註冊新用戶,開通自己的個人中心
討論區
大宅
原文章由 katiekma 於 07-11-1 14:14 硐表 系咪佢吾想轉校呀?
返回頂部
伯爵府
原文章由 katiekma 於 07-11-1 14:07 硐表 I'm back. Outside is very cold.
子爵府
原文章由 phoebecyl 於 07-11-1 14:25 硐表 我都唔知有冇關係..但他去金麗面試那天我問他鐘唔鐘意間學校,他話唔鐘意話鐘意迦南幼稚園。我老公就話我太千就他所以同我玩嘢...就算半夜我起身去廁所他都即刻起身要我抱,真係比他玩死我。 ...
原文章由 novemberwm 於 07-11-1 14:24 硐表 真係好似好凍咁WO 聽見都....... 今晚同聽日仲凍..... , 大家帶多件衣服.....
珍珠宮
原文章由 iloveyoub4 於 07-11-1 14:32 硐表 KATIEMA去買左TIM啦
男爵府
原文章由 雪文 於 07-11-1 13:07 硐表 我仔而家日日都無電視睇加了wor 其它人呢, 有無好idea.
原文章由 iloveyoub4 於 07-11-1 14:26 硐表 係呀,落住雨更覺 TOTAL買左幾$$ 我尋日買係$94一SET BUT上衫係厚料,薄料無貨
原文章由 hoganmama 於 07-11-1 14:37 硐表 真快手
原文章由 cyclmama 於 07-11-1 14:31 硐表 大wor la, 我d褸係大陸間屋未攞返嚟,今次真係 凍鬼c la
原文章由 come爸嘩 於 07-11-1 14:39 硐表 問字呀: 一"速"花個速(即唔要舟字邊)字點打呀????
原文章由 come爸嘩 於 07-11-1 14:47 硐表 剛食左個"cup noodles"香辣海鮮杯麵, d湯好正好辣!
原文章由 katiekma 於 07-11-1 14:41 硐表 冇辦法la, 我收工時佢地都收曬 la。