關於集團
集團品牌
presslogic-logo
廣告查詢
工作機會
用戶登入
用戶名稱:
密      碼:
搜索
教育王國 討論區 小學雜談 2006年9月入讀KTS 小一ge家長入黎傾(續集 十) ...
樓主: Huisys
go

2006年9月入讀KTS 小一ge家長入黎傾(續集 十) [複製鏈接]

Rank: 6Rank: 6


8185
1001#
發表於 07-6-29 00:34 |只看該作者

Re: 2006年9月入讀KTS 小一ge家長入黎傾(續集 十)

親愛的....

係呀 睇落 好 "和善" 吖嘛
我成日話佢畸戀佢個仔㗎....咁又唔得....咁又唔好....
(我儘量都唔理佢!!!)
Huisys 寫道:
親愛的

hehe...睇唔出喎....你老爺個款望起上黎好"和善"~~~

Rank: 6Rank: 6


8185
1002#
發表於 07-6-29 00:36 |只看該作者

Re: 2006年9月入讀KTS 小一ge家長入黎傾(續集 十)

mp,

同老爺講數,絕對係"死係阿仔手喇!"
阿仔啲清淚,好過我講一晚 -_-
cheungmp 寫道:
hhkk,
其實我覺得呢d係人生經驗, 唔係有冇獎嘅問題.....
你話好唔好向阿仔埋手, 等阿仔同老爺講, 咁通常都ok

Rank: 5Rank: 5


4515
1003#
發表於 07-6-29 00:37 |只看該作者

Re: 2006年9月入讀KTS 小一ge家長入黎傾(續集 十)

咁老實講..你有冇覺得老爺偏埋個仔/女度呀???
heiheikeikei 寫道:
親愛的....

係呀 睇落 好 "和善" 吖嘛
我成日話佢畸戀佢個仔㗎....咁又唔得....咁又唔好....
(我儘量都唔理佢!!!)[quote]
Huisys 寫道:
親愛的

hehe...睇唔出喎....你老爺個款望起上黎好"和善"~~~
[/quote]

Rank: 7Rank: 7Rank: 7


12914
1004#
發表於 07-6-29 00:37 |只看該作者

Re: 2006年9月入讀KTS 小一ge家長入黎傾(續集 十)

係咩....同阿仔一個站上車個二年級家長咁講我咪咁話比大家知囉.....阿仔好想知會同邊個一班
Huisys 寫道:
重有呀..上次同呀9s講開...好似話未必喺派成績表果陣講埋你升邊班呀...因為佢姨甥女都係度讀..呀家姐話佢知架~~(若果冇聽錯好似係咁講的)~~~

Rank: 6Rank: 6


8185
1005#
發表於 07-6-29 00:37 |只看該作者

Re: 2006年9月入讀KTS 小一ge家長入黎傾(續集 十)

mp,

真聰明,嗰個係bun bun ar ,
隨非老爺無堂上(但好似都未知....)
cheungmp 寫道:
hhkk,

係喎...點解你老爺會 join 我地個BBQ嘅

Rank: 6Rank: 6


8185
1006#
發表於 07-6-29 00:39 |只看該作者

Re: 2006年9月入讀KTS 小一ge家長入黎傾(續集 十)

oh ! 咁幾時知!?
Huisys 寫道:
重有呀..上次同呀9s講開...好似話未必喺派成績表果陣講埋你升邊班呀...因為佢姨甥女都係度讀..呀家姐話佢知架~~(若果冇聽錯好似係咁講的)~~~

Rank: 5Rank: 5


4515
1007#
發表於 07-6-29 00:39 |只看該作者

Re: 2006年9月入讀KTS 小一ge家長入黎傾(續集 十)

?????咁呀..真係要下回分解喇...   

雖然我都好想早d知.............
cheungmp 寫道:
係咩....同阿仔一個站上車個二年級家長咁講我咪咁話比大家知囉.....阿仔好想知會同邊個一班
[quote]
Huisys 寫道:
重有呀..上次同呀9s講開...好似話未必喺派成績表果陣講埋你升邊班呀...因為佢姨甥女都係度讀..呀家姐話佢知架~~(若果冇聽錯好似係咁講的)~~~
[/quote]

Rank: 7Rank: 7Rank: 7


12914
1008#
發表於 07-6-29 00:41 |只看該作者

Re: 2006年9月入讀KTS 小一ge家長入黎傾(續集 十)

hs,

我係有技巧嘅.....只要引到阿仔好想參加就得喇
[quote]
Huisys 寫道:
mp,

唔好呀...細路好醒架..比佢知佢個地位咁重要..講ge野咁有份量...睇日你比佢食住添呀~~~

重有呀..分分鐘佢地知道同你講你都楂唔到主意...佢地直情有咩要求就索性skip左你直接同老爺講添呀.....博唔過呀 [quote]
cheungmp 寫道:
hhkk,
其實我覺得呢d係人生經驗, 唔係有冇獎嘅問題.....
你話好唔好向阿仔埋手, 等阿仔同老爺講, 咁通常都ok
[

Rank: 6Rank: 6


8185
1009#
發表於 07-6-29 00:41 |只看該作者

Re: 2006年9月入讀KTS 小一ge家長入黎傾(續集 十)

親愛的....,

係今日6.00前,係勁偏心hh

係今晚11.00後,佢話會多錫啲kk woooo

因為kk今日派成積表     
Huisys 寫道:
咁老實講..你有冇覺得老爺偏埋個仔/女度呀???

