關於集團
集團品牌
presslogic-logo
廣告查詢
工作機會
用戶登入
用戶名稱:
密      碼:
搜索
教育王國 討論區 小學雜談 62網派位成績結果?
樓主: Karinachu
go

62網派位成績結果? [複製鏈接]

Rank: 6Rank: 6

醒目開學勳章


8533
81#
發表於 07-6-5 22:43 |只看該作者

Re: 62網派位成績結果?

satu
你咁填
1st Baptist,
2nd TWGovt.
3rd Ma Wan Kei wai
4th Ng Kwai Ming

即係你一唔中 no. 1,
就一定唔會入到2-4啦(即係立刻跌入no. 5)
因為1-3根本已經唔夠分比選佢排no.1的學生,
3個當中,Ng Kwai Ming多數家長排佢no.2
咁你排no. 4又點會輪到你呢!

jk67jk
Ma Wan Kei wai 已成為大熱,
今年有家長排佢no.1 都入唔到,
所以Baptist, TWGovt. Ma Wan Kei wai
三間只能選一間,跟住就要放Ng Kwai Ming,
咁先能夠穩陣入到三甲嫁.

Rank: 6Rank: 6

醒目開學勳章


8533
82#
發表於 07-6-5 22:47 |只看該作者

Re: 62網派位成績結果?

bigbigboy
你講得岩,有一部份家長重未明白.
其實荃灣係無一條龍學校(包括兩間官立).
但荃灣區小學質素不錯(多band 1),
所以大部份頭30名學生,都可以派都好的band 1英中!
講到底,都是要講小朋友成績,所以大家努力啦!

Rank: 5Rank: 5


1948
83#
發表於 07-6-6 09:59 |只看該作者

Re: 62網派位成績結果?

010 寫道:
Ma Wan Kei wai 已成為大熱,


雖知她熱, 不過唔知佢熱成咁~    我都喜歡馬灣, 但礙於遊戲規則, 所以我唔揀。

而且真的, 荃灣區大部份小學都很好, 總之求得一間自己沒有不滿意的可以了。一間幾好的學校, 如果配合不了孩子的性格, 也徒勞無功的。
"It is a poverty to decide that a child must die so that you may live as you wish." ~Mother Teresa~

Rank: 5Rank: 5


1948
84#
發表於 07-6-6 10:18 |只看該作者

Re: 62網派位成績結果?

柴天上我都喜歡的, 但是最令我猶豫的是學校要兩年後才轉址。現址對我很不方便, 由其要參與課後活動沒有校車的日子。 柴天上的學生表現很有自信, 自信為一個孩子的成長很重要, 我見由小二至小六的孩子都很outgoing, 不怕與陌生人交談, 有些還一群的湧上來主動出擊 (這是我三次參觀柴天上的觀後感, 當然學校會選一些 outstanding的來讓外賓見, 但outstanding 的都不少)。

柴天下一向非我所選, 因校址的關係, 所以實在沒有意見。

柴天上的增值空間很高,而且校長及各教師也很積極。 即使小兒被分派入此校, 我自己不會為此而不高興。 正所謂各家長的標準不同, 沒有人能為任何人解疑慮的。

以我沙田那位朋友為例, 當年她為女兒考德雅, 成功了, 但最後不讀, 原因何在? 為的是買一個保險, 因為區內心儀小學2間, 屬不過不失的3-5間, 完全不能接受的總還有。 由於被派了入一間屬不過不失的, 所以她放棄德雅, 若然是派了入不能接受的, 她的女兒應會入讀德雅 —— 這是我朋友考私校的取向。 那麼,需要考慮入私小還是留在荃灣區校的父母,你自己的心意呢?

我有朋友原先有100%把握入讀一所次熱名校, 但為了想搏一搏一間大熱名校... 搏輸了! 現在要叩門, 心情沉重。 若我是她, 我不會搏的, 這便是我!
"It is a poverty to decide that a child must die so that you may live as you wish." ~Mother Teresa~

Rank: 5Rank: 5


1632
85#
發表於 07-6-6 10:49 |只看該作者

Re: 62網派位成績結果?

請問大家荃灣邊幾間中,小學是BAND 1架?    THANKS

Rank: 6Rank: 6

醒目開學勳章


5659
86#
發表於 07-6-6 11:09 |只看該作者

Re: 62網派位成績結果?

daisyho,

你唔好咁客氣!!

