關於集團
集團品牌
presslogic-logo
廣告查詢
工作機會
用戶登入
用戶名稱:
密      碼:
搜索
教育王國 討論區 小學雜談 油塘小學家長站 - part 36
樓主: 雪文
go

油塘小學家長站 - part 36 [複製鏈接]

Rank: 5Rank: 5


1150
861#
發表於 07-11-1 14:25 |只看該作者
我都唔知有冇關係..但他去金麗面試那天我問他鐘唔鐘意間學校,他話唔鐘意話鐘意迦南幼稚園。我老公就話我太千就他所以同我玩嘢...就算半夜我起身去廁所他都即刻起身要我抱,真係比他玩死我。
原文章由 katiekma 於 07-11-1 14:14 硐表
系咪佢吾想轉校呀?

Rank: 8Rank: 8


17382
862#
發表於 07-11-1 14:26 |只看該作者
係呀,落住雨更覺 TOTAL買左幾$$
我尋日買係$94一SET BUT上衫係厚料,薄料無貨  



原文章由 katiekma 於 07-11-1 14:07 硐表
I'm back. Outside is very cold.

Rank: 7Rank: 7Rank: 7


11253
863#
發表於 07-11-1 14:27 |只看該作者
超凍, 我叫左我99去街市買套冬季運動衫比亞仔聽日著, 唔係凍C佢

Rank: 8Rank: 8


17382
864#
發表於 07-11-1 14:30 |只看該作者
如果讀得好好地既話可以唔轉:-| :-|


原文章由 phoebecyl 於 07-11-1 14:25 硐表
我都唔知有冇關係..但他去金麗面試那天我問他鐘唔鐘意間學校,他話唔鐘意話鐘意迦南幼稚園。我老公就話我太千就他所以同我玩嘢...就算半夜我起身去廁所他都即刻起身要我抱,真係比他玩死我。
...

Rank: 5Rank: 5


2967
865#
發表於 07-11-1 14:31 |只看該作者
大wor la, 我d褸係大陸間屋未攞返嚟,今次真係 凍鬼c la
原文章由 novemberwm 於 07-11-1 14:24 硐表


真係好似好凍咁WO 聽見都....... 今晚同聽日仲凍..... , 大家帶多件衣服.....

Rank: 5Rank: 5


2065
866#
發表於 07-11-1 14:32 |只看該作者
咁有得比較, 迦南 outlook 靚過金麗好多 wor。佢比野圍住曬(指叠鵬個的)。5知要攪幾耐。

原文章由 phoebecyl 於 07-11-1 14:25 硐表
我都唔知有冇關係..但他去金麗面試那天我問他鐘唔鐘意間學校,他話唔鐘意話鐘意迦南幼稚園。我老公就話我太千就他所以同我玩嘢...就算半夜我起身去廁所他都即刻起身要我抱,真係比他玩死我。
...

Rank: 8Rank: 8


17382
867#
發表於 07-11-1 14:32 |只看該作者
KATIEMA去買左TIM啦


原文章由 novemberwm 於 07-11-1 14:24 硐表


真係好似好凍咁WO 聽見都....... 今晚同聽日仲凍..... , 大家帶多件衣服.....

Rank: 11Rank: 11Rank: 11Rank: 11


37230
868#
發表於 07-11-1 14:36 |只看該作者
雪文: 剛剛bk又死左, 可以pm都出唔倒!!!!

我代亞女多謝你先!
不如我叫courier明天去你公司取可以嗎????

Rank: 7Rank: 7Rank: 7


11253
869#
發表於 07-11-1 14:37 |只看該作者
真快手
原文章由 iloveyoub4 於 07-11-1 14:32 硐表
KATIEMA去買左TIM啦

Rank: 6Rank: 6

醒目開學勳章


9393
870#
發表於 07-11-1 14:38 |只看該作者
無電視睇 , 你 '蚊'走電制
原文章由 雪文 於 07-11-1 13:07 硐表
我仔而家日日都無電視睇加了wor   其它人呢, 有無好idea.

Rank: 5Rank: 5


2065
871#
發表於 07-11-1 14:38 |只看該作者
$95.00 /set 都幾厚下, 街市都咁貴, 我唸會平過 tim 記。

原文章由 iloveyoub4 於 07-11-1 14:26 硐表
係呀,落住雨更覺 TOTAL買左幾$$
我尋日買係$94一SET BUT上衫係厚料,薄料無貨  

Rank: 11Rank: 11Rank: 11Rank: 11


37230
872#
發表於 07-11-1 14:39 |只看該作者
問字呀: 一""花個速(即唔要舟字邊)字點打呀????

Rank: 5Rank: 5


2065
873#
發表於 07-11-1 14:41 |只看該作者
冇辦法la, 我收工時佢地都收曬 la。

原文章由 hoganmama 於 07-11-1 14:37 硐表
真快手  

Rank: 6Rank: 6

醒目開學勳章


9393
874#
發表於 07-11-1 14:42 |只看該作者
全部冬季衫都放在 ......?
原文章由 cyclmama 於 07-11-1 14:31 硐表
大wor la, 我d褸係大陸間屋未攞返嚟,今次真係 凍鬼c la

Rank: 11Rank: 11Rank: 11Rank: 11


37230
875#
發表於 07-11-1 14:43 |只看該作者
我都打左電話去學校問: 明天可唔可以穿冬季校服.
(lunch time出去都幾凍)

Rank: 11Rank: 11Rank: 11Rank: 11


37230
876#
發表於 07-11-1 14:47 |只看該作者
剛食左個"cup noodles"香辣海鮮杯麵, d湯好正好辣!

Rank: 5Rank: 5


3212
877#
發表於 07-11-1 14:50 |只看該作者
原文章由 come爸嘩 於 07-11-1 14:39 硐表
問字呀: 一"速"花個速(即唔要舟字邊)字點打呀????


DL ----束

Rank: 8Rank: 8


17382
878#
發表於 07-11-1 14:51 |只看該作者
呢個字唔識打WOR  

原文章由 come爸嘩 於 07-11-1 14:39 硐表
問字呀: 一"速"花個速(即唔要舟字邊)字點打呀????

Rank: 5Rank: 5


3212
879#
發表於 07-11-1 14:51 |只看該作者
原文章由 come爸嘩 於 07-11-1 14:47 硐表
剛食左個"cup noodles"香辣海鮮杯麵, d湯好正好辣!


你都好食得下辣wo..... come come

Rank: 8Rank: 8


17382
880#
發表於 07-11-1 14:54 |只看該作者
咁又係呀,街7點左右實收啦

原文章由 katiekma 於 07-11-1 14:41 硐表
冇辦法la, 我收工時佢地都收曬 la。
‹ 上一主題|下一主題
返回列表
發新帖