註冊新用戶,開通自己的個人中心
討論區
男爵府
原文章由 iloveyoub4 於 07-7-11 16:42 發表 係唔係一定要搭360先去度市集 睇影片好似要比幾十元
返回頂部
伯爵府
珍珠宮
原文章由 雪文 於 07-7-11 17:19 發表 明天亞仔派成績表 睇來今年無得見家長
大宅
原文章由 Jerry豬媽咪 於 07-7-11 17:21 發表 佢2公婆要返工, 亞仔個工人要負責接送平日返學放學 + 放學之後既課外活動, 另外一個就負責揍女(3歲)+隻狗, 煮飯同清潔就平均分配: :
原文章由 funbabyhk 於 07-7-11 17:27 發表 坐巴士一樣去到的.
原文章由 雪文 於 07-7-11 17:28 發表 准時放工 888888888888888888888888888888
原文章由 iloveyoub4 於 07-7-11 17:04 發表 損$$就聽過,債券第一次聽
原文章由 come爸嘩 於 07-7-11 17:36 發表 真係有架, 我朋友個仔以後間學校就係咁啦!
原文章由 iloveyoub4 於 07-7-11 17:40 發表 why無左編輯既
原文章由 come爸嘩 於 07-7-11 17:44 發表 love: check pm, 我pm左間小學名比你睇!
原文章由 come爸嘩 於 07-7-11 17:45 發表 各位明天再傾, 我要收拾東西啦!
原文章由 funbabyhk 於 07-7-11 17:29 發表 今日好似有通告派, 返去睇吓或會是約時間見家長呢?
原文章由 Jerry豬媽咪 於 07-7-11 17:32 發表 老細約我星期一食LUNCH, 今次食日本野, 一定要食貴D