其實我真係好了解你們的心情, 回想去年, 我一收到派位表那刻簡直不能置信, 我一直懷疑自己是不是看錯了, 幾位同幼稚園的家長看了結果都可以派往所選的第一位小學, 就只有自己不是, 在派位中心我已經哭了出來.

因為我一些事前功夫都沒有做, 所以當時都十分徬徨, 只有立即去了幾間小學拿申請表, 而叩門的過程也是絕不好受的, 有些甚至連 interview 也沒有機會, 日日在想個手提會響起來, 心中亦問了很多次, 點解自己咁唔好彩!

現在只有盡力去找學校叩門, 但同時間亦要有心理準備!!

希望你們最後都可以入到自己喜歡的學校!

Rank: 5Rank: 5


1641
87#
發表於 07-6-6 11:23 |只看該作者

Re: 62網派位成績結果?

010 寫道:
satu
你咁填
1st Baptist,
2nd TWGovt.
3rd Ma Wan Kei wai
4th Ng Kwai Ming

即係你一唔中 no. 1,
就一定唔會入到2-4啦(即係立刻跌入no. 5)
因為1-3根本已經唔夠分比選佢排no.1的學生,
3個當中,Ng Kwai Ming多數家長排佢no.2
咁你排no. 4又點會輪到你呢!
但係我真係唔知馬基同伍上熱成噤 !!! 除左頭4個choice,其他又真係唔係心水, 以為無龍年效應,可以博一博, 無計啦  

Rank: 2


30
88#
發表於 07-6-6 14:58 |只看該作者

Re: 62網派位成績結果?

mattjon 寫道:
其實我個仔仔現在除了柴天下外,還有考入了禮賢小學(私立)。
如不考慮要交學費的因素下,純以學校質素,請問各位媽咪會如何選擇?


我會選禮賢,因聽聞禮賢的教學理念很好,但要考慮小朋友要花比較長時間於交通(假設你住在荃灣).同時個人覺得禮賢個校舍比較細.

Rank: 2


88
89#
發表於 07-6-6 21:02 |只看該作者

Re: 62網派位成績結果?

hi,恭喜你我自行及統一都擺浸联係第一位但都入唔到,嗰時真你好唔開心我派咗第二志願伍上但唔知呢間好唔好,其實揀伍上喺聽我堂妹介紹,佢之前讀石圍角小學架,跟住入咗佝傳耀中學,依家仲讀緊我諗住佢依家仲讀緊書想睇吓對荃灣區學校嘅睇法,以佢話宮小同何傳櫂小學只顧精英班升中派位唔係咁理想(徐咗直升佢哋中學,但通常精英班先升到)佢就介紹伍上俾我,其實可能太想个仔入浸联同太有自信啦!一入唔到簡直想喊,打电話問浸联有冇后補位,佢哋一口己經拒絕我都係接受現實,講番伍上,點解冇人講呢間學校嘅,我好担心自己揀錯,有冇人俾意見我呀!唔該,好似伍上係咪会搬呀?

Rank: 2


30
90#
發表於 07-6-6 21:38 |只看該作者

Re: 62網派位成績結果?

mumu@ 寫道:
hi,恭喜你我自行及統一都擺浸联係第一位但都入唔到,嗰時真你好唔開心我派咗第二志願伍上但唔知呢間好唔好,其實揀伍上喺聽我堂妹介紹,佢之前讀石圍角小學架,跟住入咗佝傳耀中學,依家仲讀緊我諗住佢依家仲讀緊書想睇吓對荃灣區學校嘅睇法,以佢話宮小同何傳櫂小學只顧精英班升中派位唔係咁理想(徐咗直升佢哋中學,但通常精英班先升到)佢就介紹伍上俾我,其實可能太想个仔入浸联同太有自信啦!一入唔到簡直想喊,打电話問浸联有冇后補位,佢哋一口己經拒絕我都係接受現實,講番伍上,點解冇人講呢間學校嘅,我好担心自己揀錯,有冇人俾意見我呀!唔該,好似伍上係咪会搬呀?


伍上好似會搬去差館隔離。聽人講伍上都唔差,可以放心比小朋友讀。其實個人都感到浸聯好似好"吊高來賣",可能真係好多好多人選佢做第一志願。但我有個Friend願本在幼稚園讀得好開心,但一入浸聯變了包尾,日日以淚洗面。真係是福是禍都未知道。

Rank: 2


88
91#
發表於 07-6-6 22:02 |只看該作者

Re: 62網派位成績結果?

