關於集團
集團品牌
presslogic-logo
廣告查詢
工作機會
用戶登入
用戶名稱:
密      碼:
搜索
教育王國 討論區 小學雜談 油塘小學家長站 - part 28
樓主: hoganmama
go

油塘小學家長站 - part 28 [複製鏈接]

Rank: 11Rank: 11Rank: 11Rank: 11


37230
841#
發表於 07-7-10 12:18 |只看該作者
機會~~點會無啫!??!?!?


[quote]原文章由 iloveyoub4 於 07-7-10 11:55 發表
我無 ,但如果有機會再大肚我會做

Rank: 11Rank: 11Rank: 11Rank: 11


37230
842#
發表於 07-7-10 12:19 |只看該作者
我都係聯合喎!:D


原文章由 iloveyoub4 於 07-7-10 12:18 發表
點解咁好既 我係聯合生都無既

Rank: 7Rank: 7Rank: 7


11253
843#
發表於 07-7-10 12:22 |只看該作者
I don’t know why wor, I am not 高齡產婦or 身體有咩病wor
原文章由 iloveyoub4 於 07-7-10 12:18 發表
點解咁好既 我係聯合生都無既

Rank: 8Rank: 8


17382
844#
發表於 07-7-10 12:22 |只看該作者
其實努力中

[quote]原文章由 come爸嘩 於 07-7-10 12:18 發表
機會~~點會無

Rank: 11Rank: 11Rank: 11Rank: 11


37230
845#
發表於 07-7-10 12:26 |只看該作者
咁就希望快d聽倒你既好消息啦!



[quote]原文章由 iloveyoub4 於 07-7-10 12:22 發表
其實努力中

Rank: 6Rank: 6

醒目開學勳章


9393
846#
發表於 07-7-10 12:32 |只看該作者
雪雪,
我要至電去訂 one day, 你係咪需要?
請告知我度數?
貨到時我可以一同取貨再轉給你.

Rank: 5Rank: 5


1048
847#
發表於 07-7-10 12:33 |只看該作者
comecome,

小費已經要400, 仲想點呀!!!!>
其實帶隊就比較新, 咩都唔係太清楚。導遊就成日叫我地唔好自己出街,又話酒店附近無咩買, 其後門出去轉個彎就有。Day 4我一家自由行, 問野又唔咁講。
你地都知啦, 依家好多人都去個BKK, 多多少少都知定,成日亂咁吹水, 盞俾人笑覺得佢唔夠料。


有幾個問題想問你架:
1.
你地有無去做古法按摩? 咁你仔仔未夠12歲唔比做, 佢點安排?
有團友9歲堅持要去都ok, 我就因為呢個原因一家都唔去按摩,去左行街街。


2.
你同導遊""$$定自己去機場換??
導遊兌錢, 1:42, 用淨可以兌回, 都係1:42
機場買就1:427, 但賣就唔知啦


3.
電制係咪2腳的220v?
2, 220V 無留意添


4.
天氣會唔會好焗熱?
唔太熱, 在翟道翟就係最晒最熱, 下午行Siam Centralworld, Zen, Siam SQ, Siam Discover, MBK…
5.
有無晒到黑晒返黎呀???
已經塗黑鬼油都晒唔到, 可惜L


6. 3
個人買左d乜野? 夾埋團費共用左幾多$$???
食左好多次ice cream, 好正, 日日都食2,3,
手信- 肉鬆蝦片, 椰糖, 薯片(大量10幾包, 好抵, B10, B20,B30)
團費以外, 用左hk$3000


comecome,
有野做一陣再報料

Rank: 6Rank: 6

醒目開學勳章


9393
848#
發表於 07-7-10 12:34 |只看該作者
預祝成功
原文章由 come爸嘩 於 07-7-10 12:26 發表
咁就希望快d聽倒你既好消息啦!



