關於集團
集團品牌
presslogic-logo
廣告查詢
工作機會
用戶登入
用戶名稱:
密      碼:
搜索
教育王國 討論區 小學雜談 2006年9月入讀KTS 小一ge家長入黎傾(續集 十) ...
樓主: Huisys
go

2006年9月入讀KTS 小一ge家長入黎傾(續集 十) [複製鏈接]

Rank: 7Rank: 7Rank: 7


12914
1141#
發表於 07-7-1 16:29 |只看該作者

Re: 2006年9月入讀KTS 小一ge家長入黎傾(續集 十)

shu~~~~唔好咁大聲
一陣又話我同個男人去遊船河.......又話我出場    
[quote]
heiheikeikei 寫道:
mp,

哦........簡單啲講.....即係..."風花雪月"...........你偷閑!

Rank: 6Rank: 6


8185
1142#
發表於 07-7-1 16:41 |只看該作者

Re: 2006年9月入讀KTS 小一ge家長入黎傾(續集 十)

切下頭....切下尾...西走啲唔啱聽睇嘅.....

流言,咪就係咁嚟㗎囉
cheungmp 寫道:
shu~~~~唔好咁大聲
一陣又話我同個男人去遊船河.......又話我出場    

Rank: 7Rank: 7Rank: 7


12914
1143#
發表於 07-7-1 16:49 |只看該作者

Re: 2006年9月入讀KTS 小一ge家長入黎傾(續集 十)

咁下次都係帶埋阿仔去囉~~   
[quote]
heiheikeikei 寫道:
切下頭....切下尾...西走啲唔啱聽睇嘅.....

流言,咪就係咁嚟㗎囉

Rank: 6Rank: 6


8185
1144#
發表於 07-7-1 17:01 |只看該作者

Re: 2006年9月入讀KTS 小一ge家長入黎傾(續集 十)

噢.....出街先∼   

talk to you later~
cheungmp 寫道:
咁下次都係帶埋阿仔去囉~~   
[quote]
heiheikeikei 寫道:
切下頭....切下尾...西走啲唔啱聽睇嘅.....

流言,咪就係咁嚟㗎囉

Rank: 5Rank: 5


3382
1145#
發表於 07-7-1 22:55 |只看該作者

Re: 2006年9月入讀KTS 小一ge家長入黎傾(續集 十)

hi, cryusmum,

我老爺会係當天130pm見老師。

見你cryus有得踢足球好開心,我都想踢埋一份,係咪学校参加架!

1E mami,

I didn't receive any memo regarding the timing schedule of 9 Jul's parent day.  Have you received yet?[/quote][/quote]      [/quote]
gif[/img][img align=left]_455.gif[/img]

Rank: 4


575
1146#
發表於 07-7-1 23:19 |只看該作者

Re: 2006年9月入讀KTS 小一ge家長入黎傾(續集 十)

MyJade,

你响度嗎?  

Rank: 4


889
1147#
發表於 07-7-2 00:43 |只看該作者

Re: 2006年9月入讀KTS 小一ge家長入黎傾(續集 十)

魚一丁,

我剛剛回家冇幾耐, 我諗你睇到個message應該是明天早上了, 你訓醒call我啦! 幾點都得.   

魚一丁 寫道:
MyJade,

你响度嗎?  

Rank: 5Rank: 5


4355
1148#
發表於 07-7-3 13:26 |只看該作者
哇....全新面貌嘅BK....
好多嘢我是"尋找中".......
我需要多少少時間.....適應....
年紀大...睇到眼都花....

Rank: 5Rank: 5


4355
1149#
發表於 07-7-3 13:32 |只看該作者

全新BK...

哇....全新面貌嘅BK...登場啦...
不過俾多少少時間我.....好多嘢....我仍然.."尋找中"....  
年紀大....睇到有少少眼花.....

Rank: 5Rank: 5


4355
1150#
發表於 07-7-3 13:49 |只看該作者
點解我自己睇唔番我自己嘅....
妳哋有無同樣問題?

Rank: 6Rank: 6


8185
1151#
發表於 07-7-3 14:49 |只看該作者
我以為我去咗discuss 網:(

(乜BK轉咗server 去discuss 咩 .....)

Rank: 6Rank: 6


8185
1152#
發表於 07-7-3 14:54 |只看該作者
點解我搵唔到我啱啱出嘅post 嘅????


(有無人睇到我呀!!!!)

Rank: 7Rank: 7Rank: 7


12914
1153#
發表於 07-7-3 15:02 |只看該作者
各位靚媽~~~

轉左新版.....好似唔見左幾個 post tim

Rank: 7Rank: 7Rank: 7


12914
1154#
發表於 07-7-3 15:03 |只看該作者
打完唔見左段野.....

Rank: 6Rank: 6


9147
1155#
發表於 07-7-3 15:37 |只看該作者
新嘢用吾慣添 點解好似有d嘢無咗咁,好吾慣呀

原文章由 Huisys 於 07-6-15 23:54 發表
各位靚媽...

我終於都"的"起左心肝黎講新part喇...

各位mami去威完...得閒就上黎報到啦...


~~~舊part在此~~~~

Rank: 6Rank: 6


9147
1156#
發表於 07-7-3 15:39 |只看該作者
咦頭先我寫咗d嘢,吾知係咪彈錯咗俾hs

Rank: 6Rank: 6


9147
1157#
發表於 07-7-3 15:41 |只看該作者
點解寫極都出吾到嫁

Rank: 5Rank: 5


3537
1158#
發表於 07-7-3 15:46 |只看該作者
終於上到bk 啦 唔係好識用tim......
Friends are the sunshisne of my life~~

Thanks for brightening my world with
the warmth of your friendship !!

Rank: 6Rank: 6


8185
1159#
發表於 07-7-3 15:57 |只看該作者
test......................

Rank: 6Rank: 6


8185
1160#
發表於 07-7-3 16:13 |只看該作者
Dear all beauty mami,

請過新版  :  2007年9月入讀KTS 小二ge靚媽靚爸請入黎 http://discuz.baby-kingdom.com/viewthread.php?tid=1046328&;extra=page%3D1

唔好係道再post任可嘢喇....(睇唔到)

[ 本文章最後由 heiheikeikei 於 07-7-3 16:36 編輯 ]
‹ 上一主題|下一主題
返回列表
發新帖