多謝你的意見,仲有冇多啲關於伍上嘅資料呀?

Rank: 4


994
92#
發表於 07-6-6 22:16 |只看該作者

Re: 62網派位成績結果?

我剛搬進荃灣無耐,對荃灣區的小學不太熟識。成日聽人講好想小朋友入浸聯,我只知道浸聯是一所活動教學的小學,請問它還有甚麼特別原因會令頗多家長喜歡選擇它呢?

Rank: 2


88
93#
發表於 07-6-7 02:52 |只看該作者

Re: 62網派位成績結果?

我聽我姪女話係嗰度番學好開心同埋老師好好,ヌ冇セ功課,有冇壓力同埋一年得2次考試係冇測驗,雖然係咁樣但係個個學生出嚟成績又唔差,同埋佢哋派中學亦好好,我姪仔依家升咗可風,其實最緊要小朋友鈡意番學,同埋對佢哋同家長嚟講係完全冇壓力,

Rank: 4


994
94#
發表於 07-6-7 10:07 |只看該作者

Re: 62網派位成績結果?

Mumu,

聽講伍上都好好, 我選伍上第二志願. 我記得bk有一topic講”伍季明及柴天”的, 您上去問吓佢地呀. 我好彩派到第一志願. 我選甲部第一志願荃官, 第二伍上, 第三無填. 乙部都是第一志願荃官, 第二伍上, 根住唔係好記得. 但我無放浸聯好前, 因我知如唔好彩派唔到會好難叩門, 一來唔係讀浸信會幼稚園, 二來唔係教徒, 三來我女讀的幼稚園是傳統幼稚園, 所以無選活動教學的小學. 還有有人講中學派位伍上派得好過官小tim.

Rank: 5Rank: 5


2754
95#
發表於 07-6-7 13:10 |只看該作者

Re: 62網派位成績結果?

我是荃灣的老住客, 純粹路過.

伍上是不錯的小學, 派中學亦很好, (聽聞平均好過荃官, 荃官好的便進官中, 不好的派得比較差), 不過伍上功課可能會多些, 催谷些, 而且現在的人喜歡全日制, 不喜半日制.

Rank: 2


88
96#
發表於 07-6-7 14:02 |只看該作者

Re: 62網派位成績結果?

點解你知道伍上派得好過官小你都寫第一志願嘅?咁伍上係咪傳统小學?佢哋今年用普通話教中文喎!












Rank: 5Rank: 5


1948
97#
發表於 07-6-7 14:21 |只看該作者

Re: 62網派位成績結果?


mumu@

選校係多方面睇架!
全日制 VS 半日制
地點 (尤其如有更年幼孩子在家要照顧的話) etc.












[/quote]
"It is a poverty to decide that a child must die so that you may live as you wish." ~Mother Teresa~

Rank: 2


88
98#
發表於 07-6-7 14:40 |只看該作者

Re: 62網派位成績結果?

你講得有道理,但下年伍季明会轉日制喎!但新校舍我未見過,仲好似起緊階段,其實呢个問題我俾我老公鬧咗一餐,佢話點解揀半曰制,我話下年都轉全日唔緊要啦!佢話咁樣第時搬新校舍咪即係俾个仔做人開方牛咁話?因為新校舍セ都未確定.唉!可能入唔到浸联,佢同我實在對入浸联太有信心啦!你同意我老公說法嗎?

Rank: 5Rank: 5


1948
99#
發表於 07-6-7 15:07 |只看該作者

Re: 62網派位成績結果?

mumu@ 寫道:
我話下年都轉全日唔緊要啦!佢話咁樣第時搬新校舍咪即係俾个仔做人開方牛咁話?因為新校舍Й都未確定.


我覺得你老公的想法...太...特別了!
哩度不少家長期待著新校舍, 有新的設備, 新的裝修設計。
「開方牛」? 哩間唔係新辦的學校喎! 只係搬校舍, 仲只係搬去隔離少少咋喎!
"It is a poverty to decide that a child must die so that you may live as you wish." ~Mother Teresa~


418
100#
發表於 07-6-7 17:38 |只看該作者

Re: 62網派位成績結果?

提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽
‹ 上一主題|下一主題
返回列表
發新帖