註冊新用戶,開通自己的個人中心
討論區
大宅
返回頂部
伯爵府
原文章由 hermanpapa 於 07-7-11 23:17 發表 BK又C
珍珠宮
原文章由 come爸嘩 於 07-7-12 08:57 發表 morning!!!
原文章由 Jerry豬媽咪 於 07-7-11 17:30 發表 我以前謮書都係上學期先見家長, 下學期就直接派比學生
子爵府
原文章由 hoganmama 於 07-7-12 09:09 發表 good morning everybody
原文章由 雪文 於 07-7-12 09:03 發表 問咗高年級的家長, 同你一樣呀.
原文章由 雪文 於 07-7-12 09:49 發表 人哋話老人同小朋友一樣, 我媽都係. 今日我安排咗lunch 亞仔吃波仔, 亞媽問佢吃咩 ? 唔係一日, 二日. 日日我哋返工佢都自己搞掂啦, 你可以吃粉, 面, 飯:cry: 昨晚返去9點上床, 睡到 ...
原文章由 come爸嘩 於 07-7-12 09:52 發表 我媽同你媽剛剛相反, 佢唔多like人地同佢安排的, 反而最好你地d人聽晒佢話!!!
原文章由 iloveyoub4 於 07-7-12 09:55 發表 9點咁早 [quote]原文章由 雪文 於 07-7-12 09:49 發表 人
原文章由 iloveyoub4 於 07-7-12 09:56 發表 我媽都係咁:loveliness: 我咁大個佢都成日照顧我