關於集團
集團品牌
presslogic-logo
廣告查詢
工作機會
用戶登入
用戶名稱:
密      碼:
搜索
教育王國 討論區 小學雜談 2006年9月入讀KTS 小一ge家長入黎傾(續集 十) ...
樓主: Huisys
go

2006年9月入讀KTS 小一ge家長入黎傾(續集 十) [複製鏈接]

Rank: 5Rank: 5


3537
1121#
發表於 07-6-30 01:03 |只看該作者

Re: 2006年9月入讀KTS 小一ge家長入黎傾(續集 十)

哈哈!今晚就由我去拉閘啦!   
Friends are the sunshisne of my life~~

Thanks for brightening my world with
the warmth of your friendship !!

Rank: 5Rank: 5


2114
1122#
發表於 07-6-30 11:34 |只看該作者

Re: 2006年9月入讀KTS 小一ge家長入黎傾(續集 十)

cm

我收到喎..早上 9:40
你如果無..要打電話比班主任問下..或者星期二叫囝囝問
CyrusMom 寫道:
os, mp  

1E mami,

I didn't receive any memo regarding the timing schedule of 9 Jul's parent day.  Have you received yet?

Rank: 5Rank: 5


2114
1123#
發表於 07-6-30 11:43 |只看該作者

Re: 2006年9月入讀KTS 小一ge家長入黎傾(續集 十)

個個媽咪 都好忙喎

我諗日都去左 海洋X園...雖然落雨..不過都好好玩...仲玩埋個熱氣球...

Rank: 5Rank: 5


1246
1124#
發表於 07-6-30 12:13 |只看該作者

Re: 2006年9月入讀KTS 小一ge家長入黎傾(續集 十)

rn  ,

Will check with his class teacher next Tue.

How about 含英? Cyrus still keep it in his school bag.


rubyngan 寫道:
cm

我收到喎..早上 9:40
你如果無..要打電話比班主任問下..或者星期二叫囝囝問[quote]
CyrusMom 寫道:
os, mp  

1E mami,

I didn't receive any memo regarding the timing schedule of 9 Jul's parent day.  Have you received yet?
[/quote]      

Rank: 7Rank: 7Rank: 7


12914
1125#
發表於 07-6-30 13:10 |只看該作者

Re: 2006年9月入讀KTS 小一ge家長入黎傾(續集 十)

CyrusMom,

我都收到足球班通告啦....星期三,六....8-9am....觀塘

你呢

Rank: 5Rank: 5


1246
1126#
發表於 07-6-30 14:28 |只看該作者

Re: 2006年9月入讀KTS 小一ge家長入黎傾(續集 十)

mp,

Cyrus 係星期一、四上午8至9 TKO. 他只可以上六堂,因為逢星期一要返學校打波,但他已經開心到不得了.

cheungmp 寫道:
CyrusMom,

我都收到足球班通告啦....星期三,六....8-9am....觀塘

你呢

Rank: 5Rank: 5


3302
1127#
發表於 07-6-30 19:00 |只看該作者

Re: 2006年9月入讀KTS 小一ge家長入黎傾(續集 十)

9s,

好有feel 呀,話哂喺我個年代。由細睇到大。

話時話,上次俾你整蠱咗,老爺前幾日出咗trip,諗住試吓個GIS,都知冇嗊筍

Rank: 5Rank: 5


3537
1128#
發表於 07-7-1 09:58 |只看該作者

Re: 2006年9月入讀KTS 小一ge家長入黎傾(續集 十)

ttmm,

aiya ! 嚇親你tim....  

不過Just for fun.....
Friends are the sunshisne of my life~~

Thanks for brightening my world with
the warmth of your friendship !!

Rank: 7Rank: 7Rank: 7


12914
1129#
發表於 07-7-1 15:37 |只看該作者

Re: 2006年9月入讀KTS 小一ge家長入黎傾(續集 十)

Hi CyrusMom,

我地直情買定波boot啦     
你會唔會入埋足總會員
我地會呀, 只係$100, 好抵
[quote]
CyrusMom 寫道:
mp,

Cyrus 係星期一、四上午8至9 TKO. 他只可以上六堂,因為逢星期一要返學校打波,但他已經開心到不得了.

Rank: 7Rank: 7Rank: 7


12914
1130#
發表於 07-7-1 15:39 |只看該作者

Re: 2006年9月入讀KTS 小一ge家長入黎傾(續集 十)

ttmm, 9s,

你知嗎....我睇到9s個貓嗰陣老爺係隔離....我心諗咁都 check 到咪好得人驚    .....於是入左自己個no.試吓個GIS....點知發覺.......   
[quote]
tungtung-mama 寫道:
9s,

好有feel 呀,話哂喺我個年代。由細睇到大。

話時話,上次俾你整蠱咗,老爺前幾日出咗trip,諗住試吓個GIS,都知冇嗊筍

Rank: 7Rank: 7Rank: 7


12914
1131#
發表於 07-7-1 15:47 |只看該作者

Re: 2006年9月入讀KTS 小一ge家長入黎傾(續集 十)

尋日好慘......原來個客個 office 係隻船.....再加埋尋日嘅天氣.....搖到我....

今日仲病埋....

