註冊新用戶,開通自己的個人中心
討論區
伯爵府
返回頂部
珍珠宮
原文章由 come爸嘩 於 07-7-11 14:33 發表 咁就唔阻住你地家庭樂啦!
男爵府
原文章由 iloveyoub4 於 07-7-11 14:37 發表 話時話,我姪仔尋日放榜第一志願, 佢既成績係band2-3之間, 最後佢派左去坪石天主教中學,呢間係band2中學, 份大抽獎表係老師教佢亞媽填既, 因為我姪仔成績唔好所以佢地將band2既學校放 ...
子爵府
原文章由 雪文 於 07-7-11 14:47 發表 知唔知買禮劵那間銀行手續費平D呀 ?
原文章由 雪文 於 07-7-11 14:45 發表 我樓上師奶話佢仔分到聖言中學. 幾好呀.
原文章由 iloveyoub4 於 07-7-11 14:49 發表 我姪仔個表哥派到廿幾志願 一間選都無選過既唔知咩學校
原文章由 雪文 於 07-7-11 14:36 發表 係呀, 仲三科咁多
原文章由 雪文 於 07-7-11 14:41 發表 我都可能叫難忍自己下午同仔二個去游加.
原文章由 iloveyoub4 於 07-7-11 14:39 發表 明明出左post架 去左邊樹
原文章由 come爸嘩 於 07-7-11 14:54 發表 我成日都遇倒lee個情形!
原文章由 iloveyoub4 於 07-7-11 15:00 發表 c啦我又等收工啦
原文章由 come爸嘩 於 07-7-11 14:52 發表 中銀唔知邊張credit card唔駛手續費!! (好似係y not卡)
原文章由 come爸嘩 於 07-7-11 15:03 發表 我都係啦, 老細又係度, lee個真係"苦況"黎架!!!