關於集團
集團品牌
presslogic-logo
廣告查詢
工作機會
用戶登入
用戶名稱:
密      碼:
搜索
教育王國 討論區 小學雜談 油塘小學家長站 - part 28
樓主: hoganmama
go

油塘小學家長站 - part 28 [複製鏈接]

Rank: 11Rank: 11Rank: 11Rank: 11

醒目開學勳章


32443
981#
發表於 07-7-11 11:11 |只看該作者
funfun,書個到點呀 ?  齊唔齊貨 ?

原文章由 funbabyhk 於 07-7-11 11:01 發表
我又要出街做野.

Rank: 11Rank: 11Rank: 11Rank: 11

醒目開學勳章


32443
982#
發表於 07-7-11 11:11 |只看該作者
6點45.

而家就想 C啦.

原文章由 Jerry豬媽咪 於 07-7-11 11:09 發表
勁呀 你幾多點起身??

Rank: 11Rank: 11Rank: 11Rank: 11


37230
983#
發表於 07-7-11 11:12 |只看該作者
我女今日先取18元返去買暑期作業.


原文章由 雪文 於 07-7-11 11:09 發表
係呀, 每日做一綀習同网上每日一篇等, 佢快的話半小時搞掂啦.

Rank: 11Rank: 11Rank: 11Rank: 11

醒目開學勳章


32443
984#
發表於 07-7-11 11:13 |只看該作者
coffee我都OK, 可能係 "央"出事

原文章由 iloveyoub4 於 07-7-11 10:54 發表
我朝朝都飲架晚上都飲,已經無咩反應了

[quote]原文章由 雪文 於 07-7-11 10:43 發表
昨日下午飲

Rank: 11Rank: 11Rank: 11Rank: 11


37230
985#
發表於 07-7-11 11:14 |只看該作者
今日唔單止成日ERROR, 仲打左D野POST唔倒出黎添呀?!?!??!?!

Rank: 11Rank: 11Rank: 11Rank: 11

醒目開學勳章


32443
986#
發表於 07-7-11 11:15 |只看該作者
係呀, 我幾乎又打電話同你"投訴"啦

原文章由 come爸嘩 於 07-7-11 11:14 發表
今日唔單止成日ERROR, 仲打左D野POST唔倒出黎添呀?!?!??!?!

Rank: 11Rank: 11Rank: 11Rank: 11


37230
987#
發表於 07-7-11 11:16 |只看該作者
當做運動+減肥啦!


原文章由 雪文 於 07-7-11 11:11 發表
6點45.

而家就想 C啦.

Rank: 11Rank: 11Rank: 11Rank: 11


37230
988#
發表於 07-7-11 11:19 |只看該作者
你地諗左星期六叫PIZZA HUT D 乜野未呀???
我地有幾多大人? 幾多細路?

(打左比ky, 佢要遲2日先覆我)

[ 本文章最後由 come爸嘩 於 07-7-11 11:20 編輯 ]

Rank: 11Rank: 11Rank: 11Rank: 11

醒目開學勳章


32443
989#
發表於 07-7-11 11:34 |只看該作者
我仔學校二年級真係要再分班

Rank: 11Rank: 11Rank: 11Rank: 11

醒目開學勳章


32443
990#
發表於 07-7-11 11:35 |只看該作者
而家只得我哋四個家庭
Jerry媽, come, hoganma, me
5個小朋友+ 1b
咁不如係油塘得唔得呀 ?

原文章由 come爸嘩 於 07-7-11 11:19 發表
你地諗左星期六叫PIZZA HUT D 乜野未呀???
我地有幾多大人? 幾多細路?

(打左比ky, 佢要遲2日先覆我)

Rank: 11Rank: 11Rank: 11Rank: 11

醒目開學勳章


32443
991#
發表於 07-7-11 11:42 |只看該作者
唔得, 我好眼 飲茶都頂唔住.

各位我失陪一陣, 去惠康入返D coffee先.

Rank: 5Rank: 5


4210
992#
發表於 07-7-11 11:44 |只看該作者
但係我屋企好細, 容納唔到喎, 不如去你屋企

原文章由 雪文 於 07-7-11 11:35 發表
而家只得我哋四個家庭
Jerry媽, come, hoganma, me
5個小朋友+ 1b
咁不如係油塘得唔得呀 ?

Rank: 5Rank: 5


4210
993#
發表於 07-7-11 11:47 |只看該作者
你話事啦

[quote]原文章由 come爸嘩 於 07-7-11 11:19 發表
你地諗左星期六叫PIZZA HUT D 乜野未呀???

Rank: 11Rank: 11Rank: 11Rank: 11


37230
994#
發表於 07-7-11 11:56 |只看該作者
pizzu要邊款? 厚定薄批? 大定細?
仲要唔要其他野?

[quote]原文章由 Jerry豬媽咪 於 07-7-11 11:47 發表
你話事啦

Rank: 11Rank: 11Rank: 11Rank: 11

醒目開學勳章


32443
995#
發表於 07-7-11 12:13 |只看該作者
但我隻佬係屋企wor,佢係到唔係好方便呀.

咁當我無講過啦.

原文章由 Jerry豬媽咪 於 07-7-11 11:44 發表
但係我屋企好細, 容納唔到喎, 不如去你屋企

Rank: 11Rank: 11Rank: 11Rank: 11

醒目開學勳章


32443
996#
發表於 07-7-11 12:16 |只看該作者
我鍾意吃厚的.  

原文章由 come爸嘩 於 07-7-11 11:56 發表
pizzu要邊款? 厚定薄批? 大定細?
仲要唔要其他野?

[quote]原文章由 Jerry豬媽咪 於 07-7-11 11:47 發表
你話事啦

Rank: 11Rank: 11Rank: 11Rank: 11

醒目開學勳章


32443
997#
發表於 07-7-11 12:17 |只看該作者
咖啡只是$23.9 , 唔係好平亦唔好貴.

原文章由 雪文 於 07-7-11 12:16 發表
我鍾意吃厚的.  

Rank: 5Rank: 5


4210
998#
發表於 07-7-11 12:18 |只看該作者
唔好咁快縮先得架 諗下辨法....um.......踢佢出街 or 係房 , 咪得囉
原文章由 雪文 於 07-7-11 12:13 發表
但我隻佬係屋企wor,佢係到唔係好方便呀.

咁當我無講過啦.

[ 本文章最後由 Jerry豬媽咪 於 07-7-11 13:18 編輯 ]

Rank: 7Rank: 7Rank: 7


11253
999#
發表於 07-7-11 12:29 |只看該作者
呢排日日都咁忙, c

最衰我屋企too small, 容納唔到咁多人….

Pizza hut DBS card係咪有折? 我有dbs card wor
原文章由 Jerry豬媽咪 於 07-7-11 12:18 發表
唔係咁好縮先得架 諗下辨法....um.......踢佢出街 or 係房 , 咪得囉

Rank: 11Rank: 11Rank: 11Rank: 11


37230
1000#
發表於 07-7-11 12:32 |只看該作者
到時你取埋出黎先啦, 我地用左外賣81折, 唔知仲可唔可以用埋dbs呢???


原文章由 hoganmama 於 07-7-11 12:29 發表
最衰我屋企too small, 容納唔到咁多人….

Pizza hut DBS card係咪有折? 我有dbs card wor
‹ 上一主題|下一主題
返回列表
發新帖