註冊新用戶,開通自己的個人中心
討論區
珍珠宮
原文章由 yuetmama 於 07-7-3 17:08 發表 try try sin
返回頂部
原文章由 come爸嘩 於 07-7-3 17:24 發表 今日個人都仲好攰好攰.
大宅
原文章由 come爸嘩 於 07-7-3 17:17 發表 放咁早.....咁不如你地玩返日啦. 我以為你要同亞仔請假添!
原文章由 Jerry豬媽咪 於 07-7-3 17:29 發表 都好早放學喎, 細皓皓而家都放12點半
原文章由 come爸嘩 於 07-7-4 09:19 發表 morning!! Up返上黎先, 去到第6-7頁先搵得返個topic!!!!
原文章由 雪文 於 07-7-4 09:24 發表 早晨 今日個天玩我, 唉............... 我返到公司啦.
原文章由 come爸嘩 於 07-7-4 09:29 發表 玩你 ? 點解??
原文章由 雪文 於 07-7-4 09:31 發表 起身佢落雨, 搞到我急急call公公過來油塘. 結果半小時後放晴, 咁公公都出咗門囉. 唉........
原文章由 yuetmama 於 07-7-4 09:33 發表 Good morning! use bigger font sin, easier to read!
原文章由 come爸嘩 於 07-7-4 09:35 發表 你call公公過來做乜架?????
原文章由 yuetmama 於 07-7-4 09:38 發表 Thanks for the music book, will inform yw to pick up for me first.....but bk is crazy now & block our topi ...
原文章由 雪文 於 07-7-4 09:37 發表 係呀, 呢到個個C9都唔想用神上网
原文章由 雪文 於 07-7-4 09:38 發表 我囡放假, 要人湊. 我仔要人接放學. 下雨我唔去海洋公園, 要返工啦.