關於集團
集團品牌
presslogic-logo
廣告查詢
工作機會
用戶登入
用戶名稱:
密      碼:
搜索
教育王國 討論區 小學雜談 油塘小學家長站 - part 28
樓主: hoganmama
go

油塘小學家長站 - part 28 [複製鏈接]

Rank: 8Rank: 8


17382
1041#
發表於 07-7-11 14:39 |只看該作者
明明出左post架 去左邊樹

Rank: 11Rank: 11Rank: 11Rank: 11

醒目開學勳章


32443
1042#
發表於 07-7-11 14:41 |只看該作者
我都可能叫難忍自己下午同仔二個去游加.

原文章由 come爸嘩 於 07-7-11 14:33 發表
咁就唔阻住你地家庭樂啦!

Rank: 6Rank: 6

醒目開學勳章


9393
1043#
發表於 07-7-11 14:45 |只看該作者
我在公司樓下間百佳買了一盒 (3 杯) 朱古力布丁,    日本牌子 TAKEYA  特價$8.9   我家果間唔見有得買既? (想買來俾仔仔試吓都唔得)

Rank: 11Rank: 11Rank: 11Rank: 11

醒目開學勳章


32443
1044#
發表於 07-7-11 14:45 |只看該作者
我樓上師奶話佢仔分到聖言中學. 幾好呀.

原文章由 iloveyoub4 於 07-7-11 14:37 發表
話時話,我姪仔尋日放榜第一志願,
佢既成績係band2-3之間,
最後佢派左去坪石天主教中學,呢間係band2中學,
份大抽獎表係老師教佢亞媽填既,
因為我姪仔成績唔好所以佢地將band2既學校放 ...

Rank: 11Rank: 11Rank: 11Rank: 11

醒目開學勳章


32443
1045#
發表於 07-7-11 14:47 |只看該作者
知唔知買禮劵那間銀行手續費平D呀 ?

Rank: 7Rank: 7Rank: 7


11253
1046#
發表於 07-7-11 14:48 |只看該作者
大新好似唔駛handling charges
原文章由 雪文 於 07-7-11 14:47 發表
知唔知買禮劵那間銀行手續費平D呀 ?

Rank: 8Rank: 8


17382
1047#
發表於 07-7-11 14:49 |只看該作者
姪仔表哥派到廿幾志願
一間選都無選過既唔知咩學校


原文章由 雪文 於 07-7-11 14:45 發表
我樓上師奶話佢仔分到聖言中學. 幾好呀.

Rank: 8Rank: 8


17382
1048#
發表於 07-7-11 14:50 |只看該作者
好耐無買呢d野lu,通常包cash算:)

[quote]原文章由 雪文 於 07-7-11 14:47 發表
知唔知買禮

Rank: 11Rank: 11Rank: 11Rank: 11


37230
1049#
發表於 07-7-11 14:51 |只看該作者
我表弟個老師叫佢唔好選聖言呀!


原文章由 iloveyoub4 於 07-7-11 14:49 發表
我姪仔個表哥派到廿幾志願
一間選都無選過既唔知咩學校

Rank: 6Rank: 6

醒目開學勳章


9393
1050#
發表於 07-7-11 14:52 |只看該作者
你可以上網睇吓, 日期寫住 9 月 11 日.????

原文章由 雪文 於 07-7-11 14:36 發表
係呀, 仲三科咁多

Rank: 11Rank: 11Rank: 11Rank: 11


37230
1051#
發表於 07-7-11 14:52 |只看該作者
中銀唔知邊張credit card唔駛手續費!! (好似係y not卡)


原文章由 雪文 於 07-7-11 14:47 發表
知唔知買禮劵那間銀行手續費平D呀 ?

Rank: 11Rank: 11Rank: 11Rank: 11


37230
1052#
發表於 07-7-11 14:53 |只看該作者
咁仲可能無咁多人添!


原文章由 雪文 於 07-7-11 14:41 發表
我都可能叫難忍自己下午同仔二個去游加.

Rank: 11Rank: 11Rank: 11Rank: 11


37230
1053#
發表於 07-7-11 14:54 |只看該作者
我成日都遇倒lee個情形!


原文章由 iloveyoub4 於 07-7-11 14:39 發表
明明出左post架 去左邊樹

Rank: 8Rank: 8


17382
1054#
發表於 07-7-11 15:00 |只看該作者
今日第1次

原文章由 come爸嘩 於 07-7-11 14:54 發表
我成日都遇倒lee個情形!

Rank: 8Rank: 8


17382
1055#
發表於 07-7-11 15:00 |只看該作者
c啦我又等收工啦

Rank: 11Rank: 11Rank: 11Rank: 11


37230
1056#
發表於 07-7-11 15:03 |只看該作者
我都係啦, 老細又係度, lee個真係"苦況"黎架!!!



原文章由 iloveyoub4 於 07-7-11 15:00 發表
c啦我又等收工啦

Rank: 11Rank: 11Rank: 11Rank: 11

醒目開學勳章


32443
1057#
發表於 07-7-11 15:07 |只看該作者
係WOR,你提起我, 叫D銀行職員去買, 可能免手續費

原文章由 come爸嘩 於 07-7-11 14:52 發表
中銀唔知邊張credit card唔駛手續費!! (好似係y not卡)

Rank: 8Rank: 8


17382
1058#
發表於 07-7-11 15:08 |只看該作者
我老細係度睇dx週刊

原文章由 come爸嘩 於 07-7-11 15:03 發表
我都係啦, 老細又係度, lee個真係"苦況"黎架!!!

Rank: 8Rank: 8


17382
1059#
發表於 07-7-11 15:08 |只看該作者
出來:tongue:

Rank: 11Rank: 11Rank: 11Rank: 11

醒目開學勳章


32443
1060#
發表於 07-7-11 15:09 |只看該作者

你話喊唔喊

原文章由 iloveyoub4 於 07-7-11 14:49 發表
我姪仔個表哥派到廿幾志願
一間選都無選過既唔知咩學校
‹ 上一主題|下一主題
返回列表
發新帖