註冊新用戶,開通自己的個人中心
討論區
珍珠宮
原文章由 funbabyhk 於 07-7-10 12:55 發表 雪雪, 我已至電訂了. (對的, 已找到你的資料了) 下星期才有貨.
返回頂部
男爵府
原文章由 雪文 於 07-7-10 12:50 發表 包三餐咁正, 俾D資料我睇吓.
子爵府
原文章由 雪文 於 07-7-10 12:56 發表 hoganmama,你可以打去問二星期的幾錢加, 可能平過你配的呢
原文章由 funbabyhk 於 07-7-10 12:58 發表 之前我在報紙見到此廣告, 都想報名 gar, 不過 c6 話轉去澳門 (佢話差唔多錢 wor) 玩果度要另外俾錢 gar..... (好似詹瑞文攪的)
大宅
原文章由 Jerry豬媽咪 於 07-7-10 13:51 發表 星期六, 咁我去買定d野飲先....檸檬茶, 菊花茶, 提子汁...仲有要咩??
原文章由 come爸嘩 於 07-7-10 13:53 發表 cream soda丫唔該. 咁野食方面點呢? 全部都係你樓下度買???
原文章由 於 07-7-10 13:55 發表 無特別, 一般個d 得la, thanks
原文章由 Jerry豬媽咪 於 07-7-10 14:06 發表 你地想呢?? 壽司 - 樓下有東京壽司, 都唔錯 蛋糕 - 不如訂個美心蛋糕, 芒果脆脆果隻, 好味 pizza - 認為點?? ice-cream - 我去supermarket買定 仲有d咩??
伯爵府
原文章由 come爸嘩 於 07-7-10 14:08 發表 pizza hut嗎??? 好呀!!! ice-cream~~朱古力味丫唔該!!!
原文章由 Jerry豬媽咪 於 07-7-10 14:09 發表 星期五再提多我一次, thanks
原文章由 Jerry豬媽咪 於 07-7-10 14:12 發表 pizza hut, 等你地黎先叫, 定點??依排邊間信用卡做緊優惠??
原文章由 come爸嘩 於 07-7-10 14:06 發表 hoganmama: 咁果日我駛唔駛等埋你? 定約你係油麻地mtr等???