關於集團
集團品牌
presslogic-logo
廣告查詢
工作機會
用戶登入
用戶名稱:
密      碼:
搜索
教育王國 討論區 小學雜談 油塘小學家長站 - part 28
樓主: hoganmama
go

油塘小學家長站 - part 28 [複製鏈接]

Rank: 11Rank: 11Rank: 11Rank: 11


37230
1021#
發表於 07-7-11 13:56 |只看該作者
雪文: 你lee個星期五帶唔帶仔女去佐敦谷游水呀???

Rank: 11Rank: 11Rank: 11Rank: 11


37230
1022#
發表於 07-7-11 13:58 |只看該作者
我8月14號出發, hin_bb老公請唔倒假唔去啦.
我而家跟康泰, 大人2399, 小童1899,每位再多4, 5佰元機場稅, 雜費.

原文章由 funbabyhk 於 07-7-11 13:50 發表
come come,

你幾時出發去 Thailand? Hinbb 係咪一齊去玩?
最後跟邊間旅行社, 幾錢一位?  (純粹八卦)

[ 本文章最後由 come爸嘩 於 07-7-11 13:59 編輯 ]

Rank: 8Rank: 8


17382
1023#
發表於 07-7-11 14:09 |只看該作者
呢2日睇報紙講,我覺得好似小一大抽獎咁既
唔同既係分左BANDING先抽 又係有好多家長填表去得盡過龍攪到派左去十幾志願 ,咁咁咁....5年後我地咪要再玩過  即係3年後開始做功課

原文章由 hoganmama 於 07-7-11 13:27 發表
咩ar, 唔係睇成績派位gar咩?亞仔2歲就研究升小制度, 而家要開始研究下升中制度

Rank: 8Rank: 8


17382
1024#
發表於 07-7-11 14:11 |只看該作者
我都想知 ,不過今年應該唔會去啦

原文章由 hoganmama 於 07-7-11 13:54 發表
睇黎你都幾八卦gor wor, 連post 2次, come, 你一定要解答fun fun  

Rank: 8Rank: 8


17382
1025#
發表於 07-7-11 14:13 |只看該作者
都OK啦呢個價錢:loveliness:

原文章由 come爸嘩 於 07-7-11 13:58 發表
我8月14號出發, hin_bb老公請唔倒假唔去啦.
我而家跟康泰, 大人2399, 小童1899,每位再多4, 5佰元機場稅, 雜費.

Rank: 11Rank: 11Rank: 11Rank: 11

醒目開學勳章


32443
1026#
發表於 07-7-11 14:15 |只看該作者
我諗住唔齊的話, 可以去中華訂嘛, 你有時間有搞啦.

今日即刻有返功課啦.

原文章由 funbabyhk 於 07-7-11 13:33 發表
http://www.hk-laufamily.com/_393.gif

我冇諗住咁快去訂添 如果 7 月尾應唔會太遲吧!

Rank: 6Rank: 6


8953
1027#
發表於 07-7-11 14:17 |只看該作者

Rank: 8Rank: 8


17382
1028#
發表於 07-7-11 14:19 |只看該作者
食左飯未:loveliness:

原文章由 龍舌蘭 於 07-7-11 14:17 發表

Rank: 11Rank: 11Rank: 11Rank: 11


37230
1029#
發表於 07-7-11 14:20 |只看該作者
仲有幾日都暑假啦, 仲有功課要交嘅?????


原文章由 雪文 於 07-7-11 14:15 發表
日即刻有返功課啦.

Rank: 11Rank: 11Rank: 11Rank: 11

醒目開學勳章


32443
1030#
發表於 07-7-11 14:22 |只看該作者
你想去呀, 咁就去啦.  不過我老公都會去

原文章由 come爸嘩 於 07-7-11 13:56 發表
雪文: 你lee個星期五帶唔帶仔女去佐敦谷游水呀???

Rank: 11Rank: 11Rank: 11Rank: 11

醒目開學勳章


32443
1031#
發表於 07-7-11 14:23 |只看該作者
等我問吓我囡的幼稚園校長點解會咁 ?

原文章由 iloveyoub4 於 07-7-11 14:09 發表
呢2日睇報紙講,我覺得好似小一大抽獎咁既
唔同既係分左BANDING先抽 又係有好多家長填表去得盡過龍攪到派左去十幾志願 ,咁咁咁....5年後我地咪要再玩過  即係3年後開始做功 ...

Rank: 6Rank: 6


8953
1032#
發表於 07-7-11 14:23 |只看該作者
原文章由 iloveyoub4 於 07-7-11 14:19 發表
食左飯未:loveliness:

飽飽啦~~
老闆坐左公司幾日了, 都唔走.

Rank: 6Rank: 6

醒目開學勳章


9393
1033#
發表於 07-7-11 14:27 |只看該作者
又是 bk error .....
我明明發出了, 但冇見 post 出來, 所以咪再打多一次 law
原文章由 hoganmama 於 07-7-11 13:54 發表
睇黎你都幾八卦gor wor, 連post 2次, come, 你一定要解答fun fun  

Rank: 8Rank: 8


17382
1034#
發表於 07-7-11 14:29 |只看該作者
我老細日日都係公司啦:tongue:
我仲係對正佢架:tongue: :tongue:

原文章由 龍舌蘭 於 07-7-11 14:23 發表

飽飽啦~~
老闆坐左公司幾日了, 都唔走.

Rank: 6Rank: 6

醒目開學勳章


9393
1035#
發表於 07-7-11 14:30 |只看該作者
價錢都 ok bor. 最衰冇假啦:cry:
原文章由 come爸嘩 於 07-7-11 13:58 發表
我8月14號出發, hin_bb老公請唔倒假唔去啦.
我而家跟康泰, 大人2399, 小童1899,每位再多4, 5佰元機場稅, 雜費.

Rank: 11Rank: 11Rank: 11Rank: 11


37230
1036#
發表於 07-7-11 14:33 |只看該作者
咁就唔阻住你地家庭樂啦!


原文章由 雪文 於 07-7-11 14:22 發表
你想去呀, 咁就去啦.  不過我老公都會去

Rank: 6Rank: 6

醒目開學勳章


9393
1037#
發表於 07-7-11 14:33 |只看該作者

原文章由 雪文 於 07-7-11 14:15 發表
我諗住唔齊的話, 可以去中華訂嘛, 你有時間有搞啦.

今日即刻有返功課啦.

Rank: 11Rank: 11Rank: 11Rank: 11

醒目開學勳章


32443
1038#
發表於 07-7-11 14:36 |只看該作者
係呀, 仲三科咁多

原文章由 come爸嘩 於 07-7-11 14:20 發表
仲有幾日都暑假啦, 仲有功課要交嘅?????

Rank: 6Rank: 6

醒目開學勳章


9393
1039#
發表於 07-7-11 14:37 |只看該作者
拿..拿..拿, 又唔見我個 post

Rank: 8Rank: 8


17382
1040#
發表於 07-7-11 14:37 |只看該作者
話時話,我姪仔尋日放榜第一志願,
佢既成績係band2-3之間,
最後佢派左去坪石天主教中學,呢間係band2中學,
份大抽獎表係老師教佢亞媽填既,
因為我姪仔成績唔好所以佢地將band2既學校放第1志願,
都成功左!!!都好啦我姪仔好彩啦佢咁既成績入左band2,
佢老師&亞媽都話應該係band3架

反而佢學校有個女同學成績幾好但派左去band2學校
個女仔喊左出來



[quote]原文章由 雪文 於 07-7-11 14:23 發表
等我問
‹ 上一主題|下一主題
返回列表
發新帖