關於集團
集團品牌
presslogic-logo
廣告查詢
工作機會
用戶登入
用戶名稱:
密      碼:
搜索
教育王國 討論區 小學雜談 油塘小學家長站 - part 28
樓主: hoganmama
go

油塘小學家長站 - part 28 [複製鏈接]

Rank: 8Rank: 8


17382
1101#
發表於 07-7-11 15:57 |只看該作者
THANKS

原文章由 come爸嘩 於 07-7-11 15:46 發表
係呀, 一間男校一間女校, 打對面的.

Rank: 5Rank: 5


4210
1102#
發表於 07-7-11 15:59 |只看該作者
e家好多出名既英中都轉左直資, 我前老細個囡都考入左一間係麥當勞道既男女校(聖保x), 每個月學費$4800

Rank: 8Rank: 8


17382
1103#
發表於 07-7-11 15:59 |只看該作者
我老細又係咁架,成日係房張sofa度訓
話好訓過屋企wor:tongue:

[quote]原文章由 come爸嘩 於 07-7-11 15:48 發表
我老細返黎就係度 , 真係頂佢唔順呀, c返屋企

Rank: 8Rank: 8


17382
1104#
發表於 07-7-11 16:00 |只看該作者
咁你2公婆咪拍下拖囉

[quote]原文章由 come爸嘩 於 07-7-11 15:55 發表
我女放暑假, 就要係婆婆度

Rank: 8Rank: 8


17382
1105#
發表於 07-7-11 16:01 |只看該作者
係呀我都見呀,but d學費 ,自問無咁既能力:-|

原文章由 Jerry豬媽咪 於 07-7-11 15:59 發表
e家好多出名既英中都轉左直資, 我前老細個囡都考入左一間係麥當勞道既男女校(聖保x), 每個月學費$4800

Rank: 11Rank: 11Rank: 11Rank: 11

醒目開學勳章


32443
1106#
發表於 07-7-11 16:02 |只看該作者
我諗住選個周六上午入去, 吃埋lunch, 下午joint吓活動定係去睇大佛好呢 ? 第二日吃完早餐游水, 之後就check out.

不過我可能多數得個諗字.



原文章由 hoganmama 於 07-7-11 13:25 發表
我會11號去, 因為亞仔11號生日

個日我要返工, 放工先入去lor, 睇下有d咩activities可以參加, 如果無就游水, then 食日本野, 第二朝食早餐之後又係游水, 食埋個lunch buffet就走lu

無咩特別, 純粹搵個地 ...

Rank: 7Rank: 7Rank: 7


11253
1107#
發表於 07-7-11 16:04 |只看該作者
St. Paul Co-Ed, 好勁gar, 入得都非富則貴
原文章由 Jerry豬媽咪 於 07-7-11 15:59 發表
e家好多出名既英中都轉左直資, 我前老細個囡都考入左一間係麥當勞道既男女校(聖保x), 每個月學費$4800

Rank: 11Rank: 11Rank: 11Rank: 11


37230
1108#
發表於 07-7-11 16:04 |只看該作者
你係咪搬左黎油塘無幾耐架咋???



原文章由 iloveyoub4 於 07-7-11 15:54 發表
我係近呢2年先開始留意ja

Rank: 8Rank: 8


17382
1109#
發表於 07-7-11 16:06 |只看該作者
諗下都得既,我成日都係咁架....哈哈:loveliness:

[quote]原文章由 雪文 於 07-7-11 16:02 發表
我諗住選個周六上午入去, 吃埋lunch, 下午joint

Rank: 8Rank: 8


17382
1110#
發表於 07-7-11 16:08 |只看該作者
都唔係架,差不多六年啦
只係之前無留意囉,
自從上左bk之後就學左好多野啦


原文章由 come爸嘩 於 07-7-11 16:04 發表
你係咪搬左黎油塘無幾耐架咋???

Rank: 11Rank: 11Rank: 11Rank: 11

醒目開學勳章


32443
1111#
發表於 07-7-11 16:08 |只看該作者
你份工都壓力大   你身後的男仔俾你的加

原文章由 hoganmama 於 07-7-11 13:25 發表
無咩特別, 純粹搵個地 ...工作壓力太大(me & my hubby),

Rank: 11Rank: 11Rank: 11Rank: 11


37230
1112#
發表於 07-7-11 16:08 |只看該作者
話時話, 我都未睇過大佛架!!!


原文章由 雪文 於 07-7-11 16:02 發表
我諗住選個周六上午入去, 吃埋lunch, 下午joint吓活動定係去睇大佛好呢 ? 第二日吃完早餐游水, 之後就check out.

不過我可能多數得個諗字.

Rank: 8Rank: 8


17382
1113#
發表於 07-7-11 16:09 |只看該作者



原文章由 雪文 於 07-7-11 16:08 發表
你份工都壓力大   你身後的男仔俾你的加

Rank: 8Rank: 8


17382
1114#
發表於 07-7-11 16:10 |只看該作者
,咁你要去下啦


原文章由 come爸嘩 於 07-7-11 16:08 發表
話時話, 我都未睇過大佛架!!!

Rank: 11Rank: 11Rank: 11Rank: 11


37230
1115#
發表於 07-7-11 16:10 |只看該作者
日日比人及到實一實????


原文章由 雪文 於 07-7-11 16:08 發表
你份工都壓力大   你身後的男仔俾你的加

Rank: 11Rank: 11Rank: 11Rank: 11

醒目開學勳章


32443
1116#
發表於 07-7-11 16:11 |只看該作者
upupup

而家温書真好煩

原文章由 come爸嘩 於 07-7-11 12:37 發表
咁就要個厚大至尊啦, 仲有無其他????

Rank: 7Rank: 7Rank: 7


11253
1117#
發表於 07-7-11 16:11 |只看該作者
我老闆成日當我神童咁, 咩都要記得晒, 一問就要答到, 9萬幾樣野記得幾多
原文章由 雪文 於 07-7-11 16:08 發表
你份工都壓力大   你身後的男仔俾你的加

Rank: 11Rank: 11Rank: 11Rank: 11


37230
1118#
發表於 07-7-11 16:12 |只看該作者
我剛剛一個人食晒包大熱浪呀!!!!

Rank: 11Rank: 11Rank: 11Rank: 11


37230
1119#
發表於 07-7-11 16:13 |只看該作者
真係要搵日先得啦!!!!

原文章由 iloveyoub4 於 07-7-11 16:10 發表
,咁你要去下啦

Rank: 8Rank: 8


17382
1120#
發表於 07-7-11 16:14 |只看該作者
應該係

原文章由 come爸嘩 於 07-7-11 16:10 發表
日日比人及到實一實????
‹ 上一主題|下一主題
返回列表
發新帖