關於集團
集團品牌
presslogic-logo
廣告查詢
工作機會
用戶登入
用戶名稱:
密      碼:
搜索
教育王國 討論區 小學雜談 油塘小學家長站 - part 28
樓主: hoganmama
go

油塘小學家長站 - part 28 [複製鏈接]

Rank: 11Rank: 11Rank: 11Rank: 11

醒目開學勳章


32443
1121#
發表於 07-7-11 16:15 |只看該作者
Jerry媽, 唔得呀.  同埋你哋如上我屋企, 我間屋要執屋先見得人, 我無時間.  
唔好意思, 當我亂講啦, 因我都係唔想亞仔請假 ( 童軍)


原文章由 Jerry豬媽咪 於 07-7-11 12:18 發表
唔好咁快縮先得架 諗下辨法....um.......踢佢出街 or 係房 , 咪得囉

Rank: 7Rank: 7Rank: 7


11253
1122#
發表於 07-7-11 16:16 |只看該作者
個個clerk我彩佢都傻
原文章由 iloveyoub4 於 07-7-11 16:14 發表
應該係

Rank: 11Rank: 11Rank: 11Rank: 11

醒目開學勳章


32443
1123#
發表於 07-7-11 16:16 |只看該作者


我要飲涷啡, 希望今晚唔好又睡唔著.

原文章由 come爸嘩 於 07-7-11 16:12 發表
我剛剛一個人食晒包大熱浪呀!!!!   

Rank: 7Rank: 7Rank: 7


11253
1124#
發表於 07-7-11 16:17 |只看該作者
食隻蕉, 休息下先

Rank: 11Rank: 11Rank: 11Rank: 11

醒目開學勳章


32443
1125#
發表於 07-7-11 16:18 |只看該作者
我對仔女未去過.

comecome, 揾日一齊去.  

原文章由 come爸嘩 於 07-7-11 16:13 發表
真係要搵日先得啦!!!!

Rank: 11Rank: 11Rank: 11Rank: 11


37230
1126#
發表於 07-7-11 16:20 |只看該作者
請埋今次啦.


原文章由 雪文 於 07-7-11 16:15 發表
因我都係唔想亞仔請假 ( 童軍)

Rank: 5Rank: 5


4403
1127#
發表於 07-7-11 16:20 |只看該作者
雪雪,

My kids swim in YMT YMCA, not TST ar

come,

My kids will try the English Day camp of TST YMCA this summer, let see if it is good.

原文章由 come爸嘩 於 07-7-11 15:13 發表
佢去到咁遠呀???
我睇報紕, 佢有d暑假course係for 英文同普通話.

Rank: 8Rank: 8


17382
1128#
發表於 07-7-11 16:21 |只看該作者


原文章由 hoganmama 於 07-7-11 16:16 發表
個個clerk我彩佢都傻

Rank: 11Rank: 11Rank: 11Rank: 11


37230
1129#
發表於 07-7-11 16:21 |只看該作者
其實果度有無野玩架? 齋睇大佛??

原文章由 雪文 於 07-7-11 16:18 發表
我對仔女未去過.

comecome, 揾日一齊去.  

Rank: 11Rank: 11Rank: 11Rank: 11


37230
1130#
發表於 07-7-11 16:23 |只看該作者
yuetmama: 你出油麻地都幾遠下喎, 是嗎????


原文章由 yuetmama 於 07-7-11 16:20 發表
雪雪,

My kids swim in YMT YMCA, not TST ar

come,

My kids will try the English Day camp of TST YMCA this summer, let see if it is good.

Rank: 8Rank: 8


17382
1131#
發表於 07-7-11 16:23 |只看該作者
有個市集,我未去過 係新的

原文章由 come爸嘩 於 07-7-11 16:21 發表
其實果度有無野玩架? 齋睇大佛??

Rank: 11Rank: 11Rank: 11Rank: 11


37230
1132#
發表於 07-7-11 16:24 |只看該作者
同我老細差唔多, 成日問我個戶口有幾錢, 佢又唔知自己有n咁多個戶口!!!


原文章由 hoganmama 於 07-7-11 16:11 發表
我老闆成日當我神童咁, 咩都要記得晒, 一問就要答到, 9萬幾樣野記得幾多  

Rank: 11Rank: 11Rank: 11Rank: 11

醒目開學勳章


32443
1133#
發表於 07-7-11 16:24 |只看該作者
搞錯.

原文章由 yuetmama 於 07-7-11 16:20 發表
雪雪,

My kids swim in YMT YMCA, not TST ar

come,

My kids will try the English Day camp of TST YMCA this summer, let see if it is good.

Rank: 11Rank: 11Rank: 11Rank: 11


37230
1134#
發表於 07-7-11 16:26 |只看該作者
而家無左纜車, 個市集好慘, 拍晒烏蠅!!!:cry: :cry: :cry:


原文章由 iloveyoub4 於 07-7-11 16:23 發表
有個市集,我未去過 係新的

Rank: 7Rank: 7Rank: 7


11253
1135#
發表於 07-7-11 16:27 |只看該作者
雪文,


ar, 你唔去咩?
原文章由 come爸嘩 於 07-7-11 16:20 發表
請埋今次啦.

Rank: 8Rank: 8


17382
1136#
發表於 07-7-11 16:28 |只看該作者
我上2個月去都係搭巴士ja,360 no way la
講真我真係驚囉

原文章由 come爸嘩 於 07-7-11 16:26 發表
而家無左纜車, 個市集好慘, 拍晒烏蠅!!!:cry: :cry: :cry:

Rank: 11Rank: 11Rank: 11Rank: 11

醒目開學勳章


32443
1137#
發表於 07-7-11 16:29 |只看該作者
Yuetma,check PM please

Rank: 8Rank: 8


17382
1138#
發表於 07-7-11 16:30 |只看該作者
出來

Rank: 11Rank: 11Rank: 11Rank: 11

醒目開學勳章


32443
1139#
發表於 07-7-11 16:31 |只看該作者
去去去, 唔係擔心

原文章由 hoganmama 於 07-7-11 16:27 發表
雪文,


咩ar, 你唔去咩?

Rank: 11Rank: 11Rank: 11Rank: 11


37230
1140#
發表於 07-7-11 16:32 |只看該作者
唔係呀, 我搭海洋公園的纜車, 都驚驚地架. (而家怕高左)


原文章由 iloveyoub4 於 07-7-11 16:28 發表
我上2個月去都係搭巴士ja,360 no way la
講真我真係驚囉
‹ 上一主題|下一主題
返回列表
發新帖