關於集團
集團品牌
presslogic-logo
廣告查詢
工作機會
用戶登入
用戶名稱:
密      碼:
搜索
教育王國 討論區 小學雜談 油塘小學家長站 - part 28
樓主: hoganmama
go

油塘小學家長站 - part 28 [複製鏈接]

Rank: 6Rank: 6

醒目開學勳章


9393
961#
發表於 07-7-11 10:53 |只看該作者
學校都冇功課?  (唔通你已吩咐仔仔做暑期作業?)
原文章由 雪文 於 07-7-11 10:39 發表
昨日我仔又俾我修理.     我返到去無做到任何功課, 我熄埋佢電視, 佢就走去玩玩具, 一D無意思去做佢要做的嘢.  

Rank: 8Rank: 8


17382
962#
發表於 07-7-11 10:54 |只看該作者
我朝朝都飲架晚上都飲,已經無咩反應了

[quote]原文章由 雪文 於 07-7-11 10:43 發表
昨日下午飲

Rank: 11Rank: 11Rank: 11Rank: 11

醒目開學勳章


32443
963#
發表於 07-7-11 10:55 |只看該作者
我仔就教來教去都唔改, 好失望.

原文章由 Jerry豬媽咪 於 07-7-11 10:49 發表
好過以前好多, 起碼唔洗打 (自我安慰)

Rank: 6Rank: 6

醒目開學勳章


9393
964#
發表於 07-7-11 10:56 |只看該作者
14/7 我唔到了.....(或下次有機會再約)
你地玩得開心 D

Rank: 11Rank: 11Rank: 11Rank: 11


37230
965#
發表於 07-7-11 10:57 |只看該作者
今日BK又攪咩呀, 成日都ERROR!!!

Rank: 11Rank: 11Rank: 11Rank: 11


37230
966#
發表於 07-7-11 10:58 |只看該作者
我尋晚都飲左咖啡, 照樣好好瞓!


原文章由 iloveyoub4 於 07-7-11 10:54 發表
我朝朝都飲架晚上都飲,已經無咩反應了

[quote]原文章由 雪文 於 07-7-11 10:43 發表
昨日下午飲

Rank: 6Rank: 6

醒目開學勳章


9393
967#
發表於 07-7-11 10:58 |只看該作者
學校冇功課 bor....莫非你已吩咐仔仔做暑期作業?
原文章由 雪文 於 07-7-11 10:39 發表

昨日我仔又俾我修理.     我返到去無做到任何功課, 我熄埋佢電視, 佢就走去玩玩具, 一D無意思去做佢要做的嘢.  

Rank: 11Rank: 11Rank: 11Rank: 11


37230
968#
發表於 07-7-11 10:59 |只看該作者
不如下次我地約出黎BBQ丫, 大人細路都啱玩!



原文章由 funbabyhk 於 07-7-11 10:56 發表
14/7 我唔到了.....(或下次有機會再約)
你地玩得開心 D

Rank: 8Rank: 8


17382
969#
發表於 07-7-11 11:00 |只看該作者
會唔會收手續費

原文章由 雪文 於 07-7-11 10:45 發表
原來入錢入馬會投注戶口都可以用信用卡俾wor, 咁等錢使, 不是可以轉過去再按現金coupon出來

Rank: 6Rank: 6

醒目開學勳章


9393
970#
發表於 07-7-11 11:00 |只看該作者

原文章由 come爸嘩 於 07-7-11 10:57 發表
今日BK又攪咩呀, 成日都ERROR!!!

Rank: 6Rank: 6

醒目開學勳章


9393
971#
發表於 07-7-11 11:01 |只看該作者
我又要出街做野.

Rank: 11Rank: 11Rank: 11Rank: 11

醒目開學勳章


32443
972#
發表於 07-7-11 11:01 |只看該作者
佢話唔使.
原文章由 come爸嘩 於 07-7-11 10:52 發表
會唔會要手續費架?????

Rank: 8Rank: 8


17382
973#
發表於 07-7-11 11:02 |只看該作者
比d耐性應該work既,我亞囡咪仲激
佢都好左好多啦

原文章由 雪文 於 07-7-11 10:55 發表
我仔就教來教去都唔改, 好失望.

Rank: 8Rank: 8


17382
974#
發表於 07-7-11 11:02 |只看該作者
我ok wor,可能係地區性

原文章由 come爸嘩 於 07-7-11 10:57 發表
今日BK又攪咩呀, 成日都ERROR!!!

Rank: 8Rank: 8


17382
975#
發表於 07-7-11 11:04 |只看該作者
好,但e+太熱,會唔會到9月後比較好d

[quote]原文章由 come爸嘩 於 07-7-11 10:59 發表
不如下次我地約出黎BBQ丫, 大人細路都

Rank: 11Rank: 11Rank: 11Rank: 11


37230
976#
發表於 07-7-11 11:04 |只看該作者
88, 14號同20號都見你唔倒添!!!


原文章由 funbabyhk 於 07-7-11 11:01 發表
我又要出街做野.

Rank: 8Rank: 8


17382
977#
發表於 07-7-11 11:05 |只看該作者


原文章由 funbabyhk 於 07-7-11 11:01 發表
我又要出街做野.

Rank: 5Rank: 5


4210
978#
發表於 07-7-11 11:09 |只看該作者
勁呀 你幾多點起身??

原文章由 雪文 於 07-7-11 10:43 發表
昨日下午飲咗杯涷央. 結果失眠呀, 都唔記得幾點先睡到. 今早仲一早起身煮早餐俾全家人吃, 送仔返學, 去街市買竹蔗矛根馬蹄返來洗埋煲涼茶, 再送埋亞女返學.

好辛苦好攰.......

Rank: 11Rank: 11Rank: 11Rank: 11

醒目開學勳章


32443
979#
發表於 07-7-11 11:09 |只看該作者
係呀, 每日做一綀習同网上每日一篇等, 佢快的話半小時搞掂啦.

原文章由 funbabyhk 於 07-7-11 10:58 發表
學校冇功課 bor....莫非你已吩咐仔仔做暑期作業?

Rank: 11Rank: 11Rank: 11Rank: 11


37230
980#
發表於 07-7-11 11:10 |只看該作者
9月開始涼涼, 都好丫!
(老細一走左, 我就開左包媽咪麵黎吃啦 )

[quote]原文章由 iloveyoub4 於 07-7-11 11:04 發表
好,但e+太熱,會唔會到9月後比較好d
‹ 上一主題|下一主題
返回列表
發新帖