關於集團
集團品牌
presslogic-logo
廣告查詢
工作機會
用戶登入
用戶名稱:
密      碼:
搜索
教育王國 討論區 小學雜談 油塘小學家長站 - part 28
樓主: hoganmama
go

油塘小學家長站 - part 28 [複製鏈接]

Rank: 8Rank: 8


17382
941#
發表於 07-7-11 10:33 |只看該作者
算佢啦

原文章由 雪文 於 07-7-11 10:11 發表
我換到件衫啦, 返去仲幾滿意

Rank: 8Rank: 8


17382
942#
發表於 07-7-11 10:34 |只看該作者
你亞仔玩野

[quote]原文章由 Jerry豬媽咪 於 07-7-11 10:32 發表
morning

今朝亞仔話好眼

Rank: 5Rank: 5


4210
943#
發表於 07-7-11 10:35 |只看該作者
亞仔間學校今日上報紙, 講升中派位...

Rank: 11Rank: 11Rank: 11Rank: 11

醒目開學勳章


32443
944#
發表於 07-7-11 10:35 |只看該作者
可以. 我換咗件黑色.

原文章由 come爸嘩 於 07-7-11 10:17 發表
佢比你換款嗎???? 我今日放工都去APM行下睇下衫!

Rank: 8Rank: 8


17382
945#
發表於 07-7-11 10:35 |只看該作者
你呀仔返學就玩野


[quote]原文章由 Jerry豬媽咪 於 07-7-11 10:32 發表
morning

今朝亞仔話好眼

Rank: 11Rank: 11Rank: 11Rank: 11

醒目開學勳章


32443
946#
發表於 07-7-11 10:36 |只看該作者
Love,係我 細佬  唔係 老細 呀.

原文章由 iloveyoub4 於 07-7-11 10:32 發表
d銀行真係無情講架
你老細算好人啦咁都ok


[quote]原文章由 雪文 於 07-7-11 10:11 發表
早安 !

我今朝又做失魂魚, ...

Rank: 11Rank: 11Rank: 11Rank: 11

醒目開學勳章


32443
947#
發表於 07-7-11 10:37 |只看該作者
問埋信用卡中心.  可以网上俾, 但唔可以做到分期. 咁有積分都好過無.

原文章由 come爸嘩 於 07-7-11 10:18 發表
唔該晒, 等我一陣睇清楚先!:

Rank: 11Rank: 11Rank: 11Rank: 11


37230
948#
發表於 07-7-11 10:39 |只看該作者
咁我要分期好定HSBC積分好呢?!?!??!?


原文章由 雪文 於 07-7-11 10:37 發表
問埋信用卡中心.  可以网上俾, 但唔可以做到分期. 咁有積分都好過無.

Rank: 11Rank: 11Rank: 11Rank: 11

醒目開學勳章


32443
949#
發表於 07-7-11 10:39 |只看該作者
Jerry媽, 亞仔都有進步, 好搞過以前啦.

昨日我仔又俾我修理.     我返到去無做到任何功課, 我熄埋佢電視, 佢就走去玩玩具, 一D無意思去做佢要做的嘢.  


原文章由 Jerry豬媽咪 於 07-7-11 10:32 發表
morning

今朝亞仔話好眼瞓, 唔返學, 講左一輪, 都唔得:evil: , 我就叫工人入番屋, 佢一個人企係出面, 企左10分鐘, 佢就笑笑口咁"禁"鐘話返學, 唔眼瞓....今次佢都叫到好順灘, 少少 ...

Rank: 11Rank: 11Rank: 11Rank: 11


37230
950#
發表於 07-7-11 10:40 |只看該作者
你仔乖左喎 , 我女學校星期五開大食會.


原文章由 Jerry豬媽咪 於 07-7-11 10:35 發表
亞仔間學校今日上報紙, 講升中派位...

