註冊新用戶,開通自己的個人中心
討論區
伯爵府
原文章由 hoganmama 於 07-10-20 12:09 硐表 係lor, 多1日溫好過迫晒星期日先溫, 分2日都可以去下街, 唔駛咁迫ma
返回頂部
男爵府
原文章由 come爸嘩 於 07-10-20 12:11 硐表 FUN: 今日晏左喎, 以為你無返工添?
大宅
原文章由 come爸嘩 於 07-10-20 12:09 硐表 見家長........煩C人!!!:tongue: :tongue: :tongue:
原文章由 Jerry豬媽咪 於 07-10-20 12:10 硐表 因為手冊寫唔齊:( 學校有無網上手冊 only小一 你有無同佢對功課 有,不過佢唔寫,我又唔知
子爵府
原文章由 iloveyoub4 於 07-10-20 12:08 硐表 即係仲有2祑就見家長
原文章由 Jerry豬媽咪 於 07-10-20 12:13 硐表 見家長好討厭ar
原文章由 iloveyoub4 於 07-10-20 12:12 硐表 我同亞囡星期日係咩都唔做架 我唔想比佢覺得讀書溫書默書好似無止境咁
原文章由 iloveyoub4 於 07-10-20 12:14 硐表 咁你又真係無佢符wor 佢唔寫手冊你都無check唔到架wor 有無同班同學d媽咪幫到你呢 :cry: :cry:
珍珠宮
原文章由 funbabyhk 於 07-10-20 12:11 硐表 我都有 2個好朋友(女)仍未拍拖, 年紀唔細,就黎3拾到尾......佢地成日都話:唔緊張, 咪做老姑婆
原文章由 funbabyhk 於 07-10-20 12:15 硐表 我地要明天才有時間同仔溫習, 下星期五 test.:-|
原文章由 come爸嘩 於 07-10-20 12:19 硐表 唉! HK真係越來越多老姑婆啦!! 你一陣去BBQ喎, 今日天氣好好呀!
原文章由 hoganmama 於 07-10-20 12:16 硐表 我都想咁樣, 希望下個月開始得la
原文章由 Jerry豬媽咪 於 07-10-20 12:17 硐表 有一個咁大把,但係唔通日日攪住人地咩,佢無所謂,我都唔好意思啦
原文章由 iloveyoub4 於 07-10-20 12:22 硐表 因為我同亞囡係keep住日日溫的所以到考試前都唔洗太谷佢,事關佢係我放工前已經做曬功課,我每晚都有足夠時間,考試前只係默番教過d字就ok啦 ...
原文章由 hoganmama 於 07-10-20 12:14 硐表 係lor, 點解會無交功課?? 無做定做左無交出黎???
原文章由 funbabyhk 於 07-10-20 12:22 硐表 可能香港女仔要求高啩 今日天氣真係唔錯, Yeah!