關於集團
集團品牌
presslogic-logo
廣告查詢
工作機會
用戶登入
用戶名稱:
密      碼:
搜索
教育王國 討論區 小學雜談 台山陳元喜小學DaddyMami俱樂部
樓主: agneskong
go

台山陳元喜小學DaddyMami俱樂部 [複製鏈接]

Rank: 5Rank: 5


2584
81#
發表於 07-9-9 00:34 |只看該作者
各位媽媽你們好! 有問題想請教!!

我囡囡係89校網的,今年要報小一,想請問陳元喜今年有幾多班小一呢? 另外學校中文科是否用普通話教學呢? (如係,請問教到幾多年級呢?),英文科又如何呢?

Thanks!!


原文章由 agneskong 於 07-9-9 00:10 硐表

LAZYBUG,

帶$$返學?你個囡真係好獨立喎 ,小一就識得處理$$同買賣,咁遲d數學科遊戲"購物樂",你個囡實贏晒d大哥哥大姐姐啦 不過通常低年班唔見$多過買o野食o左 (學校曾經一年內執到過千元零錢)。我自己2個小朋友到 ...
囡囡媽

Rank: 3Rank: 3


485
82#
發表於 07-9-9 14:39 |只看該作者
Hi Agnes Kong,

我囝囝都係今年揀小一, 我正考慮第一round報此校, 所以好想問吓 : -
1> 是否行小班教學??
2> 多少比率可上聯繫中學??
3> 老師有愛心嗎?? 對於較為活躍學生包容嗎??
4> 課程深嗎?? 會否教快d?? 功課多嗎??
5> 課外活動又如何??
6> 合併後運作如何??
7> 沒有宗教分難入嗎??
8> 今年有多少個外籍老師?? 以前好似有3個??
9> 據悉佢地全以普通話教中文, 學習上有否困難呢??

唔好意思, 好多問題 , 因為好希望自己一次揀啱好學校!!

Many thanks!!
healthykat

[ 本文章最後由 healthykat 於 07-9-10 00:03 編輯 ]
但願吾兒愚且魯, 無憂無患到公卿! :-P

Rank: 1


17
83#
發表於 07-9-9 16:01 |只看該作者
大家好~我係陳元喜下午校剛畢業的畢業生
對校評價:
呢間學校d老師真係好冇愛心
教師質素好有問題
個訓導主任十分之惡
d老師成日罵人

本人當初入左呢間小學~e+升中1,在呢6年簡直冇好日子過
點名批評:林x榮老師

如果不幸入左呢間學校,下年快d轉
                                                  06-07的6a班某人上

回覆上面:
你報一定入~因為此校收生不足~你的子女唔係有精神病都一定收

[ 本文章最後由 floralee630 於 07-9-9 16:21 編輯 ]

Rank: 3Rank: 3

醒目開學勳章


154
84#
發表於 07-9-9 22:32 |只看該作者
原文章由 floralee630 於 07-9-9 16:01 硐表
大家好~我係陳元喜下午校剛畢業的畢業生
對校評價:
呢間學校d老師真係好冇愛心
教師質素好有問題
個訓導主任十分之惡
d老師成日罵人

本人當初入左呢間小學~e+升中1,在呢6年簡直冇好日子過
點名批評:林x榮老師

如果 ...


我真係從未聽過老師冇愛心? 教師質素有問題? 訓導主任惡? 老師成日罵人?
我個小朋友都識講啦,訓導主任只係會對曳o既學生惡,我覺得LEE個FLORALEE630咁講只有2個原因:

1佢本身係一個幾差而不受教o既學生(中一學生e+唔係忙於適應升中,享受中學生活咩?而係上個親子網站教人唔好揀此校?)

