關於集團
集團品牌
presslogic-logo
廣告查詢
工作機會
用戶登入
用戶名稱:
密      碼:
搜索
教育王國 討論區 小學雜談 95區家長大都會
樓主: MIHOLO
go

95區家長大都會 [複製鏈接]

Rank: 3Rank: 3


280
1121#
發表於 07-6-8 00:34 |只看該作者

Re: 95區家長大都會

alkyng

沒錯我的而且確要選擇因真不夠時間
我有致電問老師意見, 她說覺得馮晴比較嚴謹及規矩也很嚴, 怕我們時常見家長理由是仔仔比較活潑及多言又怕他讀得辛苦喎....而將天近我們居住.
我又再致電做老師朋友 她也說只有30分鐘考試是不夠的 , 須決定往那間. 她又說馮晴是一所嚴之學校及谷成績況且他是band 1 ,保良局屬下的小學互相也須爭取表現的. 如入到都可能會退學喎! 她說她學校已收不少此學生.

其實我想是因為他是一所band 1, 當然有他的要求及目標如校風不好那會影響學生質數    我估可能是我仔仔能力未達能應付故不要谷上去.

Rank: 3Rank: 3


280
1122#
發表於 07-6-8 00:42 |只看該作者

Re: 95區家長大都會

working

其實我都有想過叩油塘及九龍灣的學校, 但想到乖車便退了, 又想到我沒填過他校那學校又會否見我仔仔呢 ?
故我只選第一及第二志願.
妳說的也正確因以我所知真有很多媽咪往其他區及香港區也有理由當然只有一個, 就是中學問題.

Rank: 5Rank: 5


2422
1123#
發表於 07-6-8 00:56 |只看該作者

Re: 95區家長大都會

MIHOLO:

咁你依家點算呀, 我自己就會掉番轉想, 我地以前d年代都唔理得咁多小朋友活唔活動, 讀0既小學都係好傳統個種, 雖然可能會讀得辛苦d, 但只要得到屋企配合及家長比小朋友鼓勵, 我相信活潑0既小朋友讀嚴謹0既學校都唔一定有問題, 反而仲可以教小朋友有靜0既一面.
~只要有夢想,凡事可成真~

Rank: 5Rank: 5


4868
1124#
發表於 07-6-8 01:14 |只看該作者

Re: 95區家長大都會

hihi~

你地好~派位派成點呀?

Rank: 5Rank: 5


2422
1125#
發表於 07-6-8 09:45 |只看該作者

Re: 95區家長大都會

elaineho73:

嘩...你仔仔大個左好多wor , 通常睇人地0既小朋友都會覺得長大得快d   .

我派左第二志願梁x華, 不過我就去番第一志願將天叩門, 已通知聽日去面試.
~只要有夢想,凡事可成真~

Rank: 4


532
1126#
發表於 07-6-8 10:13 |只看該作者

Re: 95區家長大都會

MIHOLO

       我覺得任何一間band 1的學校都會有這個情況的 , 如果小朋友不合他們的要求都會叫他轉校 , 所以你不必太擔心。
      我囡囡都是一個好動多言的小朋友 , 性格似足個男仔 , 所以我先揀將天為第一志願 。 至於小朋友的程度能否應付還言之尚早 , 如果學校好的話可以帶動小朋友的學習氣氛 , 對他們會有幫助的 , 狂這方面不要太擔心 , 目前你要應付的是如何協助你仔仔的面試,
不要令他有壓力 。
      
     祝你叩門成功 !

Rank: 3Rank: 3


294
1127#
發表於 07-6-8 10:15 |只看該作者

Re: 95區家長大都會

由 MIHOLO 於 2007-06-08 00:42:31working

其實我都有想過叩油塘及九龍灣的學校, 但想到乖車便退了, 又想到我沒填過他校那學校又會否見我仔仔呢 ?
故我只選第一及第二志願.
妳說的也正確因以我所知真有很多媽咪往其他區及香港區也有理由當然只有一個, 就是中學問題.




既然想為何不做. 還掂都要去叩. 叩多一兩間又何妨 ?
坐  3. 4  個 mtr 站  又算的是什麼呢 ?  現在的小孩子很幸福. 以前我們的一代. 讀小學一係行好遠. 一係就是屋村學校.  就算坐車都要行去bus站. 唔似得現在 交通方便. 個個都要車到門口  "咁際" . 我反而覺得 比小孩子 坐 下車. 行下路. 不壞.  當然唔好太耐啦.    我唔想下下太方便孩子. 現今的小孩真的很"嘆" . 遠多少少唔行 lu.  

