註冊新用戶,開通自己的個人中心
討論區
珍珠宮
原文章由 come爸嘩 於 07-7-10 15:42 發表 雪文: 果日hin_bb來唔來呀???
返回頂部
原文章由 come爸嘩 於 07-7-10 15:58 發表 你爸媽星期四上深圳, 咁你對仔女星期五放學邊個湊??? 你老公星期六要ot??? 咁你又要請假囉!
原文章由 雪文 於 07-7-10 16:04 發表 今個月又有5仟幾銀保險要交:cry:
原文章由 come爸嘩 於 07-7-10 17:02 發表 剛剛又入唔倒bk啦!
伯爵府
原文章由 come爸嘩 於 07-7-11 09:12 發表 morning!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
原文章由 iloveyoub4 於 07-7-11 09:51 發表 MORNING
原文章由 雪文 於 07-7-10 17:23 發表 去開會. 希望今晚去換衫順利, 唔使同人吵
原文章由 雪文 於 07-7-11 10:11 發表 我換到件衫啦, 返去仲幾滿意
原文章由 雪文 於 07-7-11 10:17 發表 come, 上网睇來, 肯定可以用HSBC卡网上交康泰的團費. 係其它頪別內, 你自己睇睇.
大宅