發表
咁你夜晚"及"緊d女女, 唔好比佢踢被!!!

Rank: 11Rank: 11Rank: 11Rank: 11

醒目開學勳章


32443
1252#
發表於 07-7-12 10:37 |只看該作者
我諗都係踢被有關.

原文章由 come爸嘩 於 07-7-12 10:35 發表
咁你夜晚"及"緊d女女, 唔好比佢踢被!!!

Rank: 11Rank: 11Rank: 11Rank: 11


37230
1253#
發表於 07-7-12 10:39 |只看該作者
咁你地夜晚開冷氣架喎?!??!!?

原文章由 iloveyoub4 於 07-7-12 10:37 發表
我亞囡由4月開始都無”琴”個被

Rank: 8Rank: 8


17382
1254#
發表於 07-7-12 10:43 |只看該作者
係啦行下囉,除了空手道之外都有好多選擇架,
睇自己想要d咩囉,我地個場有成廿幾個學生,
女仔多過男仔既,細至6歲大至40+都有
幼稚園�小學生�中學生都有
而小學當中有幾個係女仔來的

[quote]原文章由 雪文 於 07-7-12 10:36 發表
好呀, 咁我

Rank: 8Rank: 8


17382
1255#
發表於 07-7-12 10:45 |只看該作者
c6c6c6c6

原文章由 come爸嘩 於 07-7-12 10:37 發表
我hk老細今日又好似食左c咁, 黑口黑面, 公司成村人係度, 不過就一粒聲都無........你地話d時間幾咁難捱呢!

Rank: 5Rank: 5


4210
1256#
發表於 07-7-12 10:45 |只看該作者
冷氣被都唔"琴"??

原文章由 iloveyoub4 於 07-7-12 10:37 發表
我亞囡由4月開始都無”琴”個被

Rank: 8Rank: 8


17382
1257#
發表於 07-7-12 10:46 |只看該作者
係呀,開一部囉,佢真係無”琴”架

原文章由 come爸嘩 於 07-7-12 10:39 發表
咁你地夜晚開冷氣架喎?!??!!?

Rank: 8Rank: 8


17382
1258#
發表於 07-7-12 10:49 |只看該作者
YES
所以佢無full被呢個問題  

原文章由 Jerry豬媽咪 於 07-7-12 10:45 發表
冷氣被都唔"琴"??

Rank: 8Rank: 8


17382
1259#
發表於 07-7-12 10:53 |只看該作者


BKBKBKBKBK

Rank: 5Rank: 5


2977
1260#
發表於 07-7-12 10:56 |只看該作者
原文章由 雪文 於 07-7-12 10:35 發表
而家先 1245, 有排wor:

yes. please look at my neck.
‹ 上一主題|下一主題
返回列表
發新帖