- 在線時間
- 1409 小時
- 最後登錄
- 18-1-4
- 國民生產力
- 1051
- 附加生產力
- 832
- 貢獻生產力
- 600
- 註冊時間
- 06-8-10
- 閱讀權限
- 10
- 帖子
- 29960
- 主題
- 97
- 精華
- 0
- 積分
- 32443
- UID
- 95091
   
|
我諗住選個周六上午入去, 吃埋lunch, 下午joint吓活動定係去睇大佛好呢 ? 第二日吃完早餐游水, 之後就check out.
不過我可能多數得個諗字.
原文章由 hoganmama 於 07-7-11 13:25 發表 
我會11號去, 因為亞仔11號生日
個日我要返工, 放工先入去lor, 睇下有d咩activities可以參加, 如果無就游水, then 食日本野, 第二朝食早餐之後又係游水, 食埋個lunch buffet就走lu
無咩特別, 純粹搵個地 ... |
|