註冊新用戶,開通自己的個人中心
討論區
男爵府
原文章由 雪文 於 07-7-11 10:39 發表 昨日我仔又俾我修理. 我返到去無做到任何功課, 我熄埋佢電視, 佢就走去玩玩具, 一D無意思去做佢要做的嘢.
返回頂部
伯爵府
珍珠宮
原文章由 Jerry豬媽咪 於 07-7-11 10:49 發表 好過以前好多, 起碼唔洗打 (自我安慰)
原文章由 iloveyoub4 於 07-7-11 10:54 發表 我朝朝都飲架晚上都飲,已經無咩反應了 [quote]原文章由 雪文 於 07-7-11 10:43 發表 昨日下午飲
原文章由 funbabyhk 於 07-7-11 10:56 發表 14/7 我唔到了.....(或下次有機會再約) 你地玩得開心 D
原文章由 雪文 於 07-7-11 10:45 發表 原來入錢入馬會投注戶口都可以用信用卡俾wor, 咁等錢使, 不是可以轉過去再按現金coupon出來
原文章由 come爸嘩 於 07-7-11 10:57 發表 今日BK又攪咩呀, 成日都ERROR!!!
原文章由 come爸嘩 於 07-7-11 10:52 發表 會唔會要手續費架?????
原文章由 雪文 於 07-7-11 10:55 發表 我仔就教來教去都唔改, 好失望.
原文章由 funbabyhk 於 07-7-11 11:01 發表 我又要出街做野.
大宅
原文章由 雪文 於 07-7-11 10:43 發表 昨日下午飲咗杯涷央. 結果失眠呀, 都唔記得幾點先睡到. 今早仲一早起身煮早餐俾全家人吃, 送仔返學, 去街市買竹蔗矛根馬蹄返來洗埋煲涼茶, 再送埋亞女返學. 好辛苦好攰.......
原文章由 funbabyhk 於 07-7-11 10:58 發表 學校冇功課 bor....莫非你已吩咐仔仔做暑期作業?