關於集團
集團品牌
presslogic-logo
廣告查詢
工作機會
用戶登入
用戶名稱:
密      碼:
搜索
教育王國 討論區 小學雜談 油塘小學家長站 - part 28
樓主: hoganmama
go

油塘小學家長站 - part 28 [複製鏈接]

Rank: 6Rank: 6

醒目開學勳章


9393
1181#
發表於 07-7-11 17:27 |只看該作者
坐巴士一樣去到的.

原文章由 iloveyoub4 於 07-7-11 16:42 發表
係唔係一定要搭360先去度市集
睇影片好似要比幾十元

Rank: 8Rank: 8


17382
1182#
發表於 07-7-11 17:27 |只看該作者

Rank: 11Rank: 11Rank: 11Rank: 11

醒目開學勳章


32443
1183#
發表於 07-7-11 17:28 |只看該作者
准時放工

888888888888888888888888888888

Rank: 8Rank: 8


17382
1184#
發表於 07-7-11 17:29 |只看該作者
見家長係好定唔好

原文章由 雪文 於 07-7-11 17:19 發表
明天亞仔派成績表
睇來今年無得見家長

Rank: 6Rank: 6

醒目開學勳章


9393
1185#
發表於 07-7-11 17:29 |只看該作者
今日好似有通告派, 返去睇吓或會是約時間見家長呢?

原文章由 雪文 於 07-7-11 17:19 發表
明天亞仔派成績表
睇來今年無得見家長

Rank: 5Rank: 5


4210
1186#
發表於 07-7-11 17:30 |只看該作者
我以前謮書都係上學期先見家長, 下學期就直接派比學生

原文章由 雪文 於 07-7-11 17:19 發表
明天亞仔派成績表
睇來今年無得見家長

Rank: 8Rank: 8


17382
1187#
發表於 07-7-11 17:31 |只看該作者
咁佢老婆人工應該有番咁上下啦:)
2個工人都成$7-8千  


原文章由 Jerry豬媽咪 於 07-7-11 17:21 發表
佢2公婆要返工, 亞仔個工人要負責接送平日返學放學 + 放學之後既課外活動, 另外一個就負責揍女(3歲)+隻狗, 煮飯同清潔就平均分配: :

Rank: 8Rank: 8


17382
1188#
發表於 07-7-11 17:32 |只看該作者
thanks:loveliness:

原文章由 funbabyhk 於 07-7-11 17:27 發表
坐巴士一樣去到的.

Rank: 8Rank: 8


17382
1189#
發表於 07-7-11 17:32 |只看該作者



原文章由 雪文 於 07-7-11 17:28 發表
准時放工

888888888888888888888888888888

Rank: 5Rank: 5


4210
1190#
發表於 07-7-11 17:32 |只看該作者
老細約我星期一食LUNCH, 今次食日本野, 一定要食貴D

Rank: 11Rank: 11Rank: 11Rank: 11


37230
1191#
發表於 07-7-11 17:36 |只看該作者
真係有架, 我朋友個仔以後間學校就係咁啦!


原文章由 iloveyoub4 於 07-7-11 17:04 發表
損$$就聽過,債券第一次聽

Rank: 8Rank: 8


17382
1192#
發表於 07-7-11 17:39 |只看該作者
我個囡都係債券:tongue:
不如佢又幫我買啦唔該:tongue:

原文章由 come爸嘩 於 07-7-11 17:36 發表
真係有架, 我朋友個仔以後間學校就係咁啦!

Rank: 11Rank: 11Rank: 11Rank: 11


37230
1193#
發表於 07-7-11 17:39 |只看該作者
我女學校都未通知幾時派成績表.

原文章由 雪文 於 07-7-11 17:19 發表
明天亞仔派成績表
睇來今年無得見家長

Rank: 8Rank: 8


17382
1194#
發表於 07-7-11 17:40 |只看該作者
why無左編輯既

Rank: 11Rank: 11Rank: 11Rank: 11


37230
1195#
發表於 07-7-11 17:44 |只看該作者
love: check pm, 我pm左間小學名比你睇!



原文章由 iloveyoub4 於 07-7-11 17:40 發表
why無左編輯既

Rank: 11Rank: 11Rank: 11Rank: 11


37230
1196#
發表於 07-7-11 17:45 |只看該作者
各位明天再傾, 我要收拾東西啦!

Rank: 8Rank: 8


17382
1197#
發表於 07-7-11 17:46 |只看該作者
come,

睇左啦,thank
好驚 如果我有錢都話姐:)
我只係一個普通人ja

原文章由 come爸嘩 於 07-7-11 17:44 發表
love: check pm, 我pm左間小學名比你睇!

Rank: 8Rank: 8


17382
1198#
發表於 07-7-11 17:46 |只看該作者


原文章由 come爸嘩 於 07-7-11 17:45 發表
各位明天再傾, 我要收拾東西啦!

Rank: 6Rank: 6

醒目開學勳章


9393
1199#
發表於 07-7-11 22:57 |只看該作者
原來沒有通告?
原文章由 funbabyhk 於 07-7-11 17:29 發表
今日好似有通告派, 返去睇吓或會是約時間見家長呢?

Rank: 6Rank: 6

醒目開學勳章


9393
1200#
發表於 07-7-11 23:02 |只看該作者
咁好, 就真係早餐都唔食, 等 lunch  食餐勁.
原文章由 Jerry豬媽咪 於 07-7-11 17:32 發表
老細約我星期一食LUNCH, 今次食日本野, 一定要食貴D
‹ 上一主題|下一主題
返回列表
發新帖