關於集團
集團品牌
presslogic-logo
廣告查詢
工作機會
用戶登入
用戶名稱:
密      碼:
搜索
教育王國 討論區 小學雜談 油塘小學家長站 - part 35
樓主: 雪文
go

油塘小學家長站 - part 35 [複製鏈接]

Rank: 8Rank: 8


17382
1001#
發表於 07-10-20 12:12 |只看該作者
我同亞囡星期日係咩都唔做架 我唔想比佢覺得讀書溫書默書好似無止境咁   


原文章由 hoganmama 於 07-10-20 12:09 硐表
係lor, 多1日溫好過迫晒星期日先溫, 分2日都可以去下街, 唔駛咁迫ma

Rank: 6Rank: 6

醒目開學勳章


9393
1002#
發表於 07-10-20 12:12 |只看該作者
我去左 kln bay 攞完提單先至回公司, 返黎做 d 野先上來囉
原文章由 come爸嘩 於 07-10-20 12:11 硐表
FUN: 今日晏左喎, 以為你無返工添?

Rank: 5Rank: 5


4210
1003#
發表於 07-10-20 12:13 |只看該作者
見家長好討厭ar

原文章由 come爸嘩 於 07-10-20 12:09 硐表
見家長........煩C人!!!:tongue: :tongue: :tongue:

Rank: 8Rank: 8


17382
1004#
發表於 07-10-20 12:14 |只看該作者
咁你又真係無佢符wor 佢唔寫手冊你都無check唔到架wor 有無同班同學d媽咪幫到你呢 :cry: :cry:


原文章由 Jerry豬媽咪 於 07-10-20 12:10 硐表
因為手冊寫唔齊:(
學校有無網上手冊   only小一
你有無同佢對功課   有,不過佢唔寫,我又唔知    

Rank: 7Rank: 7Rank: 7


11253
1005#
發表於 07-10-20 12:14 |只看該作者
係lor, 點解會無交功課?? 無做定做左無交出黎???
原文章由 iloveyoub4 於 07-10-20 12:08 硐表
即係仲有2祑就見家長

Rank: 8Rank: 8


17382
1006#
發表於 07-10-20 12:15 |只看該作者
我諗我都就快要見啦,亞囡咁乖


原文章由 Jerry豬媽咪 於 07-10-20 12:13 硐表
見家長好討厭ar

Rank: 6Rank: 6

醒目開學勳章


9393
1007#
發表於 07-10-20 12:15 |只看該作者
我地要明天才有時間同仔溫習, 下星期五 test.:-|
原文章由 iloveyoub4 於 07-10-20 12:12 硐表
我同亞囡星期日係咩都唔做架 我唔想比佢覺得讀書溫書默書好似無止境咁   

Rank: 7Rank: 7Rank: 7


11253
1008#
發表於 07-10-20 12:16 |只看該作者
我都想咁樣, 希望下個月開始得la
原文章由 iloveyoub4 於 07-10-20 12:12 硐表
我同亞囡星期日係咩都唔做架 我唔想比佢覺得讀書溫書默書好似無止境咁   

Rank: 5Rank: 5


4210
1009#
發表於 07-10-20 12:17 |只看該作者
有一個咁大把,但係唔通日日攪住人地咩,佢無所謂,我都唔好意思啦
原文章由 iloveyoub4 於 07-10-20 12:14 硐表
咁你又真係無佢符wor 佢唔寫手冊你都無check唔到架wor 有無同班同學d媽咪幫到你呢 :cry: :cry:

Rank: 11Rank: 11Rank: 11Rank: 11


37230
1010#
發表於 07-10-20 12:19 |只看該作者
唉! HK真係越來越多老姑婆啦!!
你一陣去BBQ喎, 今日天氣好好呀!
原文章由 funbabyhk 於 07-10-20 12:11 硐表
我都有 2個好朋友(女)仍未拍拖, 年紀唔細,就黎3拾到尾......佢地成日都話:唔緊張, 咪做老姑婆

Rank: 8Rank: 8


17382
1011#
發表於 07-10-20 12:19 |只看該作者
我試過有bk家長pm留電話比我,原來係亞囡同班同學媽咪,佢個仔抄漏左詞語所以試下問我,咁我就留左電話比佢,亦同佢講如果有d咩都可以打電話比我問

