關於集團
集團品牌
presslogic-logo
廣告查詢
工作機會
用戶登入
用戶名稱:
密      碼:
搜索
教育王國 討論區 小學雜談 油塘小學家長站 - part 28
樓主: hoganmama
go

油塘小學家長站 - part 28 [複製鏈接]

Rank: 11Rank: 11Rank: 11Rank: 11


37230
1001#
發表於 07-7-11 12:33 |只看該作者
華潤賣$22.9-

原文章由 雪文 於 07-7-11 12:17 發表
咖啡只是$23.9 , 唔係好平亦唔好貴.

Rank: 7Rank: 7Rank: 7


11253
1002#
發表於 07-7-11 12:33 |只看該作者
我上網check check
原文章由 come爸嘩 於 07-7-11 12:32 發表
到時你取埋出黎先啦, 我地用左外賣81折, 唔知仲可唔可以用埋dbs呢???

Rank: 11Rank: 11Rank: 11Rank: 11


37230
1003#
發表於 07-7-11 12:37 |只看該作者
咁就要個厚大至尊啦, 仲有無其他????

原文章由 雪文 於 07-7-11 12:16 發表
我鍾意吃厚的.  

[ 本文章最後由 come爸嘩 於 07-7-11 12:44 編輯 ]

Rank: 11Rank: 11Rank: 11Rank: 11


37230
1004#
發表於 07-7-11 12:38 |只看該作者
1000 個 post啦!
開新topic

Rank: 11Rank: 11Rank: 11Rank: 11

醒目開學勳章


32443
1005#
發表於 07-7-11 12:40 |只看該作者

唉.......

信錯人.

一早叫我細佬去入數, 佢屋企行過去十分鐘

佢到而家都未去到.

我個120元無咗啦.

Rank: 11Rank: 11Rank: 11Rank: 11


37230
1006#
發表於 07-7-11 12:43 |只看該作者
:cry: :cry:



原文章由 雪文 於 07-7-11 12:40 發表

我個120元無咗啦.

Rank: 11Rank: 11Rank: 11Rank: 11


37230
1007#
發表於 07-7-11 12:45 |只看該作者
食飯去, 一陣傾過!!!

Rank: 11Rank: 11Rank: 11Rank: 11

醒目開學勳章


32443
1008#
發表於 07-7-11 12:51 |只看該作者
Hoganma,你諗住八月幾時去酒店玩呀 ?  個二日會點安排節目

Rank: 11Rank: 11Rank: 11Rank: 11

醒目開學勳章


32443
1009#
發表於 07-7-11 12:51 |只看該作者
而家好似無呢個限制.

原文章由 come爸嘩 於 07-7-11 12:38 發表
1000 個 post啦!
開新topic

Rank: 8Rank: 8


17382
1010#
發表於 07-7-11 12:57 |只看該作者


[quote]原文章由 雪文 於 07-7-11 12:40 發表

唉.......

信錯人.

一早叫我細佬去入數, 佢屋企行過去十分鐘

佢到而家都未去到.

我個120元無

Rank: 11Rank: 11Rank: 11Rank: 11


37230
1011#
發表於 07-7-11 13:08 |只看該作者
吓! 又無左啦!!! (玩野)


原文章由 雪文 於 07-7-11 12:51 發表
而家好似無呢個限制.

Rank: 11Rank: 11Rank: 11Rank: 11

醒目開學勳章


32443
1012#
發表於 07-7-11 13:12 |只看該作者
睇返D叩門資料, 令我好
咩制度來加, 唔通5年後的我又要行呢條路

Rank: 11Rank: 11Rank: 11Rank: 11


37230
1013#
發表於 07-7-11 13:15 |只看該作者
又有新花臣?????



原文章由 雪文 於 07-7-11 13:12 發表
睇返D叩門資料, 令我好
咩制度來加, 唔通5年後的我又要行呢條路

Rank: 11Rank: 11Rank: 11Rank: 11

醒目開學勳章


32443
1014#
發表於 07-7-11 13:15 |只看該作者
有無人解俾我听

點解香港的教育制度係一個靠運氣的制度, 而不是睇學生成績和實力 ??

咁努力有咩用 ?
唔怪之得香港的學生無求勝之心啦

有無那里有得反對, 等我去反對吓.

Rank: 11Rank: 11Rank: 11Rank: 11


37230
1015#
發表於 07-7-11 13:21 |只看該作者
我都唔明點解要取消果個小六學能測驗? 成日都話唔想比小學生有壓力, 係囉係囉, 而家就係無晒壓力, 所以d細路一遇倒少少唔如意, 就走去跳樓囉!



原文章由 雪文 於 07-7-11 13:15 發表
有無人解俾我听

點解香港的教育制度係一個靠運氣的制度, 而不是睇學生成績和實力 ??

咁努力有咩用 ?
唔怪之得香港的學生無求勝之心啦

有無那里有得反對, 等我去反對吓.

Rank: 7Rank: 7Rank: 7


11253
1016#
發表於 07-7-11 13:25 |只看該作者
我會11號去, 因為亞仔11號生日

個日我要返工, 放工先入去lor, 睇下有dactivities可以參加, 如果無就游水, then 食日本野, 第二朝食早餐之後又係游水, 食埋個lunch buffet就走lu

無咩特別, 純粹搵個地方relax, 工作壓力太大(me & my hubby), 另我會ask hotel provide me a free birthday cake, 唔知有無呢
原文章由 雪文 於 07-7-11 12:51 發表
Hoganma,你諗住八月幾時去酒店玩呀 ?  個二日會點安排節目

Rank: 7Rank: 7Rank: 7


11253
1017#
發表於 07-7-11 13:27 |只看該作者
ar, 唔係睇成績派位gar?亞仔2歲就研究升小制度, 而家要開始研究下升中制度
原文章由 雪文 於 07-7-11 13:15 發表
有無人解俾我听

點解香港的教育制度係一個靠運氣的制度, 而不是睇學生成績和實力 ??

咁努力有咩用 ?
唔怪之得香港的學生無求勝之心啦

有無那里有得反對, 等我去反對吓.

Rank: 6Rank: 6

醒目開學勳章


9393
1018#
發表於 07-7-11 13:33 |只看該作者


我冇諗住咁快去訂添 如果 7 月尾應唔會太遲吧!

原文章由 雪文 於 07-7-11 11:11 發表
funfun,書個到點呀 ?  齊唔齊貨 ?

Rank: 11Rank: 11Rank: 11Rank: 11


37230
1019#
發表於 07-7-11 13:35 |只看該作者
出面好熱好焗呀!

Rank: 6Rank: 6

醒目開學勳章


9393
1020#
發表於 07-7-11 13:41 |只看該作者
係呀, 我一出親街都必帶定毛巾仔抹汗

原文章由 come爸嘩 於 07-7-11 13:35 發表
出面好熱好焗呀!
‹ 上一主題|下一主題
返回列表
發新帖