關於集團
集團品牌
presslogic-logo
廣告查詢
工作機會
用戶登入
用戶名稱:
密      碼:
搜索
教育王國 討論區 小學雜談 油塘小學家長站 - part 28
樓主: hoganmama
go

油塘小學家長站 - part 28 [複製鏈接]

Rank: 11Rank: 11Rank: 11Rank: 11

醒目開學勳章


32443
901#
發表於 07-7-10 14:50 |只看該作者
搭小巴但你要係MTR等我wor,我唔知路加.

人哋只是唔想上返地面之嘛.

原文章由 come爸嘩 於 07-7-10 14:47 發表
ok, 咁你地想要乜野食物, 話左我聽先, 我係藍田出發時打電話落
order, 到左旺角取埋上黎!

雪文: 咁到時電聯啦.

hoganmama: 如果雪文唔同我地一齊去的話, 我地搭小巴會快d.

Rank: 6Rank: 6

醒目開學勳章


9393
902#
發表於 07-7-10 14:57 |只看該作者
今晚返去問吓先, 明天覆你地.

[quote]原文章由 come爸嘩 於 07-7-10 14:30 發表
jerry媽屋企近油麻地mtr, 你過到過來4:30pm倒, 都玩倒個零鐘架, 我地一定會留返d食物比你地嘅!

Rank: 6Rank: 6

醒目開學勳章


9393
903#
發表於 07-7-10 14:58 |只看該作者
del...........................
原文章由 come爸嘩 於 07-7-10 14:30 發表
jerry媽屋企近油麻地mtr, 你過到過來4:30pm倒, 都玩倒個零鐘架, 我地一定會留返d食物比你地嘅!

[ 本文章最後由 funbabyhk 於 07-7-10 15:00 編輯 ]

Rank: 11Rank: 11Rank: 11Rank: 11


37230
904#
發表於 07-7-10 15:00 |只看該作者
hoganmama: 我地1:45pm藍田mtr恆生等.

雪文: 1:45pm藍田mtr月台往油麻地車頭等.

Rank: 11Rank: 11Rank: 11Rank: 11


37230
905#
發表於 07-7-10 15:00 |只看該作者
真係......



原文章由 雪文 於 07-7-10 14:50 發表
人哋只是唔想上返地面之嘛.

Rank: 11Rank: 11Rank: 11Rank: 11


37230
906#
發表於 07-7-10 15:01 |只看該作者
ok, 咁你明天覆我啦!!!


[quote]原文章由 funbabyhk 於 07-7-10 14:57 發表
今晚返去問吓先, 明天覆你地.

Rank: 7Rank: 7Rank: 7


11253
907#
發表於 07-7-10 15:04 |只看該作者
ar, 無所謂, pm我個tel no比你
原文章由 come爸嘩 於 07-7-10 14:47 發表
ok, 咁你地想要乜野食物, 話左我聽先, 我係藍田出發時打電話落
order, 到左旺角取埋上黎!

雪文: 咁到時電聯啦.

hoganmama: 如果雪文唔同我地一齊去的話, 我地搭小巴會快d.

Rank: 11Rank: 11Rank: 11Rank: 11


37230
908#
發表於 07-7-10 15:05 |只看該作者
lee個先最update呀!!!!


原文章由 come爸嘩 於 07-7-10 15:00 發表
hoganmama: 我地1:45pm藍田mtr恆生等.

雪文: 1:45pm藍田mtr月台往油麻地車頭等.

Rank: 11Rank: 11Rank: 11Rank: 11


37230
909#
發表於 07-7-10 15:10 |只看該作者
hoganmama: 收倒你pm, 亦都pm返比你啦!:D

Rank: 7Rank: 7Rank: 7


11253
910#
發表於 07-7-10 15:11 |只看該作者
noted noted noted
原文章由 come爸嘩 於 07-7-10 15:10 發表
hoganmama: 收倒你pm, 亦都pm返比你啦!:D

Rank: 5Rank: 5


4210
911#
發表於 07-7-10 15:25 |只看該作者
14號果日, 我會帶nds, playstation 2, uno, 如果拎到帶埋中國牌大富翁.....唔知夠唔夠呢??不過好似無咩女仔野喎.....

Rank: 11Rank: 11Rank: 11Rank: 11


37230
912#
發表於 07-7-10 15:28 |只看該作者
自備啦!!!


原文章由 Jerry豬媽咪 於 07-7-10 15:25 發表
14號果日, 我會帶nds, playstation 2, uno, 如果拎到帶埋中國牌大富翁.....唔知夠唔夠呢??不過好似無咩女仔野喎.....

Rank: 11Rank: 11Rank: 11Rank: 11


37230
913#
發表於 07-7-10 15:30 |只看該作者
雪文: 星期六果日你1:45pm得唔得呀???? 趕唔切約2:00pm都得架!!!

Rank: 11Rank: 11Rank: 11Rank: 11

醒目開學勳章


32443
914#
發表於 07-7-10 15:34 |只看該作者
而家話你听得.

原文章由 come爸嘩 於 07-7-10 15:30 發表
雪文: 星期六果日你1:45pm得唔得呀???? 趕唔切約2:00pm都得架!!!

Rank: 11Rank: 11Rank: 11Rank: 11


37230
915#
發表於 07-7-10 15:35 |只看該作者
果日你唔係要返工咩???


原文章由 雪文 於 07-7-10 15:34 發表
而家話你听得.

Rank: 5Rank: 5


2977
916#
發表於 07-7-10 15:39 |只看該作者
又gathering.

Rank: 11Rank: 11Rank: 11Rank: 11


37230
917#
發表於 07-7-10 15:42 |只看該作者
雪文: 果日hin_bb來唔來呀???

Rank: 11Rank: 11Rank: 11Rank: 11


37230
918#
發表於 07-7-10 15:44 |只看該作者
係呀, 星期六下午~~大人細路大食會, 你來唔來倒????


原文章由 hermanpapa 於 07-7-10 15:39 發表
又gathering.

Rank: 11Rank: 11Rank: 11Rank: 11

醒目開學勳章


32443
919#
發表於 07-7-10 15:53 |只看該作者
要返.

只是......如果...........我老公突然要 OT........

我諗都得的.  希望唔好啦, 我爸媽星期四晚就上深圳啦, 無人睇仔呀:cry:

原文章由 come爸嘩 於 07-7-10 15:35 發表
果日你唔係要返工咩???

Rank: 11Rank: 11Rank: 11Rank: 11


37230
920#
發表於 07-7-10 15:58 |只看該作者
你爸媽星期四上深圳, 咁你對仔女星期五放學邊個湊???
你老公星期六要ot??? 咁你又要請假囉!


原文章由 雪文 於 07-7-10 15:53 發表
要返.

只是......如果...........我老公突然要 OT........

我諗都得的.  希望唔好啦, 我爸媽星期四晚就上深圳啦, 無人睇仔呀:cry:
‹ 上一主題|下一主題
返回列表
發新帖