註冊新用戶,開通自己的個人中心
討論區
伯爵府
原文章由 katiekma 於 07-11-1 11:06 硐表 我都未買, 點著? 重有, 明天是否出外參觀, 要穿運動衫,如果是, 你都冇WOR。
返回頂部
大宅
原文章由 iloveyoub4 於 07-11-1 11:15 硐表 係wor,咁我今晚去德田買一件運動衫頂住先 因為尋日買左庫,係無衫only:cry: 費事凍親仲煩又要請假又要睇醫生
珍珠宮
原文章由 cyclmama 於 07-11-1 11:13 硐表 why咁勞氣
子爵府
原文章由 katiekma 於 07-11-1 11:20 硐表 咁我一陣食飯時間蛇出去德田買, 真系大工程。
原文章由 come爸嘩 於 07-11-1 11:31 硐表 佢一句系統繁忙, 我唔見左1800大元啦!!!!
原文章由 come爸嘩 於 07-11-1 11:38 硐表 嘩! 你一來一回邊夠時間呀???????
原文章由 katiekma 於 07-11-1 11:52 硐表 $1800
原文章由 come爸嘩 於 07-11-1 11:58 硐表 係呀, 你話我慶唔慶丫!?!??!?
原文章由 hoganmama 於 07-11-1 11:38 硐表 我唔記得左聽日係去邊度參觀?
原文章由 hoganmama 於 07-11-1 12:03 硐表 呢排風高浪急, 小心小心
原文章由 雪文 於 07-11-1 11:46 硐表 come, 淘大無元x, 我哋明天去藍田.
原文章由 come爸嘩 於 07-11-1 12:07 硐表 咁你手頭上d貨散左一半未呀????? 我而家仲心大心細!
男爵府