2Lee個新加入國民,佢跟本唔係陳元喜學生,只係惡意種傷他人 影響d媽咪揀小一決定

有膽公開點名批評某老師,點解唔夠膽公開自己姓名

各位理性有分析力的BK媽咪,應該都識得分辨是非,咪比人誤導呀:loveliness:

[ 本文章最後由 agneskong 於 07-9-9 22:35 編輯 ]

Rank: 3Rank: 3


485
85#
發表於 07-9-10 00:00 |只看該作者
Hi agneskong,

我囝囝都係今年揀小一, 我正考慮第一round報此校, 所以好想問吓 : -
1> 是否行小班教學??
2> 多少比率可上聯繫中學??
3> 老師有愛心嗎?? 對於較為活躍學生包容嗎??
4> 課程深嗎?? 會否教快d?? 功課多嗎??
5> 課外活動又如何??
6> 合併後運作如何??
7> 沒有宗教分難入嗎??
8> 今年有多少個外籍老師?? 以前好似有3個??
9> 據悉佢地全以普通話教中文, 學習上有否困難呢??

唔好意思, 好多問題 , 因為好希望自己一次過揀啱好學校!!

Many thanks!!
healthykat

[ 本文章最後由 healthykat 於 07-9-10 00:02 編輯 ]
但願吾兒愚且魯, 無憂無患到公卿! :-P

Rank: 3Rank: 3

醒目開學勳章


154
86#
發表於 07-9-10 01:02 |只看該作者
healthykat,

1> 是否行小班教學??
ans.今年學校未公布是否小班,只知(聽聞)現小一每班有2位班主任(待我查証後再回覆你)

2> 多少比率可上聯繫中學??
ans.25%

3> 老師有愛心嗎?? 對於較為活躍學生包容嗎??
ans.當然包容,由其初小(曾有一位外國回流坐不定的小朋友,父母到教統局查詢沙田邊間學校有愛心及包容小朋友,教統局推薦陳元喜給他(由當事人親口對我講))

4> 課程深嗎?? 會否教快d?? 功課多嗎??
ans.我不知道課程深與淺(我自己的小朋友可應付),應該冇教快d,功課不多,小一每天約2-4份(假期前可能會多少少)

5> 課外活動又如何??
ans.有動有靜,羽毛球/兵兵球/藍球/足球/田徑/跆拳/武術/中國舞/游泳/女排/跳繩隊/管弦樂/木笛/奧數/素描/民歌/節奏樂/詩歌班

6> 合併後運作如何??
ans.大致OK,小朋友都開始適應新環境

7> 沒有宗教分難入嗎??
ans.應該都唔會大問題

8> 今年有多少個外籍老師?? 以前好似有3個??
ans.我暫時只遇見到的有2位

9> 據悉佢地全以普通話教中文, 學習上有否困難呢??
ans.開學初期會以廣東話+普通話,等小朋友容易適應,再慢慢全用普通話,以我個人認為,小朋友愈小,學習應用普通話愈快上手(不用擔心,默書會以普通話+廣東話NICAM)

希望可以解答到你的問題:loveliness:

Rank: 3Rank: 3


443
87#
發表於 07-9-10 09:41 |只看該作者
原文章由 healthykat 於 07-9-9 14:39 硐表
Hi Agnes Kong,

我囝囝都係今年揀小一, 我正考慮第一round報此校, 所以好想問吓 : -
1> 是否行小班教學??
2> 多少比率可上聯繫中學??
3> 老師有愛心嗎?? 對於較為活躍學生包容嗎??
4> 課程深嗎?? 會否教快d?? 功課 ...


你們千其唔好信floralee630 所講,而放棄選陳元喜台山,不明她有可居心寫衰間學校,坦明講她如果真係在那間學校畢業,就算憎恨其中一位老師,讀咗6年也沒理由沒遇到一位覺得好的老師或覺得間學校值得留戀的地方(我自己讀書時都會唔鍾意其中一位老師,但亦會覺得有好的老師和其他好的地方),所以如floralee630沒講大話,就係她個人過份偏激及太幼稚了!

