關於集團
集團品牌
presslogic-logo
廣告查詢
工作機會
用戶登入
用戶名稱:
密      碼:
搜索
教育王國 討論區 小學雜談 油塘小學家長站 - part 28
樓主: hoganmama
go

油塘小學家長站 - part 28 [複製鏈接]

Rank: 8Rank: 8


17382
881#
發表於 07-7-10 14:14 |只看該作者
九龍灣,彩虹

原文章由 come爸嘩 於 07-7-10 14:11 發表
46網=????


[quote]原文章由 iloveyoub4 於 07-7-10 14:08 發表
我姪仔46網派第一志願

Rank: 11Rank: 11Rank: 11Rank: 11


37230
882#
發表於 07-7-10 14:16 |只看該作者
pizza hut~~ 我有一張"外賣自取"八一折喎!
其餘果d都唔啱用!

Rank: 11Rank: 11Rank: 11Rank: 11


37230
883#
發表於 07-7-10 14:16 |只看該作者
佢派左邊間呀????

原文章由 iloveyoub4 於 07-7-10 14:14 發表
九龍灣,彩虹

Rank: 6Rank: 6

醒目開學勳章


9393
884#
發表於 07-7-10 14:19 |只看該作者
e....你地攪大食會?

原文章由 Jerry豬媽咪 於 07-7-10 14:06 發表
你地想呢??

壽司 - 樓下有東京壽司, 都唔錯
蛋糕 - 不如訂個美心蛋糕, 芒果脆脆果隻, 好味
pizza - 認為點??
ice-cream - 我去supermarket買定

仲有d咩??

Rank: 11Rank: 11Rank: 11Rank: 11


37230
885#
發表於 07-7-10 14:20 |只看該作者
我至快至快都要1:45pm先到倒藍田mtr, 不如就約係mtr恆生度等啦.
(要問埋雪文先, 佢都join埋我地一齊出發)

原文章由 hoganmama 於 07-7-10 14:14 發表
我1點半會到藍田mtr, 你邊樹發財  

Rank: 11Rank: 11Rank: 11Rank: 11


37230
886#
發表於 07-7-10 14:22 |只看該作者
funhk: 上次我問左你架喎!?!?!??! 不過你無回答我呀!
今個星期六下午2:15pm旺角jerry媽屋企, 睇下你得唔得丫!!!!


原文章由 funbabyhk 於 07-7-10 14:19 發表
e....你地攪大食會?

[ 本文章最後由 come爸嘩 於 07-7-10 14:24 編輯 ]

Rank: 5Rank: 5


4210
887#
發表於 07-7-10 14:22 |只看該作者
come, check pm pls

Rank: 6Rank: 6

醒目開學勳章


9393
888#
發表於 07-7-10 14:22 |只看該作者
請問點樣可以整到 (回應顯示) ---新的在前???

Rank: 11Rank: 11Rank: 11Rank: 11


37230
889#
發表於 07-7-10 14:24 |只看該作者
已經收倒.......

原文章由 Jerry豬媽咪 於 07-7-10 14:22 發表
come, check pm pls

Rank: 11Rank: 11Rank: 11Rank: 11

醒目開學勳章


32443
890#
發表於 07-7-10 14:24 |只看該作者
我有pizzahut外賣自取 81折coupon, 啱嗎 ?

你哋買咁多, 即係我哋唔好吃午餐啦 ?

原文章由 Jerry豬媽咪 於 07-7-10 14:12 發表
pizza hut, 等你地黎先叫, 定點??依排邊間信用卡做緊優惠??

Rank: 6Rank: 6

醒目開學勳章


9393
891#
發表於 07-7-10 14:26 |只看該作者
係?  (我不是時時上來睇 post, 所以見唔到呀, sorry:( )
仔仔上堂到 4 點放學, 藍田搭車過來會唔會太遲?

原文章由 come爸嘩 於 07-7-10 14:22 發表
上次我問左你存喎!?!?!??! 不過你無回答我呀!
今個星期六下午2:15pm旺角jerry媽屋企, 睇下你得唔得丫!!!!

Rank: 5Rank: 5


4210
892#
發表於 07-7-10 14:26 |只看該作者
如果要外賣就要2pm左右, 預佢最快都要半個鐘..
如果自己攞, 我諗要1:30pm打去, 你到果陣, 就順道攞上黎

Rank: 11Rank: 11Rank: 11Rank: 11


37230
893#
發表於 07-7-10 14:30 |只看該作者
jerry媽屋企近油麻地mtr, 你過到過來4:30pm倒, 都玩倒個零鐘架, 我地一定會留返d食物比你地嘅!


原文章由 funbabyhk 於 07-7-10 14:26 發表
係?  (我不是時時上來睇 post, 所以見唔到呀, sorry:( )
仔仔上堂到 4 點放學, 藍田搭車過來會唔會太遲?

[ 本文章最後由 come爸嘩 於 07-7-10 14:33 編輯 ]

Rank: 11Rank: 11Rank: 11Rank: 11

醒目開學勳章


32443
894#
發表於 07-7-10 14:31 |只看該作者
我有正價意粉買 1送 1
party美食減 50 (無用啦)
下午茶餐第2客半價或第4客免費
外賣自取 81折

Rank: 11Rank: 11Rank: 11Rank: 11


37230
895#
發表於 07-7-10 14:32 |只看該作者
咁你樓下附近邊度有pizza hut????


原文章由 Jerry豬媽咪 於 07-7-10 14:26 發表
如果要外賣就要2pm左右, 預佢最快都要半個鐘..
如果自己攞, 我諗要1:30pm打去, 你到果陣, 就順道攞上黎

Rank: 11Rank: 11Rank: 11Rank: 11


37230
896#
發表於 07-7-10 14:35 |只看該作者
雪文: 睇睇

原文章由 come爸嘩 於 07-7-10 14:20 發表
我至快至快都要1:45pm先到倒藍田mtr, 不如就約係mtr恆生度等啦.
(要問埋雪文先, 佢都join埋我地一齊出發)

Rank: 7Rank: 7Rank: 7


11253
897#
發表於 07-7-10 14:36 |只看該作者
1:45 pm藍田mtr恆生等
原文章由 come爸嘩 於 07-7-10 14:20 發表
我至快至快都要1:45pm先到倒藍田mtr, 不如就約係mtr恆生度等啦.
(要問埋雪文先, 佢都join埋我地一齊出發)

Rank: 11Rank: 11Rank: 11Rank: 11

醒目開學勳章


32443
898#
發表於 07-7-10 14:39 |只看該作者
OK, 到時電聯.  或者旺角出口等.

原文章由 come爸嘩 於 07-7-10 14:35 發表
雪文: 睇睇

Rank: 5Rank: 5


4210
899#
發表於 07-7-10 14:40 |只看該作者
要去番旺角果邊, 近旺角百x匯果邊...
pizza hut, 不如由你同文文去攪

原文章由 come爸嘩 於 07-7-10 14:32 發表
咁你樓下附近邊度有pizza hut????

Rank: 11Rank: 11Rank: 11Rank: 11


37230
900#
發表於 07-7-10 14:47 |只看該作者
ok, 咁你地想要乜野食物, 話左我聽先, 我係藍田出發時打電話落
order, 到左旺角取埋上黎!

雪文: 咁到時電聯啦.

hoganmama: 如果雪文唔同我地一齊去的話, 我地搭小巴會快d.

原文章由 Jerry豬媽咪 於 07-7-10 14:40 發表
要去番旺角果邊, 近旺角百x匯果邊...
pizza hut, 不如由你同文文去攪
‹ 上一主題|下一主題
返回列表
發新帖