[quote]原文章由 iloveyoub4 於 07-7-10 12:22 發表
其實努力中

Rank: 7Rank: 7Rank: 7


11253
849#
發表於 07-7-10 12:35 |只看該作者
有無人去過機場酒店? 最近有個promotion, 2D1N $497/adult, $237/child 另加10%, 3, d function , ok? 因為今年無假去旅行, 所諗住8月亞仔生日去住1

Rank: 7Rank: 7Rank: 7


11253
850#
發表於 07-7-10 12:37 |只看該作者
, 你訂how much??
原文章由 funbabyhk 於 07-7-10 12:32 發表
雪雪,
我要至電去訂 one day, 你係咪需要?
請告知我度數?
貨到時我可以一同取貨再轉給你.

Rank: 7Rank: 7Rank: 7


11253
851#
發表於 07-7-10 12:38 |只看該作者
add oil add oil
原文章由 iloveyoub4 於 07-7-10 12:22 發表
其實努力中

[quote]原文章由 come爸嘩 於 07-7-10 12:18 發表
機會~~點會無

Rank: 8Rank: 8


17382
852#
發表於 07-7-10 12:44 |只看該作者
一話生BB就咁多回應,好,我會努力的
今晚

Rank: 11Rank: 11Rank: 11Rank: 11

醒目開學勳章


32443
853#
發表於 07-7-10 12:44 |只看該作者

: : : :
5. 有無晒到黑晒返黎呀???
已經塗黑鬼油都晒唔到, 可惜L


原文章由 yw 於 07-7-10 12:33 發表
comecome,

小費已經要400啦, 仲想點呀!!!!>
其實帶隊就比較新, 咩都唔係太清楚。導遊就成日叫我地唔好自己出街,又話酒店附近無咩買, 其後門出去轉個彎就有。Day 4我一家自由行, 問野又唔咁講。
你地都知 ...

Rank: 11Rank: 11Rank: 11Rank: 11


37230
854#
發表於 07-7-10 12:46 |只看該作者
YW: thank you, 我諗下仲有無野要問你先!!


原文章由 yw 於 07-7-10 12:33 發表
comecome,

小費已經要400啦, 仲想點呀!!!!>
其實帶隊就比較新, 咩都唔係太清楚。導遊就成日叫我地唔好自己出街,又話酒店附近無咩買, 其後門出去轉個彎就有。Day 4我一家自由行, 問野又唔咁講。
你地都知 ...

Rank: 11Rank: 11Rank: 11Rank: 11

醒目開學勳章


32443
855#
發表於 07-7-10 12:49 |只看該作者
$120.-
我PM咗資料俾你啦.

原文章由 hoganmama 於 07-7-10 12:37 發表
喂, 你訂how much??

Rank: 11Rank: 11Rank: 11Rank: 11

醒目開學勳章


32443
856#
發表於 07-7-10 12:50 |只看該作者
包三餐咁正, 俾D資料我睇吓.

原文章由 hoganmama 於 07-7-10 12:35 發表
有無人去過機場酒店? 最近有個promotion, 2D1N $497/adult, $237/child 另加10%, 包3餐, 有d function 玩, ok? 因為今年無假去旅行, 所諗住8月亞仔生日去住1晚  

Rank: 7Rank: 7Rank: 7


11253
857#
發表於 07-7-10 12:52 |只看該作者
你比個e-mail
原文章由 雪文 於 07-7-10 12:50 發表
包三餐咁正, 俾D資料我睇吓.

Rank: 6Rank: 6

醒目開學勳章


9393
858#
發表於 07-7-10 12:55 |只看該作者
雪雪,
我已至電訂了. (對的, 已找到你的資料了)
下星期才有貨.

原文章由 funbabyhk 於 07-7-10 12:32 發表
雪雪,
我要至電去訂 one day, 你係咪需要?
請告知我度數?
貨到時我可以一同取貨再轉給你.

Rank: 11Rank: 11Rank: 11Rank: 11

醒目開學勳章


32443
859#
發表於 07-7-10 12:56 |只看該作者
hoganmama,你可以打去問二星期的幾錢加, 可能平過你配的呢

Rank: 8Rank: 8


17382
860#
發表於 07-7-10 12:56 |只看該作者
LUNCH TIME
‹ 上一主題|下一主題
返回列表
發新帖