我時常教導孩子您很幸福. 在內陸的山區學校. 小孩子上學是很辛苦. 路途遙遠... 就算一線的內地港人學生. 他們為了來hk 讀書. 每天早起身. 坐車過關再坐車....

孩子您幾幸福. 只是坐10 多分鐘 mtr 就可以上 學... 我希望訓練孩子能夠堅強硬朗. 適應力強.

sorry 廢話多講. 只要您唔係去觀塘地區名校.  其實不難.   現在還有些小學可以報. 快d 試下啦.  大家都係 no亂執位.  二線果d 就希望 執一線. 總之要求不高一定有學位.
您睇下d數據. 好多 二線學校校風不錯. 而且 band 1 生也有 50% .  在tko 讀書. 6年後又要面對選中學.  我真係唔鐘意tko 的中學.   (當然直資另計. 不過到時考直資又係要過3關.因為學位不多. 他們會先收自己的小學生先.)
如果到時 跨區選 他區中學.  名額少, 自己的banding 會因為 轉區而改變.  tko banding是低些. 出去被降band您會不甘心. 除非您選番 tko 學校. banding 才不變 . 觀塘 點計都係 多 band 1 英中 多過 tko. 就算 band 2 學校也不差.

我唔怕煩. 同小朋友一齊坐mtr 返學. 說說笑笑回校. 跟住返工是我的期望.   

Rank: 3Rank: 3


280
1128#
發表於 07-6-8 13:45 |只看該作者

Re: 95區家長大都會

WORKING

我想問一問那些是第二線之學校 ? 我不懂 ?可否提供給我看看.

Rank: 5Rank: 5


2422
1129#
發表於 07-6-8 13:46 |只看該作者

Re: 95區家長大都會

MIHOLO:

你依家想成點呀 , 你聽日會去邊間學校面試呀? 我尋晚突然想起, 如果你係將晴放響第一位的話, 我就覺得你應該去左馮先(我唔係怕你同我爭 ), 因為咁樣始終會優勝D.
~只要有夢想,凡事可成真~

Rank: 3Rank: 3


280
1130#
發表於 07-6-8 13:54 |只看該作者

Re: 95區家長大都會

Rank: 3Rank: 3


294
1131#
發表於 07-6-8 14:21 |只看該作者

Re: 95區家長大都會

我PM左 其中一間 的申請表給您. 還有校車路線.

其實 TKO 7:30上車 都唔算早啦.  

如果您真係有心想報我再找多2.3 間學校給您..

因為我之前搜習了很多資料. 怕自行不獲取要叩門.幸好現在用不著

Rank: 4


988
1132#
發表於 07-6-8 14:47 |只看該作者

Re: 95區家長大都會

hayamama

KlnTong聖x撒,好喎,希望你可以入返原校. 有消息返嚟講,


elaineho73
我中咗第一志願,好開心, 你仔仔好Q,係咪6個月啦,

Rank: 4


988
1133#
發表於 07-6-8 15:05 |只看該作者

Re: 95區家長大都會

MIHOLO:

其實間間好既小學都谷成績架,而好品德係要教育出嚟,活潑多言都係有好處架,叩門如果小朋友唔出聲就重唔好,我去聽小學簡介會,個個校長都話要出聲答人先至好架.你老公點睇呢?又會比佢講中間間一齊嚟,
你位老師朋友她說她學校已收不少此學生,佢係邊間小學教呢?

alkyng
你係咪好緊張,祝你女女聽日叩門成功

Rank: 4


988
1134#
發表於 07-6-8 15:06 |只看該作者

Re: 95區家長大都會

working

你都做咗好多功課,    你小朋友中咗邊間,
我初初都好想油塘,藍田同觀塘區小學,因為有老爺地址報
但我想清楚,其實TKO都有好多好小學,又怕又咩出錯,
又怕痳煩佢老人家,好彩我今次都中咗第一志願,而六年後我覺得仔仔都要自己為自己學業努力,所以唔擔心囉

Rank: 6Rank: 6


7937
1135#
發表於 07-6-8 15:17 |只看該作者

Re: 95區家長大都會

Hi working,

Would you pls pm the school information to me as I am instersted too. I agree with you that 7:30 am is not an early time to leave home. As far as I know, even in Tseung Kwan O district, the departure time is more or less the same. And also the secondary school net is much better in Kwun Tong. There are 6 EMI school, while for Tseung Kwan O, only one EMI school. The competition is keen in entering the only one EMI school.

