註冊新用戶,開通自己的個人中心
討論區
男爵府
原文章由 Jerry豬媽咪 於 07-12-27 04:13 PM 發表 OK, 我想問仲有邊個打?? 我知你, fun and who ??
返回頂部
大宅
原文章由 多利是 於 07-12-27 16:22 發表 cy 你佬真係...
原文章由 多利是 於 07-12-27 16:26 發表 肥啤 ( Pxxxxe ) 呀
珍珠宮
原文章由 come爸嘩 於 07-12-27 21:53 發表 我今日係公司悶死咁滯, 部機係超超超超超超超慢+死+笠=我 .......今日又無乜野做, SO成日睇過期雜誌, 至慘係我老細係度. 我同事打算農曆年去日本5天, 個PRICE要.....10XXX起 :veryc ...
子爵府
原文章由 hoganmama 於 07-12-27 14:22 發表 我食左la, 海天堂好鬼貴, 成$50
原文章由 funbabyhk 於 07-12-28 10:33 發表 哇..咁貴既. 我求其在太子 mtr 出口一間涼茶點食一盅 = $23 食左都覺得喉嚨舒服 d.
原文章由 come爸嘩 於 07-12-28 10:38 發表 morning!! 各位我返黎啦!!!
原文章由 KY2004 於 07-12-28 10:42 發表 come come: 你上來啦!
原文章由 come爸嘩 於 07-12-28 10:51 發表 係呀, 無得上黎悶c我啦!! 條jeans我尋日穿左, 覺得改得唔夠短, 穿入boots位有d摺左.
原文章由 come爸嘩 於 07-12-28 10:53 發表 你地31號有乜野節目? 我都係去朋友家開party.
原文章由 KY2004 於 07-12-28 10:54 發表 冇呀!