我的小朋友,剛轉了到此校插班才一星期,他亦很快適應,因為小班制,每班也只是20多人,老師相對照顧每位學生的時間及需要一定比以往每班30多人好,而且比較起以前間學校有系統,上學期每星期中,英文默書的日期也已列出來,使我們那些兩公婆都要上班的父母,可以容易一點跟進小朋友的進度,再加上表面看(因為我小朋友都只上了一星期課)老師也較有經驗及愛心,不似大部份小學聘用很多剛畢業的教書,所以本人比教以前大兒子(他也讀過兩間小學,現在沙官讀中學了),及小兒以往所讀的小學,可以說台山陳元喜在各方面來說,本人是最滿意的

[ 本文章最後由 donomother 於 07-9-10 11:08 編輯 ]

Rank: 1


17
88#
發表於 07-9-10 15:37 |只看該作者
你有咩證據咁話我唔係在此讀過,我係上年6a的李xx,呢間學校十分之差,我係因為唔想大家的子女在此校浪費光陰,上年6a班主任林x榮老師(上面應該知道係邊個老師)十分差,這校的教師質素好有問題~有d老師十分之串~我都唔想阻著大家討論,有意了解我點解咁話呢間學校的大家,請加我好友,電聯/msn也可,msn:[email protected]

本人理據:
林x榮老師偏幫某同學,又玩針對
數學的黎x媚老師上堂屈我唔專心,明明我左面的同學問我野
費xx老師在英文堂時縱容學生在課堂上玩電話,佢冇阻止
上年的宗教主任:馬x成令人作嘔

前幾頁大家話陳淑英主任教得好~本人同意~因為我一年級1d時佢教我中文
上年的李x玲老師的確教6b好好~我很尊重佢
在此多謝利主任上年咁幫我!本人無意話其他老師,只係林x榮老師行為好有問題~成日針對人

[ 本文章最後由 floralee630 於 07-9-10 16:02 編輯 ]

Rank: 1


17
89#
發表於 07-9-10 17:04 |只看該作者
樓上果位你先唔好咁幼稚

6年之後你的兒子/女兒就會發現d老師在佢番學第一日同最後果日的分別,到時就會原形畢露

學校管理及的老師部分問題:

一.2007年6月底及7月11日(最後一日番學)竟然有2名6b的同學比人偷了手機,老師經過教訓後,到第2次失竊事件都沒有加強警覺,第2次失竊事件比人偷手機的同學在放學前告訴老師,6b班主任(今年教5a)竟然沒有搜同學書包,更讓他們離開

二.學生公然上課講粗口,老師不但沒有警告,還屢次裝成聽不到,又有學生上課send短信,,聽歌,拍照,老師沒有理會,令情況更嚴重

三.學生在老師面前抄功課,我班經常有人明目張膽在老師面前抄功課

四.借錢,明明學校嚴禁借錢和交易,竟有人公然買賣yes卡和放高利貸

Rank: 3Rank: 3

醒目開學勳章


154
90#
發表於 07-9-10 17:20 |只看該作者
大家好~我係陳元喜下午校剛畢業的畢業生
對校評價:
呢間學校d老師真係好冇愛心
教師質素好有問題
個訓導主任十分之惡
d老師成日罵人


在此多謝利主任上年咁幫我!本人無意話其他老師,只係林x榮老師行為好有問題~成日針對人


此人前言不對後語,前面話訓導主任好惡,後面話利主任好幫佢,乜利主任唔係訓導主任咩?一係就係利主任十分之惡咁幫佢

Rank: 1


17
91#
發表於 07-9-10 17:25 |只看該作者
我的意思係多謝佢上年罵醒我~令我唔好比佢騙同咁信佢,so think you佢幫我


留意上面的事件

留意上面的事件

留意上面的事件

留意上面的事件

留意上面的事件

留意上面的事件

留意上面的事件

留意上面的事件

[ 本文章最後由 floralee630 於 07-9-10 17:33 編輯 ]

Rank: 1


17
92#
發表於 07-9-10 17:26 |只看該作者
你係邊個?家長義工?家教會d人?老師?

