關於集團
集團品牌
presslogic-logo
廣告查詢
工作機會
用戶登入
用戶名稱:
密      碼:
搜索
教育王國 討論區 小學雜談 油塘小學家長站 - part 28
樓主: hoganmama
go

油塘小學家長站 - part 28 [複製鏈接]

Rank: 11Rank: 11Rank: 11Rank: 11

醒目開學勳章


32443
921#
發表於 07-7-10 16:00 |只看該作者
來唔到呀, 佢媽咪生日.

原文章由 come爸嘩 於 07-7-10 15:42 發表
雪文: 果日hin_bb來唔來呀???

Rank: 11Rank: 11Rank: 11Rank: 11

醒目開學勳章


32443
922#
發表於 07-7-10 16:02 |只看該作者
星期五我老公補假.
我話如果..........可能................
如果佢OT, 我仔唔上課外活動, 我帶埋返工囉.


原文章由 come爸嘩 於 07-7-10 15:58 發表
你爸媽星期四上深圳, 咁你對仔女星期五放學邊個湊???
你老公星期六要ot??? 咁你又要請假囉!

Rank: 11Rank: 11Rank: 11Rank: 11

醒目開學勳章


32443
923#
發表於 07-7-10 16:03 |只看該作者
星期五我老公補假.

我話如果........萬一........
我仔就跟我返工囉, 佢想好耐啦.

原文章由 come爸嘩 於 07-7-10 15:58 發表
你爸媽星期四上深圳, 咁你對仔女星期五放學邊個湊???
你老公星期六要ot??? 咁你又要請假囉!

Rank: 11Rank: 11Rank: 11Rank: 11

醒目開學勳章


32443
924#
發表於 07-7-10 16:04 |只看該作者
今個月又有5仟幾銀保險要交:cry:

Rank: 11Rank: 11Rank: 11Rank: 11

醒目開學勳章


32443
925#
發表於 07-7-10 16:06 |只看該作者
我爸媽星期四晚等我返咗屋企先去深圳.

Rank: 11Rank: 11Rank: 11Rank: 11

醒目開學勳章


32443
926#
發表於 07-7-10 16:09 |只看該作者
KY同囡囡來唔來呀 ?

Rank: 11Rank: 11Rank: 11Rank: 11


37230
927#
發表於 07-7-10 16:22 |只看該作者
我都係啦, 交保險都交到窮呀!
我pm左比ky, 唔知佢睇唔睇倒, 明晚我再打電話比佢啦!


原文章由 雪文 於 07-7-10 16:04 發表
今個月又有5仟幾銀保險要交:cry:

Rank: 11Rank: 11Rank: 11Rank: 11


37230
928#
發表於 07-7-10 17:02 |只看該作者
剛剛又入唔倒bk啦!

Rank: 11Rank: 11Rank: 11Rank: 11

醒目開學勳章


32443
929#
發表於 07-7-10 17:23 |只看該作者
去開會.

希望今晚去換衫順利, 唔使同人吵

原文章由 come爸嘩 於 07-7-10 17:02 發表
剛剛又入唔倒bk啦!

Rank: 8Rank: 8


17382
930#
發表於 07-7-10 17:34 |只看該作者
好金:-|

原文章由 雪文 於 07-7-10 16:04 發表
今個月又有5仟幾銀保險要交:cry:

Rank: 8Rank: 8


17382
931#
發表於 07-7-10 17:37 |只看該作者



原文章由 come爸嘩 於 07-7-10 17:02 發表
剛剛又入唔倒bk啦!

Rank: 11Rank: 11Rank: 11Rank: 11


37230
932#
發表於 07-7-11 09:12 |只看該作者
morning!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

Rank: 8Rank: 8


17382
933#
發表於 07-7-11 09:51 |只看該作者
MORNING


原文章由 come爸嘩 於 07-7-11 09:12 發表
morning!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

Rank: 11Rank: 11Rank: 11Rank: 11

醒目開學勳章


32443
934#
發表於 07-7-11 10:11 |只看該作者
早安 !

我今朝又做失魂魚, 昨日開咗張 $250.-的支票, 忘記過數, 銀行打來要我俾 $120罸款    求情到可以唔使俾, 但係佢銀行的网上銀行, 電話銀行全部失靈:cry:

間銀行又要去到北角先有分行, 結果要勞動到我細佬親身去同我入數

原文章由 iloveyoub4 於 07-7-11 09:51 發表
MORNING

Rank: 11Rank: 11Rank: 11Rank: 11

醒目開學勳章


32443
935#
發表於 07-7-11 10:11 |只看該作者
我換到件衫啦, 返去仲幾滿意

原文章由 雪文 於 07-7-10 17:23 發表
去開會.

希望今晚去換衫順利, 唔使同人吵

Rank: 11Rank: 11Rank: 11Rank: 11

醒目開學勳章


32443
936#
發表於 07-7-11 10:17 |只看該作者
come, 上网睇來, 肯定可以用HSBC卡网上交康泰的團費.  係其它頪別內, 你自己睇睇.

Rank: 11Rank: 11Rank: 11Rank: 11


37230
937#
發表於 07-7-11 10:17 |只看該作者
佢比你換款嗎???? 我今日放工都去APM行下睇下衫!


原文章由 雪文 於 07-7-11 10:11 發表
我換到件衫啦, 返去仲幾滿意

Rank: 11Rank: 11Rank: 11Rank: 11


37230
938#
發表於 07-7-11 10:18 |只看該作者
唔該晒, 等我一陣睇清楚先!:


原文章由 雪文 於 07-7-11 10:17 發表
come, 上网睇來, 肯定可以用HSBC卡网上交康泰的團費.  係其它頪別內, 你自己睇睇.

Rank: 5Rank: 5


4210
939#
發表於 07-7-11 10:32 |只看該作者
morning

今朝亞仔話好眼瞓, 唔返學, 講左一輪, 都唔得:evil: , 我就叫工人入番屋, 佢一個人企係出面, 企左10分鐘, 佢就笑笑口咁"禁"鐘話返學, 唔眼瞓....今次佢都叫到好順灘, 少少麻煩咋:evil: :evil:

今日佢學校開大食會同派成績表, 每人帶少少野返去食, 亞仔除左帶左佢平時個食物盒外, 仲帶左包大既熱浪薯片+m&m朱古力....我見到就話, 你食得哂?佢話都唔係我食, 我請人食ga (佢日日都做大豪客, 所以好受同學仔歡迎), 有時真係俾佢激死

Rank: 8Rank: 8


17382
940#
發表於 07-7-11 10:32 |只看該作者
d銀行真係無情講架
你老細算好人啦咁都ok


[quote]原文章由 雪文 於 07-7-11 10:11 發表
早安 !

我今朝又做失魂魚, 昨日開
‹ 上一主題|下一主題
返回列表
發新帖