Rank: 8Rank: 8


17382
1012#
發表於 07-10-20 12:22 |只看該作者
因為我同亞囡係keep住日日溫的所以到考試前都唔洗太谷佢,事關佢係我放工前已經做曬功課,我每晚都有足夠時間,考試前只係默番教過d字就ok啦

原文章由 funbabyhk 於 07-10-20 12:15 硐表
我地要明天才有時間同仔溫習, 下星期五 test.:-|

Rank: 6Rank: 6

醒目開學勳章


9393
1013#
發表於 07-10-20 12:22 |只看該作者
可能香港女仔要求高啩

今日天氣真係唔錯, Yeah!
原文章由 come爸嘩 於 07-10-20 12:19 硐表
唉! HK真係越來越多老姑婆啦!!
你一陣去BBQ喎, 今日天氣好好呀!

Rank: 8Rank: 8


17382
1014#
發表於 07-10-20 12:24 |只看該作者
其實星期日係要來休息架嗎

原文章由 hoganmama 於 07-10-20 12:16 硐表
我都想咁樣, 希望下個月開始得la

Rank: 11Rank: 11Rank: 11Rank: 11


37230
1015#
發表於 07-10-20 12:24 |只看該作者
我女有個同學仔, 試過連續3晚打電話黎問有乜野功課, 我又唔會覺得好煩嘅, 不過有一晚我去左家長會(佢媽咪無來到)聽唔倒佢電話, 之後佢就無再打黎啦, 唔知會唔會以為我特登唔聽呢?

原文章由 Jerry豬媽咪 於 07-10-20 12:17 硐表
有一個咁大把,但係唔通日日攪住人地咩,佢無所謂,我都唔好意思啦

Rank: 6Rank: 6

醒目開學勳章


9393
1016#
發表於 07-10-20 12:25 |只看該作者
我仔唔會自動自覺去做晒功課, 所以晚晚都做到夜一夜, 邊會有時間去溫習.
最衰我今日去玩 , 老公今日陪佢大多數係 '玩', 唔會有時間幫佢溫, 唯有等明天整日留在家中溫.
原文章由 iloveyoub4 於 07-10-20 12:22 硐表
因為我同亞囡係keep住日日溫的所以到考試前都唔洗太谷佢,事關佢係我放工前已經做曬功課,我每晚都有足夠時間,考試前只係默番教過d字就ok啦

...

Rank: 8Rank: 8


17382
1017#
發表於 07-10-20 12:25 |只看該作者
咁又係,比著係我都會唔好意思:cry: :cry: 要同亞仔再訓話下先得


原文章由 Jerry豬媽咪 於 07-10-20 12:17 硐表
有一個咁大把,但係唔通日日攪住人地咩,佢無所謂,我都唔好意思啦

Rank: 5Rank: 5


4210
1018#
發表於 07-10-20 12:26 |只看該作者
第一次。有做,亞仔話當時搵唔到,到搵到,就已經當欠交 (依次,我無簽名)
第二次。無做,亞仔都無寫手冊,返到學校仲話無帶,後尾比人篤爆左,要留堂補做
第三次。無做,亞仔都無寫手冊

原文章由 hoganmama 於 07-10-20 12:14 硐表
係lor, 點解會無交功課?? 無做定做左無交出黎???

Rank: 8Rank: 8


17382
1019#
發表於 07-10-20 12:26 |只看該作者
今日天氣真係好好,bbq一流呀


原文章由 come爸嘩 於 07-10-20 12:19 硐表
唉! HK真係越來越多老姑婆啦!!
你一陣去BBQ喎, 今日天氣好好呀!

Rank: 11Rank: 11Rank: 11Rank: 11


37230
1020#
發表於 07-10-20 12:28 |只看該作者
可能係啦!!!:-| :-| :-|  
你星期一返黎報料話我知小欖D食物得唔得!!!
原文章由 funbabyhk 於 07-10-20 12:22 硐表
可能香港女仔要求高啩

今日天氣真係唔錯, Yeah!
‹ 上一主題|下一主題
返回列表
發新帖