註冊新用戶,開通自己的個人中心
討論區
珍珠宮
原文章由 Jerry豬媽咪 於 07-7-11 12:18 發表 唔好咁快縮先得架 諗下辨法....um.......踢佢出街 or 係房 , 咪得囉
返回頂部
子爵府
原文章由 iloveyoub4 於 07-7-11 16:14 發表 應該係
原文章由 come爸嘩 於 07-7-11 16:12 發表 我剛剛一個人食晒包大熱浪呀!!!!
原文章由 come爸嘩 於 07-7-11 16:13 發表 真係要搵日先得啦!!!!
原文章由 雪文 於 07-7-11 16:15 發表 因我都係唔想亞仔請假 ( 童軍)
大宅
原文章由 come爸嘩 於 07-7-11 15:13 發表 佢去到咁遠呀??? 我睇報紕, 佢有d暑假course係for 英文同普通話.
伯爵府
原文章由 hoganmama 於 07-7-11 16:16 發表 個個clerk我彩佢都傻
原文章由 雪文 於 07-7-11 16:18 發表 我對仔女未去過. comecome, 揾日一齊去.
原文章由 yuetmama 於 07-7-11 16:20 發表 雪雪, My kids swim in YMT YMCA, not TST ar come, My kids will try the English Day camp of TST YMCA this summer, let see if it is good.
原文章由 come爸嘩 於 07-7-11 16:21 發表 其實果度有無野玩架? 齋睇大佛??
原文章由 hoganmama 於 07-7-11 16:11 發表 我老闆成日當我神童咁, 咩都要記得晒, 一問就要答到, 9萬幾樣野記得幾多
原文章由 iloveyoub4 於 07-7-11 16:23 發表 有個市集,我未去過 係新的
原文章由 come爸嘩 於 07-7-11 16:20 發表 請埋今次啦.
原文章由 come爸嘩 於 07-7-11 16:26 發表 而家無左纜車, 個市集好慘, 拍晒烏蠅!!!:cry: :cry: :cry:
原文章由 hoganmama 於 07-7-11 16:27 發表 雪文, 咩ar, 你唔去咩?
原文章由 iloveyoub4 於 07-7-11 16:28 發表 我上2個月去都係搭巴士ja,360 no way la 講真我真係驚囉