Rank: 11Rank: 11Rank: 11Rank: 11

醒目開學勳章


32443
951#
發表於 07-7-11 10:40 |只看該作者
我呢排無錢, 係我會選擇分期囉.

原文章由 come爸嘩 於 07-7-11 10:39 發表
咁我要分期好定HSBC積分好呢?!?!??!?

Rank: 8Rank: 8


17382
952#
發表於 07-7-11 10:41 |只看該作者
原來我都係失雲魚 睇錯左tim

原文章由 雪文 於 07-7-11 10:36 發表
Love,係我 細佬  唔係 老細 呀.

Rank: 8Rank: 8


17382
953#
發表於 07-7-11 10:42 |只看該作者
咁岩既我都係wor



原文章由 雪文 於 07-7-11 10:40 發表
我呢排無錢

Rank: 11Rank: 11Rank: 11Rank: 11

醒目開學勳章


32443
954#
發表於 07-7-11 10:43 |只看該作者
昨日下午飲咗杯涷央. 結果失眠呀, 都唔記得幾點先睡到. 今早仲一早起身煮早餐俾全家人吃, 送仔返學, 去街市買竹蔗矛根馬蹄返來洗埋煲涼茶, 再送埋亞女返學.

好辛苦好攰.......

Rank: 11Rank: 11Rank: 11Rank: 11

醒目開學勳章


32443
955#
發表於 07-7-11 10:45 |只看該作者
原來入錢入馬會投注戶口都可以用信用卡俾wor, 咁等錢使, 不是可以轉過去再按現金coupon出來

原文章由 雪文 於 07-7-11 10:37 發表
問埋信用卡中心.  可以网上俾, 但唔可以做到分期. 咁有積分都好過無.

Rank: 6Rank: 6

醒目開學勳章


9393
956#
發表於 07-7-11 10:47 |只看該作者
一早就可以做到咁多件事, 勁!
原文章由 雪文 於 07-7-11 10:43 發表
昨日下午飲咗杯涷央. 結果失眠呀, 都唔記得幾點先睡到. 今早仲一早起身煮早餐俾全家人吃, 送仔返學, 去街市買竹蔗矛根馬蹄返來洗埋煲涼茶, 再送埋亞女返學.

好辛苦好攰.......

Rank: 11Rank: 11Rank: 11Rank: 11


37230
957#
發表於 07-7-11 10:48 |只看該作者
我睇下MANHATTAN ID度幾時比倒張卡我先啦, 如果佢係6個月免息分期, 我就用佢!

原文章由 雪文 於 07-7-11 10:40 發表
我呢排無錢, 係我會選擇分期囉.

Rank: 6Rank: 6

醒目開學勳章


9393
958#
發表於 07-7-11 10:48 |只看該作者
del........................
原文章由 雪文 於 07-7-11 10:43 發表
昨日下午飲咗杯涷央. 結果失眠呀, 都唔記得幾點先睡到. 今早仲一早起身煮早餐俾全家人吃, 送仔返學, 去街市買竹蔗矛根馬蹄返來洗埋煲涼茶, 再送埋亞女返學.

好辛苦好攰.......

[ 本文章最後由 funbabyhk 於 07-7-11 10:49 編輯 ]

Rank: 5Rank: 5


4210
959#
發表於 07-7-11 10:49 |只看該作者
好過以前好多, 起碼唔洗打 (自我安慰)
原文章由 雪文 於 07-7-11 10:39 發表
Jerry媽, 亞仔都有進步, 好搞過以前啦.

Rank: 11Rank: 11Rank: 11Rank: 11


37230
960#
發表於 07-7-11 10:52 |只看該作者
會唔會要手續費架?????

原文章由 雪文 於 07-7-11 10:45 發表
原來入錢入馬會投注戶口都可以用信用卡俾wor, 咁等錢使, 不是可以轉過去再按現金coupon出來
‹ 上一主題|下一主題
返回列表
發新帖