Rank: 3Rank: 3


221
1136#
發表於 07-6-8 15:28 |只看該作者

Re: 95區家長大都會

Hi alkyng
祝妳順順利利..........

alkyng 寫道:
yeeli / kiukiubb :

剛剛將天打來, 叫我今個星期六返學校面試, 10:15am至12:00pm, 唔知點解收完電話之後個心跳得好快, 真係鄧個女緊張呀 :-| , 本來今個星期六要返學校採排畢業禮, 依家唔駛返lu.

Rank: 3Rank: 3


294
1137#
發表於 07-6-8 15:47 |只看該作者

Re: 95區家長大都會

yeeli

自行時中左油基 (其實心儀籃田.不過我唔打算用他人地址, 所以選間無咁大熱.現在我都沒有去叩門了.我覺得間間都係差唔多.我唔貪心了.費事煩.出到觀塘讀已經好好)

我會早上自己送返學.  放學就工人姐姐湊.  

我之前都怕煩. 諗住讀TKO,近近地. 不過後來聽到很多做教育的朋友.都叫我出去觀塘.話雖然6年後靠小朋友自己成績. 但當您了解香港教育升中的制度 (遊戲)您就會明白. 點解我唔留在TKO讀.

當然邊間中學都會有優異生.我自己就諗去D近近地果D 唔好去太遠. 半個鐘以內由家回到學校我是接受的.



Rank: 4


988
1138#
發表於 07-6-8 16:00 |只看該作者

Re: 95區家長大都會

working

我唔係太了解,香港教育升中的制度(遊戲)
我只知5年班要報分咋,分第一至三組別,用作分中學,
你可否講多D比我聽,THX~     

Rank: 3Rank: 3


294
1139#
發表於 07-6-8 16:30 |只看該作者

Re: 95區家長大都會

假設您小朋友在TKO 小學讀而又考番TKO 中學  

我又假設您想佢讀 英中. 咁 TKO 英中得一間

中一額是 200 人.  您自己計下TKO 有幾多學生.  就算您小朋友是 BAND 1  都 要過 3關 斬6將.  文武雙全.
自行分配中一學位準則與比重: 操行至少達B級、學業50%、課外活動20%、面試30%。

萬一唔好彩自行失敗, 咁就要玩抽獎. 您小朋友 BAND 1. TKO 都有大把 BAND 1 真係有排爭.  (抽獎係計 BANDING 和小學網)

如果 TKO BAND 1 生 去抽 觀塘 BAND 1 英中. 又會比人降 BANDING . 而且 跨區學位 係 10% 左右.  

但如果您小朋友是觀塘學生. 萬一 自行失敗. 咁就玩下抽獎. 按自己的 BANDING 玩.  

當然如果您不考慮TKO 以外的學校.  又另計. TKO都有好多好的中中. 

其實邊度讀都係一樣. 我當初都諗住讀TKO 學校. 以後的事以後算. 始終讀書是小朋友不是我. 我只是希望他的競爭不要太大. 唔想有太多壓力. 

我相信絕大部人都係覺得 TKO 好住. 不過校網一般.這是公認. 您試下問D教中學的朋友. 您會有答案. (TKO 是一個好大的直資學校市埸, WHY ? 因為需求大)

Rank: 5Rank: 5


4868
1140#
發表於 07-6-8 21:27 |只看該作者

Re: 95區家長大都會

alkyng,

張相之前ga la~ 我再整過另一張相~你再睇下啦~

將天一定好過梁潔華, 希望你叩門成功~
alkyng 寫道:
elaineho73:

嘩...你仔仔大個左好多wor , 通常睇人地0既小朋友都會覺得長大得快d   .

我派左第二志願梁x華, 不過我就去番第一志願將天叩門, 已通知聽日去面試.
‹ 上一主題|下一主題
返回列表
發新帖