關於集團
集團品牌
presslogic-logo
廣告查詢
工作機會
用戶登入
用戶名稱:
密      碼:
搜索
教育王國 討論區 小學雜談 油塘小學家長站 - part 25
樓主: 雪文
go

油塘小學家長站 - part 25 [複製鏈接]

Rank: 11Rank: 11Rank: 11Rank: 11

醒目開學勳章


32443
1081#
發表於 07-5-11 10:14 |只看該作者

Re: 油塘小學家長站 - part 25

亞囡無返學, 同亞婆係屋企.

昨天我約咗Hin_bb, 傾到7點幾先上返去. 返到去佢爸爸已教訓咗亞仔, 咁我都唔勞氣啦. 勞氣只係激自己.

不過買咗條藤條返去睇門口    今早我送佢返學, 又佢慢慢咁拖時間, 吃包都係到玩手部打交, 飲奶又例到校服上, 眼火爆俾我打咗幾下.

睇戲都算多人, 咁夜來講.

Rank: 11Rank: 11Rank: 11Rank: 11


37230
1082#
發表於 07-5-11 10:45 |只看該作者

Re: 油塘小學家長站 - part 25

MINNIE: 隻GAME我返藍田係玩倒架, 今早問左同事啦, 我話我部機可能差左一D程式所以PLAY唔倒, 算啦, 我留隻GAME係藍田玩, 唔該晒你先!!

Rank: 11Rank: 11Rank: 11Rank: 11

醒目開學勳章


32443
1083#
發表於 07-5-11 10:46 |只看該作者

Re: 油塘小學家長站 - part 25

come, 唔使客氣.

你抽唔抽百麗, 我而家填緊表.

Rank: 11Rank: 11Rank: 11Rank: 11


37230
1084#
發表於 07-5-11 10:51 |只看該作者

Re: 油塘小學家長站 - part 25

係乜野股黎架? 一手要幾錢?

Rank: 5Rank: 5


4210
1085#
發表於 07-5-11 11:04 |只看該作者

Re: 油塘小學家長站 - part 25

今日老細返左KWUN TONG度開會, 唔返黎啦   
一陣LUNCH, 我地去南x島食海鮮, 因為有同事唔做啦, 佢唔等到月尾先走 (有bonus出, 有2萬幾), 幾可惜 :

Rank: 11Rank: 11Rank: 11Rank: 11

醒目開學勳章


32443
1086#
發表於 07-5-11 11:06 |只看該作者

Re: 油塘小學家長站 - part 25

二萬幾都唔等    新工實好正啦.
Jerry豬媽咪 寫道:
今日老細返左KWUN TONG度開會, 唔返黎啦   
一陣LUNCH, 我地去南x島食海鮮, 因為有同事唔做啦, 佢唔等到月尾先走 (有bonus出, 有2萬幾), 幾可惜 :

Rank: 5Rank: 5


4210
1087#
發表於 07-5-11 11:07 |只看該作者

Re: 油塘小學家長站 - part 25

百麗, 好似係賣鞋既最大零售商定批發商??唔sure呀

Rank: 5Rank: 5


4210
1088#
發表於 07-5-11 11:11 |只看該作者

Re: 油塘小學家長站 - part 25

佢話新工已經等左佢一個月囉, 不過亞同事都係賺$$買LV, 佢d LV袋多到可以2個月左右換一個 : [quote]
雪文 寫道:
二萬幾都唔等    新工實好正啦. [quote]

Rank: 11Rank: 11Rank: 11Rank: 11


37230
1089#
發表於 07-5-11 11:11 |只看該作者

Re: 油塘小學家長站 - part 25

你同事做乜野POST呀? 咁多BOUNS嘅!!!
Jerry豬媽咪 寫道:
今日老細返左KWUN TONG度開會, 唔返黎啦   
一陣LUNCH, 我地去南x島食海鮮, 因為有同事唔做啦, 佢唔等到月尾先走 (有bonus出, 有2萬幾), 幾可惜 :

Rank: 11Rank: 11Rank: 11Rank: 11

醒目開學勳章


32443
1090#
發表於 07-5-11 11:14 |只看該作者

Re: 油塘小學家長站 - part 25


comecome, 去睇吓

click here
Jerry豬媽咪 寫道:
百麗, 好似係賣鞋既最大零售商定批發商??唔sure呀

Rank: 11Rank: 11Rank: 11Rank: 11


37230
1091#
發表於 07-5-11 11:14 |只看該作者

Re: 油塘小學家長站 - part 25

睇左, 唔該你!
不過又要6仟幾.....貴呀.
[quote]
雪文 寫道:

comecome, 去睇吓

click here[quote]

Rank: 5Rank: 5


4210
1092#
發表於 07-5-11 11:15 |只看該作者

Re: 油塘小學家長站 - part 25

Sr mktg analyst...一個月人工都3萬幾啦 [quote]
come爸嘩 寫道:
你同事做乜野POST呀? 咁多BOUNS嘅!!! [quote]

Rank: 5Rank: 5


4210
1093#
發表於 07-5-11 11:17 |只看該作者

Re: 油塘小學家長站 - part 25

我公司一個manager, 都有4萬幾一個月人工架 [quote]
come爸嘩 寫道:
你同事做乜野POST呀? 咁多BOUNS嘅!!! [quote]

Rank: 11Rank: 11Rank: 11Rank: 11


37230
1094#
發表於 07-5-11 11:19 |只看該作者

Re: 油塘小學家長站 - part 25

你公司D人工咁高, 咁你同你老公都.......唔慌少啦!!!    [quote]
Jerry豬媽咪 寫道:
Sr mktg analyst...一個月人工都3萬幾啦 [quote]

Rank: 5Rank: 5


4210
1095#
發表於 07-5-11 11:24 |只看該作者

Re: 油塘小學家長站 - part 25

我同老公都係低薪職員, 收入夠開飯果隻, 點可以同d 高薪人仕比呢??

Rank: 11Rank: 11Rank: 11Rank: 11


37230
1096#
發表於 07-5-11 11:26 |只看該作者

Re: 油塘小學家長站 - part 25

係????
Jerry豬媽咪 寫道:
我同老公都係低薪職員, 收入夠開飯果隻, 點可以同d 高薪人仕比呢??

Rank: 5Rank: 5


4210
1097#
發表於 07-5-11 11:34 |只看該作者

Re: 油塘小學家長站 - part 25

比你個公仔激死我啦!!    唔信就算    [quote]

Rank: 11Rank: 11Rank: 11Rank: 11


37230
1098#
發表於 07-5-11 11:37 |只看該作者

Re: 油塘小學家長站 - part 25

果晚你地去食BUFFET好唔好食? 去左邊間? 幾$$?[quote]
Jerry豬媽咪 寫道:
比你個公仔激死我啦!!    唔信就算    [quote]

Rank: 5Rank: 5


4210
1099#
發表於 07-5-11 11:50 |只看該作者

Re: 油塘小學家長站 - part 25

book 左幾間都 waiting list, 最後去左大華, $228/成人, $148/小童 and 長者, 買4送1, 最後一千有找 (我地4大1小1bb)

ok啦, 唔可以太有期望, 有魚生, 無生蠔, 橙汁無飲果隻, 但係62 99都話 cheap, 無野好食

Rank: 5Rank: 5


4210
1100#
發表於 07-5-11 12:00 |只看該作者

Re: 油塘小學家長站 - part 25

我要出發去食seafood啦
‹ 上一主題|下一主題
返回列表
發新帖