Rank: 5Rank: 5


4515
1010#
發表於 07-6-29 00:41 |只看該作者

Re: 2006年9月入讀KTS 小一ge家長入黎傾(續集 十)

唔sure....唔知係咪9月3開學日先知呢...(希望唔係啦...)[quote]
heiheikeikei 寫道:
oh ! 咁幾時知!?
[quote]

Rank: 7Rank: 7Rank: 7


12914
1011#
發表於 07-6-29 00:42 |只看該作者

Re: 2006年9月入讀KTS 小一ge家長入黎傾(續集 十)

hhkk,

係囉...上次L仔個生日會....佢閃得幾快.....
heiheikeikei 寫道:
hhkk,

真聰明,嗰個係bun bun ar ,
隨非老爺無堂上(但好似都未知....)[quote]
cheungmp 寫道:
hhkk,

係喎...點解你老爺會 join 我地個BBQ嘅
[/quote]

Rank: 6Rank: 6


8980
1012#
發表於 07-6-29 00:42 |只看該作者

Re: 2006年9月入讀KTS 小一ge家長入黎傾(續集 十)

中國國歌

"Click here"

尋找「閃光點」,努力不懈,堅毅不屈,機會總是留給有準備的人。
但是,有準備不一定能找緊機會,因為....
命運就是這樣的敲門。
要找緊機會,就要戰勝自己和戰勝命運。
遇到逆境,堅持,不要放棄。
黑暗是可怕的,極難耐的.....
但是,渡過了黑暗,不就是黎明了嗎 ?!

Rank: 7Rank: 7Rank: 7


12914
1013#
發表於 07-6-29 00:44 |只看該作者

Re: 2006年9月入讀KTS 小一ge家長入黎傾(續集 十)

    
呢d就係生兩個嘅煩惱   
[quote]
heiheikeikei 寫道:
親愛的....,

係今日6.00前,係勁偏心hh

係今晚11.00後,佢話會多錫啲kk woooo

因為kk今日派成積表     

Rank: 6Rank: 6


8185
1014#
發表於 07-6-29 00:44 |只看該作者

Re: 2006年9月入讀KTS 小一ge家長入黎傾(續集 十)

ha !??班"天材豬"會亂嚟㗎喎~~~~
係真就真係大考驗...(斷古學校無咁蠢...)
Huisys 寫道:
唔sure....唔知係咪9月3開學日先知呢...(希望唔係啦...)

Rank: 7Rank: 7Rank: 7


12914
1015#
發表於 07-6-29 00:46 |只看該作者

Re: 2006年9月入讀KTS 小一ge家長入黎傾(續集 十)

應該唔會....開學先全校睇 notice board 咪好亂囉

Ben 哥,
請問幾時知下年邊班架     
Huisys 寫道:
唔sure....唔知係咪9月3開學日先知呢...(希望唔係啦...)[quote]
heiheikeikei 寫道:
oh ! 咁幾時知!?
[quote]

Rank: 6Rank: 6


8185
1016#
發表於 07-6-29 00:47 |只看該作者

Re: 2006年9月入讀KTS 小一ge家長入黎傾(續集 十)

mp,

佢一般function......都係閃得快....
hh讀小一好啲.....之前.....唔知以為我無老公.....   

cheungmp 寫道:
hhkk,

係囉...上次L仔個生日會....佢閃得幾快.....

Rank: 5Rank: 5


4515
1017#
發表於 07-6-29 00:47 |只看該作者

Re: 2006年9月入讀KTS 小一ge家長入黎傾(續集 十)

親愛的.............若果你爺偏埋個仔度......你教仔...真係會有d難度........老實講..比我必定會偏埋kk度~~
heiheikeikei 寫道:
親愛的....,

係今日6.00前,係勁偏心hh

係今晚11.00後,佢話會多錫啲kk woooo

因為kk今日派成積表      [quote]
Huisys 寫道:
咁老實講..你有冇覺得老爺偏埋個仔/女度呀???
[/quote]

Rank: 6Rank: 6


8185
1018#
發表於 07-6-29 00:48 |只看該作者

Re: 2006年9月入讀KTS 小一ge家長入黎傾(續集 十)

ha !??班"天材豬"會亂嚟㗎喎~~~~
係真就真係大考驗...(斷古學校無咁蠢...)
Huisys 寫道:
唔sure....唔知係咪9月3開學日先知呢...(希望唔係啦...)

Rank: 5Rank: 5


4515
1019#
發表於 07-6-29 00:49 |只看該作者

Re: 2006年9月入讀KTS 小一ge家長入黎傾(續集 十)

係呀...唔該快d解答啦..
Ben2003 寫道:
中國國歌

"Click here"

Rank: 7Rank: 7Rank: 7


12914
1020#
發表於 07-6-29 00:50 |只看該作者

Re: 2006年9月入讀KTS 小一ge家長入黎傾(續集 十)

hhkk,

咁你要 train 吓佢d social skill.....我老爺之前都好怕醜, 不過為左阿仔....佢機乎所有 function 都出現   
[quote]
heiheikeikei 寫道:
mp,

佢一般function......都係閃得快....
hh讀小一好啲.....之前.....唔知以為我無老公.....   

‹ 上一主題|下一主題
返回列表
發新帖