關於集團
集團品牌
presslogic-logo
廣告查詢
工作機會
用戶登入
用戶名稱:
密      碼:
搜索
教育王國 討論區 小學雜談 油塘小學家長站 - part 28
樓主: hoganmama
go

油塘小學家長站 - part 28 [複製鏈接]

Rank: 11Rank: 11Rank: 11Rank: 11

醒目開學勳章


32443
861#
發表於 07-7-10 12:56 |只看該作者
唔該晒, funfun.

原文章由 funbabyhk 於 07-7-10 12:55 發表
雪雪,
我已至電訂了. (對的, 已找到你的資料了)
下星期才有貨.

Rank: 6Rank: 6

醒目開學勳章


9393
862#
發表於 07-7-10 12:58 |只看該作者
之前我在報紙見到此廣告, 都想報名 gar, 不過 c6 話轉去澳門 (佢話差唔多錢 wor)
玩果度要另外俾錢 gar..... (好似詹瑞文攪的)
原文章由 雪文 於 07-7-10 12:50 發表
包三餐咁正, 俾D資料我睇吓.

Rank: 7Rank: 7Rank: 7


11253
863#
發表於 07-7-10 13:00 |只看該作者
really? thanks
原文章由 雪文 於 07-7-10 12:56 發表
hoganmama,你可以打去問二星期的幾錢加, 可能平過你配的呢

Rank: 7Rank: 7Rank: 7


11253
864#
發表於 07-7-10 13:19 |只看該作者
澳門船飛都要成$8xx, 除左詹瑞文個個之外, 仲有d free activities
原文章由 funbabyhk 於 07-7-10 12:58 發表
之前我在報紙見到此廣告, 都想報名 gar, 不過 c6 話轉去澳門 (佢話差唔多錢 wor)
玩果度要另外俾錢 gar..... (好似詹瑞文攪的)

Rank: 5Rank: 5


4210
865#
發表於 07-7-10 13:46 |只看該作者
各位

勁busy, lunch先得閒上黎 溫書...

love,
預祝你下個月有好消息

come,
上次我去泰國, 我都有帶nds + mobile 义電器, 直接用就得, 唔洗用轉換器...

yw,
我上次都掃左好多local薯片, 又平又好賣, 連b囡都成日同我爭要食

Rank: 11Rank: 11Rank: 11Rank: 11


37230
866#
發表於 07-7-10 13:48 |只看該作者
JERRY媽: 唔該晒, 因我要帶幾個叉電器: nds, 相機, 電話....咁!


[quote]原文章由 Jerry豬媽咪 於 07-7-10 13:46 發表
come,
上次我去泰國, 我都有帶nds + mobile 义電器, 直接用就得, 唔洗用轉換器...

Rank: 5Rank: 5


4210
867#
發表於 07-7-10 13:51 |只看該作者
星期六, 咁我去買定d野飲先....檸檬茶, 菊花茶, 提子汁...仲有要咩??

Rank: 11Rank: 11Rank: 11Rank: 11


37230
868#
發表於 07-7-10 13:51 |只看該作者
報料報料: 剛剛我去食lunch, 聽倒隔壁枱幾個家長話官小好多學生派左去聖潔靈, st. paul同官中呀!!!

Rank: 11Rank: 11Rank: 11Rank: 11


37230
869#
發表於 07-7-10 13:53 |只看該作者
cream soda丫唔該.
咁野食方面點呢? 全部都係你樓下度買???


原文章由 Jerry豬媽咪 於 07-7-10 13:51 發表
星期六, 咁我去買定d野飲先....檸檬茶, 菊花茶, 提子汁...仲有要咩??

Rank: 7Rank: 7Rank: 7


11253
870#
發表於 07-7-10 13:55 |只看該作者
無特別, 一般個d la, thanks
原文章由 Jerry豬媽咪 於 07-7-10 13:51 發表
星期六, 咁我去買定d野飲先....檸檬茶, 菊花茶, 提子汁...仲有要咩??

Rank: 5Rank: 5


4210
871#
發表於 07-7-10 14:06 |只看該作者
你地想呢??

壽司 - 樓下有東京壽司, 都唔錯
蛋糕 - 不如訂個美心蛋糕, 芒果脆脆果隻, 好味
pizza - 認為點??
ice-cream - 我去supermarket買定

仲有d咩??

原文章由 come爸嘩 於 07-7-10 13:53 發表
cream soda丫唔該.
咁野食方面點呢? 全部都係你樓下度買???

Rank: 11Rank: 11Rank: 11Rank: 11


37230
872#
發表於 07-7-10 14:06 |只看該作者
hoganmama: 咁果日我駛唔駛等埋你? 定約你係油麻地mtr等???


原文章由  於 07-7-10 13:55 發表
無特別, 一般個d 得la, thanks

Rank: 11Rank: 11Rank: 11Rank: 11


37230
873#
發表於 07-7-10 14:08 |只看該作者
pizza hut嗎??? 好呀!!!
ice-cream~~朱古力味丫唔該!!!

原文章由 Jerry豬媽咪 於 07-7-10 14:06 發表
你地想呢??

壽司 - 樓下有東京壽司, 都唔錯
蛋糕 - 不如訂個美心蛋糕, 芒果脆脆果隻, 好味
pizza - 認為點??
ice-cream - 我去supermarket買定

仲有d咩??

Rank: 8Rank: 8


17382
874#
發表於 07-7-10 14:08 |只看該作者
我姪仔46網派第一志願

[quote]原文章由 come爸嘩 於 07-7-10 13:51 發表
報料報料: 剛剛我去食lunch, 聽倒隔壁

Rank: 5Rank: 5


4210
875#
發表於 07-7-10 14:09 |只看該作者
星期五再提多我一次, thanks

原文章由 come爸嘩 於 07-7-10 13:53 發表
cream soda丫唔該.
咁野食方面點呢? 全部都係你樓下度買???

Rank: 11Rank: 11Rank: 11Rank: 11


37230
876#
發表於 07-7-10 14:11 |只看該作者
46網=????


[quote]原文章由 iloveyoub4 於 07-7-10 14:08 發表
我姪仔46網派第一志願

Rank: 5Rank: 5


4210
877#
發表於 07-7-10 14:12 |只看該作者
pizza hut, 等你地黎先叫, 定點??依排邊間信用卡做緊優惠??

原文章由 come爸嘩 於 07-7-10 14:08 發表
pizza hut嗎??? 好呀!!!
ice-cream~~朱古力味丫唔該!!!

Rank: 11Rank: 11Rank: 11Rank: 11


37230
878#
發表於 07-7-10 14:12 |只看該作者
無問題!

原文章由 Jerry豬媽咪 於 07-7-10 14:09 發表
星期五再提多我一次, thanks

Rank: 11Rank: 11Rank: 11Rank: 11


37230
879#
發表於 07-7-10 14:14 |只看該作者
我地要2:15pm先到倒, 咁幾點開始叫定好呢? 仲有, 你pm埋個地址比我丫!
我有d pizza hut優惠卷, 睇下啱唔啱駛先!
原文章由 Jerry豬媽咪 於 07-7-10 14:12 發表
pizza hut, 等你地黎先叫, 定點??依排邊間信用卡做緊優惠??

Rank: 7Rank: 7Rank: 7


11253
880#
發表於 07-7-10 14:14 |只看該作者
1點半會到藍田mtr, 你邊樹發財
原文章由 come爸嘩 於 07-7-10 14:06 發表
hoganmama: 咁果日我駛唔駛等埋你? 定約你係油麻地mtr等???
‹ 上一主題|下一主題
返回列表
發新帖