- 在線時間
- 1292 小時
- 最後登錄
- 18-12-14
- 國民生產力
- 652
- 附加生產力
- 612
- 貢獻生產力
- 0
- 註冊時間
- 02-9-12
- 閱讀權限
- 10
- 帖子
- 9989
- 主題
- 34
- 精華
- 0
- 積分
- 11253
- UID
- 3167
  
|
我會11號去, 因為亞仔11號生日
個日我要返工, 放工先入去lor, 睇下有d咩activities可以參加, 如果無就游水, then 食日本野, 第二朝食早餐之後又係游水, 食埋個lunch buffet就走lu
無咩特別, 純粹搵個地方relax下, 工作壓力太大(me & my hubby), 另我會ask hotel provide me a free birthday cake, 唔知有無呢
原文章由 雪文 於 07-7-11 12:51 發表 
Hoganma,你諗住八月幾時去酒店玩呀 ? 個二日會點安排節目 |
|