關於集團
集團品牌
presslogic-logo
廣告查詢
工作機會
用戶登入
用戶名稱:
密      碼:
搜索
教育王國 討論區 小學雜談 油塘小學家長站 - part 28
樓主: hoganmama
go

油塘小學家長站 - part 28 [複製鏈接]

Rank: 8Rank: 8


17382
1161#
發表於 07-7-11 16:52 |只看該作者

Rank: 5Rank: 5


1048
1162#
發表於 07-7-11 16:52 |只看該作者
come, 文文, ilove, yuetma,

我頭先打左d野又冇左

Rank: 11Rank: 11Rank: 11Rank: 11


37230
1163#
發表於 07-7-11 16:53 |只看該作者
lee個星期日, 可能同埋我女, 老公, 我媽, 家姐去新蒲崗間外野手食日本野!!!!

Rank: 8Rank: 8


17382
1164#
發表於 07-7-11 16:53 |只看該作者
有d local團都有架大嶼山中華白海豚一日遊,
好平的但我未參加過:D

原文章由 雪文 於 07-7-11 16:47 發表
我都係呀

Rank: 8Rank: 8


17382
1165#
發表於 07-7-11 16:55 |只看該作者
今日唔知做咩,我都好d無唔見post,
係要等好耐先睇到囉

原文章由 yw 於 07-7-11 16:52 發表
come, 文文, ilove, yuetma,

我頭先打左d野又冇左

Rank: 11Rank: 11Rank: 11Rank: 11

醒目開學勳章


32443
1166#
發表於 07-7-11 16:55 |只看該作者
我想星期五晚一家人去大盛, 但係下周五又去

原文章由 come爸嘩 於 07-7-11 16:53 發表
lee個星期日, 可能同埋我女, 老公, 我媽, 家姐去新蒲崗間外野手食日本野!!!!

Rank: 8Rank: 8


17382
1167#
發表於 07-7-11 16:56 |只看該作者
我應該無街去:loveliness:

原文章由 come爸嘩 於 07-7-11 16:53 發表
lee個星期日, 可能同埋我女, 老公, 我媽, 家姐去新蒲崗間外野手食日本野!!!!

Rank: 11Rank: 11Rank: 11Rank: 11


37230
1168#
發表於 07-7-11 16:56 |只看該作者
我相信$4800.-只係學費, 仲有其他n咁多項雜費, 課外活動 , 仲要你捐款比學校, 同埋買學校的債卷......各樣各樣!!!!!!


原文章由 Jerry豬媽咪 於 07-7-11 16:48 發表
如果我得一個細路就可以offer既, 最多唔SHOPPING, 唔買野, 唔亂洗$$

Rank: 8Rank: 8


17382
1169#
發表於 07-7-11 16:58 |只看該作者
agree $4,800只係最小


原文章由 come爸嘩 於 07-7-11 16:56 發表
我相信$4800.-只係學費, 仲有其他n咁多項雜費, 課外活動 , 仲要你捐款比學校, 同埋買學校的債卷......各樣各樣!!!!!!

Rank: 8Rank: 8


17382
1170#
發表於 07-7-11 16:59 |只看該作者
學校都有出債券



原文章由 come爸嘩 於 07-7-11 16:56 發表
我相信$4800.-只係學費, 仲有其他n咁多項雜費, 課外活動 , 仲要你捐款比學校, 同埋買學校的債卷......各樣各樣!!!!!!

Rank: 5Rank: 5


4210
1171#
發表於 07-7-11 17:01 |只看該作者
頭先我都係咁, 要等一陣先睇得返

原文章由 iloveyoub4 於 07-7-11 16:55 發表
今日唔知做咩,我都好d無唔見post,
係要等好耐先睇到囉

Rank: 8Rank: 8


17382
1172#
發表於 07-7-11 17:02 |只看該作者
係呀,今日發生左好幾次啦

原文章由 Jerry豬媽咪 於 07-7-11 17:01 發表
頭先我都係咁, 要等一陣先睇得返

Rank: 11Rank: 11Rank: 11Rank: 11

醒目開學勳章


32443
1173#
發表於 07-7-11 17:02 |只看該作者
等于而家大陸D名小學, 要俾 5-6萬贊助費, 才能入讀.

原文章由 iloveyoub4 於 07-7-11 16:59 發表
學校都有出債券

Rank: 8Rank: 8


17382
1174#
發表於 07-7-11 17:04 |只看該作者
損$$就聽過,債券第一次聽

原文章由 雪文 於 07-7-11 17:02 發表
等于而家大陸D名小學, 要俾 5-6萬贊助費, 才能入讀.

Rank: 5Rank: 5


4210
1175#
發表於 07-7-11 17:07 |只看該作者
咁又係, 我同事個仔 (同亞仔同年), 佢入左拔萃, 每個月學費都$3800, 連埋其他雜費, 佢一個月洗係個仔身上都係$8000-9000 (不過佢工人都有2個, 1個for個仔, 1個for個女)

原文章由 come爸嘩 於 07-7-11 16:56 發表
我相信$4800.-只係學費, 仲有其他n咁多項雜費, 課外活動 , 仲要你捐款比學校, 同埋買學校的債卷......各樣各樣!!!!!!

Rank: 8Rank: 8


17382
1176#
發表於 07-7-11 17:12 |只看該作者
點解佢唔自己睇番2個小朋友

原文章由 Jerry豬媽咪 於 07-7-11 17:07 發表
咁又係, 我同事個仔 (同亞仔同年), 佢入左拔萃, 每個月學費都$3800, 連埋其他雜費, 佢一個月洗係個仔身上都係$8000-9000 (不過佢工人都有2個, 1個for個仔, 1個for個女)

Rank: 11Rank: 11Rank: 11Rank: 11

醒目開學勳章


32443
1177#
發表於 07-7-11 17:19 |只看該作者
明天亞仔派成績表
睇來今年無得見家長

Rank: 8Rank: 8


17382
1178#
發表於 07-7-11 17:21 |只看該作者

Rank: 5Rank: 5


4210
1179#
發表於 07-7-11 17:21 |只看該作者
佢2公婆要返工, 亞仔個工人要負責接送平日返學放學 + 放學之後既課外活動, 另外一個就負責揍女(3歲)+隻狗, 煮飯同清潔就平均分配: :

Rank: 6Rank: 6

醒目開學勳章


9393
1180#
發表於 07-7-11 17:24 |只看該作者
啱啱上返來公司.
乜你地下星期唔係食韓國燒? 而係食大盛....

原文章由 雪文 於 07-7-11 16:55 發表
我想星期五晚一家人去大盛, 但係下周五又去
‹ 上一主題|下一主題
返回列表
發新帖