註冊新用戶,開通自己的個人中心
討論區
珍珠宮
原文章由 come爸嘩 於 07-7-11 16:21 發表 其實果度有無野玩架? 齋睇大佛??ops:" /> ops:" /> ops:" />
返回頂部
原文章由 iloveyoub4 於 07-7-11 16:30 發表 出來
男爵府
原文章由 iloveyoub4 於 07-7-11 16:23 發表 有個市集,我未去過 係新的
伯爵府
原文章由 come爸嘩 於 07-7-11 16:32 發表 唔係呀, 我搭海洋公園的纜車, 都驚驚地架. (而家怕高左)
原文章由 funbabyhk 於 07-7-11 16:36 發表 上一次我去就搭 360去的, (宜家唔知等到幾時再重開...) 市集有商店及食店, 冇乜特別, 有一個睇片 (額外俾錢的, 我冇入去所以唔知好唔好睇) 上到大佛多數, 味道都 ok.
原文章由 雪文 於 07-7-11 16:36 發表 : : : 我剛開始以為你講你老細出來. 原來係BK的post
原文章由 come爸嘩 於 07-7-11 16:38 發表 你係咪成日出唔倒最update個page呀????
大宅
原文章由 come爸嘩 於 07-7-11 16:20 發表 請埋今次啦.
原文章由 iloveyoub4 於 07-7-11 16:39 發表 都ok 如果夠時間可以係大澳坐船出海睇中華白海豚:loveliness: [quote]原文章由 雪文 於 07-7-11 16:35 發表 我係咁plan的, 早上坐船去梅 ...
原文章由 come爸嘩 於 07-7-11 16:23 發表 yuetmama: 你出油麻地都幾遠下喎, 是嗎????
原文章由 funbabyhk 於 07-7-11 16:36 發表 上一次我去就搭 360去的, (宜家唔知等到幾時再重開...) 市集有商店及食店, 冇乜特別, 有一個睇片 (額外俾錢的, 我冇入去所以唔知好唔好睇) 上到大佛多數食齋, 味道都 ok.
原文章由 yuetmama 於 07-7-11 16:42 發表 come, It is just 10 min. walk from my church ma. :
原文章由 雪文 於 07-7-11 16:42 發表 大澳那里有船租呀 ? 幾錢 ?
原文章由 iloveyoub4 於 07-7-11 16:47 發表 唔知,我上次去到先知ja, 係果度d人講ja, 話係大澳坐船出去有得睇, 要1點至5點果段時間 我好想睇:loveliness:
原文章由 hoganmama 於 07-7-11 16:04 發表 St. Paul Co-Ed, 好勁gar, 入得都非富則貴