關於集團
集團品牌
presslogic-logo
廣告查詢
工作機會
用戶登入
用戶名稱:
密      碼:
搜索
教育王國 討論區 小學雜談 油塘小學家長站 - part 28
樓主: hoganmama
go

油塘小學家長站 - part 28 [複製鏈接]

Rank: 11Rank: 11Rank: 11Rank: 11


37230
821#
發表於 07-7-10 11:27 |只看該作者
睇左少少, 好詳細呀!!!


原文章由 雪文 於 07-7-10 11:20 發表
好好的文章, 大家睇吓 :

水果的效用

http://www.lazycouples.com/fruit.pdf

Rank: 8Rank: 8


17382
822#
發表於 07-7-10 11:34 |只看該作者
小朋友經過躁練之後會強壯好多架
你唔好就住佢先得架,下下唔比佢接觸到佢一下唔覺意接觸到會變得好大反應架(身體上),我囡2歲幾有哮喘,一個月後好反,人人都話屋企要每日消毒,空氣清新機,唔可以有毛公仔,唔好去去咁多街....等等,但我咩都照舊不變屋企果幾十隻毛公仔照舊比亞囡玩,又成日去街周圍去,等佢不停咁接觸’敏感源’.我囡一路都無番發啦,最近呢一年我亞囡連醫生都無睇過了


原文章由 come爸嘩 於 07-7-10 11:24 發表
我老公上星期六先同左亞女去銀線灣, 我仲唔比佢落水添!!! (因有傷口呀)

Rank: 11Rank: 11Rank: 11Rank: 11


37230
823#
發表於 07-7-10 11:36 |只看該作者
而家d小朋友可能真係比我地大人保護得太好啦!?


原文章由 iloveyoub4 於 07-7-10 11:34 發表
小朋友經過躁練之後會強壯好多架
你唔好就住佢先得架,下下唔比佢接觸到佢一下唔覺意接觸到會變得好大反應架(身體上),我囡2歲幾有哮喘,一個月後好反,人人都話屋企要每日消毒,空氣清新機,唔可以有毛 ...

Rank: 11Rank: 11Rank: 11Rank: 11

醒目開學勳章


32443
824#
發表於 07-7-10 11:41 |只看該作者
又話唔鍾意吃意粉.

煩人.

原文章由 come爸嘩 於 07-7-10 11:12 發表
轉意粉比佢啦!:

Rank: 11Rank: 11Rank: 11Rank: 11


37230
825#
發表於 07-7-10 11:44 |只看該作者
去7仔買燒賣魚旦啦, 我女就最鐘意架啦!!!


原文章由 雪文 於 07-7-10 11:41 發表
又話唔鍾意吃意粉.

煩人.

Rank: 8Rank: 8


17382
826#
發表於 07-7-10 11:49 |只看該作者
打好個底唔洗成日睇醫生已經係SO左了,健康=財富

原文章由 come爸嘩 於 07-7-10 11:36 發表
而家d小朋友可能真係比我地大人保護得太好啦!?

Rank: 8Rank: 8


17382
827#
發表於 07-7-10 11:50 |只看該作者
真頭痛

原文章由 雪文 於 07-7-10 11:41 發表
又話唔鍾意吃意粉.

煩人.

Rank: 11Rank: 11Rank: 11Rank: 11

醒目開學勳章


32443
828#
發表於 07-7-10 11:50 |只看該作者
我想問吓 :你哋大肚時有無做唐氏檢查 ? 我個時好似無定有呢? 但有都唔使錢. 

而家我弟婦話要$1300.-

Rank: 5Rank: 5


1048
829#
發表於 07-7-10 11:51 |只看該作者
ilove, come,

係呀!!
我地有30人,
領隊同導遊都唔掂,
成日叫人唔好自己出去,
又嫌團友買野少,
整團人大部份都係俾Stanard小費,
佢黑面呀:tongue:


原文章由 come爸嘩 於 07-7-10 11:22 發表
hello yw: 日日都落雨, 咁你地上上落落巴士咪幾麻煩!!!!
你個團多唔多人呀????

