- 在線時間
- 115 小時
- 最後登錄
- 11-9-22
- 國民生產力
- 46
- 附加生產力
- 4
- 貢獻生產力
- 0
- 註冊時間
- 04-9-15
- 閱讀權限
- 10
- 帖子
- 998
- 主題
- 55
- 精華
- 0
- 積分
- 1048
- UID
- 30684
 
|
comecome,
小費已經要400啦, 仲想點呀!!!!>
其實帶隊就比較新, 咩都唔係太清楚。導遊就成日叫我地唔好自己出街,又話酒店附近無咩買, 其後門出去轉個彎就有。Day 4我一家自由行, 問野又唔咁講。
你地都知啦, 依家好多人都去個BKK, 多多少少都知定,成日亂咁吹水, 盞俾人笑覺得佢唔夠料。
有幾個問題想問你架:
1. 你地有無去做古法按摩? 咁你仔仔未夠12歲唔比做, 佢點安排?
有團友9歲堅持要去都ok, 我就因為呢個原因一家都唔去按摩,去左行街街。
2. 你同導遊"唱"$$定自己去機場換??
導遊兌錢, 1:42, 用淨可以兌回, 都係1:42
機場買就1:427, 但賣就唔知啦
3. 電制係咪2腳的220v?
係2腳, 220V 無留意添
4. 天氣會唔會好焗熱?
唔太熱, 在翟道翟就係最晒最熱, 下午行Siam Centralworld, Zen, Siam SQ, Siam Discover, MBK…
5. 有無晒到黑晒返黎呀???
已經塗黑鬼油都晒唔到, 可惜L
6. 3個人買左d乜野? 夾埋團費共用左幾多$$倒???
食左好多次ice cream, 好正, 日日都食2,3次,
手信- 肉鬆蝦片, 椰糖, 薯片(大量10幾包, 好抵, B10, B20,B30)
團費以外, 用左hk$3000
comecome,
有野做一陣再報料 |
|