Rank: 6Rank: 6


8185
1132#
發表於 07-7-1 15:48 |只看該作者

Re: 2006年9月入讀KTS 小一ge家長入黎傾(續集 十)

哇.....哈哈哈......你cccc喇.....你出場(牆)!!!
cheungmp 寫道:
ttmm, 9s,

你知嗎....我睇到9s個貓嗰陣老爺係隔離....我心諗咁都 check 到咪好得人驚    .....於是入左自己個no.試吓個GIS....點知發覺.......   

Rank: 6Rank: 6


8185
1133#
發表於 07-7-1 15:50 |只看該作者

Re: 2006年9月入讀KTS 小一ge家長入黎傾(續集 十)

office 喺船.....?應該幾定㗎!? 隨非真係漁民啲艇喇~
係咪焗親?
cheungmp 寫道:
尋日好慘......原來個客個 office 係隻船.....再加埋尋日嘅天氣.....搖到我....

今日仲病埋....

Rank: 7Rank: 7Rank: 7


12914
1134#
發表於 07-7-1 15:50 |只看該作者

Re: 2006年9月入讀KTS 小一ge家長入黎傾(續集 十)

hhkk,

都話嗰陣老爺係隔離.....個男主角咪係老爺囉......
heiheikeikei 寫道:
哇.....哈哈哈......你cccc喇.....你出場(牆)!!! [quote]
cheungmp 寫道:
ttmm, 9s,

你知嗎....我睇到9s個貓嗰陣老爺係隔離....我心諗咁都 check 到咪好得人驚    .....於是入左自己個no.試吓個GIS....點知發覺.......   
[/quote]

Rank: 7Rank: 7Rank: 7


12914
1135#
發表於 07-7-1 15:54 |只看該作者

Re: 2006年9月入讀KTS 小一ge家長入黎傾(續集 十)

hhkk,

係遊艇....

我之前問佢 office 係邊...佢答: I can't tell you...but I can show you....

去到....he said: This is my office.... surprise?!

唉....D 外國人真...風....趣......

我仔知道後勁興奮, 叫我下次帶埋佢去   
[quote]
heiheikeikei 寫道:
office 喺船.....?應該幾定㗎!? 隨非真係漁民啲艇喇~
係咪焗親?

Rank: 6Rank: 6


8185
1136#
發表於 07-7-1 15:56 |只看該作者

Re: 2006年9月入讀KTS 小一ge家長入黎傾(續集 十)

mp,

噢.....咁掉轉講....個web係check 2小時后機主係邊.....
cheungmp 寫道:
hhkk,

都話嗰陣老爺係隔離.....個男主角咪係老爺囉......
[quote]
heiheikeikei 寫道:
哇.....哈哈哈......你cccc喇.....你出場(牆)!!!

Rank: 6Rank: 6


8185
1137#
發表於 07-7-1 15:58 |只看該作者

Re: 2006年9月入讀KTS 小一ge家長入黎傾(續集 十)

拎返屋企做咪得囉......
遊艇office....transaction 多嘅有限喇...
起碼妳唔洗"漂漂下"咁"好feel"嘛
cheungmp 寫道:
hhkk,

係遊艇....

我之前問佢 office 係邊...佢答: I can't tell you...but I can show you....

去到....he said: This is my office.... surprise?!

唉....D 外國人真...風....趣......

我仔知道後勁興奮, 叫我下次帶埋佢去   

Rank: 7Rank: 7Rank: 7


12914
1138#
發表於 07-7-1 15:59 |只看該作者

Re: 2006年9月入讀KTS 小一ge家長入黎傾(續集 十)

hhkk,

算啦.....Just for fun...
[quote]
heiheikeikei 寫道:
mp,

噢.....咁掉轉講....個web係check 2小時后機主係邊.....

Rank: 7Rank: 7Rank: 7


12914
1139#
發表於 07-7-1 16:05 |只看該作者

Re: 2006年9月入讀KTS 小一ge家長入黎傾(續集 十)

hhkk,

梗係拎返屋企做啦....不過佢都唔知比咩我....亂到....唉!
仲有好多未搵番出黎....
順便傾吓佢做咩&點做生意.....very interesting
又傾吓d閒話.....你知啦, D外國人冇我地咁現實, 只傾工事 :wink:
Overall interesting and fine.....只係天氣差d....如果唔係真係可以遊埋船河
我老爺之前好驚....唔知我會去邊....見係佢家姐&姐夫嘅朋友先至比我一個人去
[quote]
heiheikeikei 寫道:
拎返屋企做咪得囉......
遊艇office....transaction 多嘅有限喇...

Rank: 6Rank: 6


8185
1140#
發表於 07-7-1 16:26 |只看該作者

Re: 2006年9月入讀KTS 小一ge家長入黎傾(續集 十)

mp,

哦........簡單啲講.....即係..."風花雪月"...........你偷閑!
cheungmp 寫道:
hhkk,

梗係拎返屋企做啦....不過佢都唔知比咩我....亂到....唉!
仲有好多未搵番出黎....
順便傾吓佢做咩&點做生意.....very interesting
又傾吓d閒話.....你知啦, D外國人冇我地咁現實, 只傾工事 :wink:
Overall interesting and fine.....只係天氣差d....如果唔係真係可以遊埋船河
我老爺之前好驚....唔知我會去邊....見係佢家姐&姐夫嘅朋友先至比我一個人去
‹ 上一主題|下一主題
返回列表
發新帖