Rank: 11Rank: 11Rank: 11Rank: 11

醒目開學勳章


32443
830#
發表於 07-7-10 11:52 |只看該作者
agree

原文章由 iloveyoub4 於 07-7-10 11:49 發表
打好個底唔洗成日睇醫生已經係SO左了,健康=財富

Rank: 11Rank: 11Rank: 11Rank: 11


37230
831#
發表於 07-7-10 11:54 |只看該作者
果時d醫生建設over35歲以上或家族有lee d case先好去做喎!


原文章由 雪文 於 07-7-10 11:50 發表
我想問吓 :你哋大肚時有無做唐氏檢查 ? 我個時好似無定有呢? 但有都唔使錢. 

而家我弟婦話要$1300.-

Rank: 8Rank: 8


17382
832#
發表於 07-7-10 11:55 |只看該作者
我無 ,但如果有機會再大肚我會做

[quote]原文章由 雪文 於 07-7-10 11:50 發表
我想問

Rank: 8Rank: 8


17382
833#
發表於 07-7-10 11:56 |只看該作者
咁衰黑面 邊間呀

原文章由 yw 於 07-7-10 11:51 發表
ilove, come,

係呀!!
我地有30人,
領隊同導遊都唔掂,
成日叫人唔好自己出去,
又嫌團友買野少,
整團人大部份都係俾Stanard小費,
佢黑面呀:tongue:

Rank: 11Rank: 11Rank: 11Rank: 11


37230
834#
發表於 07-7-10 11:58 |只看該作者
小費已經要400啦, 仲想點呀!!!!
有幾個問題想問你架:
1. 你地有無去做古法按摩? 咁你仔仔未夠12歲唔比做, 佢點安排?
2. 你同導遊"唱"$$定自己去機場換??
3. 電制係咪2腳的220v?
4. 天氣會唔會好焗熱?
5. 有無晒到黑晒返黎呀???
6. 3個人買左d乜野? 夾埋團費共用左幾多$$倒???
原文章由 yw 於 07-7-10 11:51 發表
ilove, come,

整團人大部份都係俾Stanard小費,
佢黑面呀:tongue:

Rank: 11Rank: 11Rank: 11Rank: 11

醒目開學勳章


32443
835#
發表於 07-7-10 12:04 |只看該作者
係囉, 佢都唔夠三十.  不過算啦, $1300買個安心囉.

原文章由 come爸嘩 於 07-7-10 11:54 發表
果時d醫生建設over35歲以上或家族有lee d case先好去做喎!

Rank: 11Rank: 11Rank: 11Rank: 11

醒目開學勳章


32443
836#
發表於 07-7-10 12:08 |只看該作者
我代荅一點 , 佢買咗大量Lays Chips


原文章由 come爸嘩 於 07-7-10 11:58 發表
小費已經要400啦, 仲想點呀!!!!
有幾個問題想問你架:
1. 你地有無去做古法按摩? 咁你仔仔未夠12歲唔比做, 佢點安排?
2. 你同導遊"唱"$$定自己去機場換??
3. 電制係咪2腳的220v?
4. 天氣會唔會好焗熱?
5.  ...

Rank: 8Rank: 8


17382
837#
發表於 07-7-10 12:09 |只看該作者
AGREE,都係$1300姐但安心


原文章由 雪文 於 07-7-10 12:04 發表
係囉, 佢都唔夠三十.  不過算啦, $1300買個安心囉.

Rank: 7Rank: 7Rank: 7


11253
838#
發表於 07-7-10 12:14 |只看該作者
個時我係廣華生, 廣華免費幫我做
原文章由 雪文 於 07-7-10 11:50 發表
我想問吓 :你哋大肚時有無做唐氏檢查 ? 我個時好似無定有呢? 但有都唔使錢. 

而家我弟婦話要$1300.-

Rank: 11Rank: 11Rank: 11Rank: 11


37230
839#
發表於 07-7-10 12:16 |只看該作者
好好食架????


原文章由 雪文 於 07-7-10 12:08 發表
我代荅一點 , 佢買咗大量Lays Chips

Rank: 8Rank: 8


17382
840#
發表於 07-7-10 12:18 |只看該作者
點解咁好既 我係聯合生都無既

原文章由 hoganmama 於 07-7-10 12:14 發表
個時我係廣華生, 廣華免費幫我做  
‹ 上一主題|下一主題
返回列表
發新帖