Rank: 1


17
93#
發表於 07-9-10 17:41 |只看該作者
要唔要我公開d老師住的屋苑去証明我讀過

Rank: 3Rank: 3

醒目開學勳章


154
94#
發表於 07-9-10 17:53 |只看該作者
原文章由 floralee630 於 07-9-10 17:26 硐表
你係邊個?家長義工?家教會d人?老師?
你好 floralee630 07-9-10 17:36

你係唔係家教會d人/家長義工,定係老師?係邊個叫你去洗版宣傳的 回覆 - 轉發 - 標記未讀 - 下載 - 刪除 -



有人PM比我呀,好似比人審犯呀…好驚呀…

Rank: 1


17
95#
發表於 07-9-10 17:57 |只看該作者
...............=.=''
明顯地~係家長義工~講來聽下~睇下識唔識你的小朋友/你

Rank: 1


17
96#
發表於 07-9-10 18:21 |只看該作者
係唔係學校派來宣
傳的:tongue:

Rank: 3Rank: 3


485
97#
發表於 07-9-10 21:26 |只看該作者
Hi agneskong,

Thank you! 如無意外, 我都會揀此校, 黎緊開放日你會否在學校?? 你是否家教會的成員?? 有機會pm留個電話給我, 等我可以問吓你多d資料.

Hi donomother,

Thanks for your information. 你囝囝入幾年班?? 之前讀邊間學校?? 點解會轉校??


原文章由 agneskong 於 07-9-10 01:02 硐表
healthykat,

1> 是否行小班教學??
ans.今年學校未公布是否小班,只知(聽聞)現小一每班有2位班主任(待我查証後再回覆你)

2> 多少比率可上聯繫中學??
ans.25%

3> 老師有愛心嗎?? 對於較為活躍學生包容嗎??
ans.當然包 ...

[ 本文章最後由 healthykat 於 07-9-10 21:31 編輯 ]
但願吾兒愚且魯, 無憂無患到公卿! :-P

Rank: 3Rank: 3

醒目開學勳章


154
98#
發表於 07-9-10 21:53 |只看該作者
原文章由 agneskong 於 07-9-10 01:02 硐表
healthykat,

1> 是否行小班教學??
ans.今年學校未公布是否小班,只知(聽聞)現小一每班有2位班主任(待我查証後再回覆你)


Healthykat,

更正更正…

今年2班一年級是小班教學,但不是每班2位班主任:loveliness:

[ 本文章最後由 agneskong 於 07-9-10 21:55 編輯 ]

Rank: 1


17
99#
發表於 07-9-11 12:51 |只看該作者
樓上~
如果你想你的子女浪費6年時間,
留下童年陰影,
學識大量粗口,
每天聽著同學淫穢的對話,
借錢唔還,
無心向學,
日日打交撩男/女仔,
對著一些超有問題的老師,
變成十分懶惰

本人向你極力推薦此校!

Rank: 1


2
100#
發表於 07-9-11 14:41 |只看該作者

hi

hi everybody~~睇左各位既post後,本人想講d野
  其實我同 'floralee630' 都係就讀 "台山陳元喜" 既前身
(係新田圍既陳元喜)同班,我係新註冊ge~
   我想講番老師既問題,先睇番flora寫既野..
--------------------------------------------------------
1.呢間學校d老師真係好冇愛心
2.教師質素好有問題
3.個訓導主任十分之惡
4. d老師成日罵人

本人當初入左呢間小學~e+升中1,在呢6年簡直冇好日子過
點名批評:林x榮老師

如果不幸入左呢間學校,下年快d轉
------------------------------------------------------------------
(from flora)1.really,當你去揾某d老c傾野(something about homework/other)
   佢真係求其答你就算= ="
2.只係個別...
3.係好惡,利麗x吖ma...
4.d老師 always將d problem"簡單複雜化",再罵人
-----------------------------------------------------------------
再講學生
------------------------------------------------------------------
(from flora)
1.學識大量粗口,
2.每天聽著同學淫穢的對話,
3.借錢唔還,
4.無心向學,
5.日日打交撩男/女仔,
6.對著一些超有問題的老師,
變成十分懶惰
-----------------------------------------------------------------
以本人經驗,1-4點你4-5年級一定會有
5-6點就見仁見智....
-------------------------------------------------------------------
接連發生偷野事情,本人保證千真萬確, because 受害者
is my friend
-------------------------------------------------------------------
大家睇番第2頁,派位表,6a唯1派到培基既就係我!
------------------------------------------------------------------
聯絡方法:MSN:[email protected]
                ICQ:316258173
thx~
‹ 上一主題|下一主題
返回列表
發新帖