註冊新用戶,開通自己的個人中心
討論區
伯爵府
返回頂部
珍珠宮
原文章由 雪文 於 07-7-11 15:27 發表 Love,慢慢消化啦. 你仲有六年時間, 我有五年
原文章由 hoganmama 於 07-7-11 15:29 發表 聖言係數一數二好gei英中男校, 我都想亞仔入到
原文章由 come爸嘩 於 07-7-11 15:34 發表 LEE間學校係好好, 以我表弟的成績, 叫佢選band 2比較適合d喎!
子爵府
原文章由 iloveyoub4 於 07-7-11 15:37 發表 聖言係男校來嗎 我e+先知ja
原文章由 come爸嘩 於 07-7-11 15:37 發表 希望佢lee幾年又改好d啦!
原文章由 hoganmama 於 07-7-11 15:38 發表
原文章由 come爸嘩 於 07-7-11 15:40 發表 係呀, 男最好入聖言, 女最好入st. paul!!!!
原文章由 iloveyoub4 於 07-7-11 15:41 發表 都唔會改得好架啦,人人都想搵間好學校,但又唔可能滿足曬所有家長,不如呢幾年比多d時間同小朋友打好基礎仲好:loveliness: 果個李國章
原文章由 iloveyoub4 於 07-7-11 15:38 發表 咁似我姪仔既
原文章由 iloveyoub4 於 07-7-11 15:44 發表 st.paul 係女校 ,咁即係一間是男校,另一間係女校,c啦我成日當左呢2間係男女校
原文章由 雪文 於 07-7-11 15:43 發表 入中學有無得好似小學咁, 跟亞哥加 ?
原文章由 come爸嘩 於 07-7-11 15:41 發表 你唔係藍田友, 唔知唔出奇丫!