關於集團
集團品牌
presslogic-logo
廣告查詢
工作機會
用戶登入
用戶名稱:
密      碼:
搜索
教育王國 討論區 小學雜談 油塘小學家長站 - part 36
樓主: 雪文
go

油塘小學家長站 - part 36 [複製鏈接]

Rank: 8Rank: 8


17382
801#
發表於 07-11-1 11:15 |只看該作者
係wor,咁我今晚去德田買一件運動衫頂住先 因為尋日買左庫,係無衫only:cry:  費事凍親仲煩又要請假又要睇醫生


原文章由 katiekma 於 07-11-1 11:06 硐表
我都未買, 點著? 重有, 明天是否出外參觀, 要穿運動衫,如果是, 你都冇WOR。

Rank: 5Rank: 5


2065
802#
發表於 07-11-1 11:20 |只看該作者
咁我一陣食飯時間蛇出去德田買, 真系大工程。

原文章由 iloveyoub4 於 07-11-1 11:15 硐表
係wor,咁我今晚去德田買一件運動衫頂住先 因為尋日買左庫,係無衫only:cry:  費事凍親仲煩又要請假又要睇醫生

Rank: 11Rank: 11Rank: 11Rank: 11


37230
803#
發表於 07-11-1 11:31 |只看該作者
原文章由 cyclmama 於 07-11-1 11:13 硐表
why咁勞氣

佢一句系統繁忙, 我唔見左1800大元啦!!!!

Rank: 7Rank: 7Rank: 7


11253
804#
發表於 07-11-1 11:38 |只看該作者
我唔記得左聽日係去邊度參觀?
原文章由 katiekma 於 07-11-1 11:20 硐表
咁我一陣食飯時間蛇出去德田買, 真系大工程。

Rank: 11Rank: 11Rank: 11Rank: 11


37230
805#
發表於 07-11-1 11:38 |只看該作者
原文章由 katiekma 於 07-11-1 11:20 硐表
咁我一陣食飯時間蛇出去德田買, 真系大工程。

嘩! 你一來一回邊夠時間呀???????

Rank: 7Rank: 7Rank: 7


11253
806#
發表於 07-11-1 11:41 |只看該作者
上網買賣就係咁黑人憎gar la
原文章由 come爸嘩 於 07-11-1 11:31 硐表

佢一句系統繁忙, 我唔見左1800大元啦!!!!

Rank: 5Rank: 5


2065
807#
發表於 07-11-1 11:45 |只看該作者
早去, 遲番

原文章由 come爸嘩 於 07-11-1 11:38 硐表

嘩! 你一來一回邊夠時間呀???????

Rank: 11Rank: 11Rank: 11Rank: 11

醒目開學勳章


32443
808#
發表於 07-11-1 11:46 |只看該作者
come, 淘大無元x, 我哋明天去藍田.

Rank: 11Rank: 11Rank: 11Rank: 11


37230
809#
發表於 07-11-1 11:51 |只看該作者
hoganma: 好嬲呀!!!!! boc

katiema: 咁你真係要好快手啦.......

雪文: 淘大果間執左啦?!?!??!?!??

Rank: 5Rank: 5


2065
810#
發表於 07-11-1 11:52 |只看該作者
$1800

原文章由 come爸嘩 於 07-11-1 11:31 硐表

佢一句系統繁忙, 我唔見左1800大元啦!!!!

Rank: 11Rank: 11Rank: 11Rank: 11


37230
811#
發表於 07-11-1 11:58 |只看該作者
原文章由 katiekma 於 07-11-1 11:52 硐表
$1800

係呀, 你話我慶唔慶丫!?!??!?

Rank: 7Rank: 7Rank: 7


11253
812#
發表於 07-11-1 12:03 |只看該作者
呢排風高浪急, 小心小心
原文章由 come爸嘩 於 07-11-1 11:58 硐表

係呀, 你話我慶唔慶丫!?!??!?

Rank: 5Rank: 5


2065
813#
發表於 07-11-1 12:07 |只看該作者
我都吾知, 系我同站上車 MAMI提我, 你明天會穿東季校服嗎?

原文章由 hoganmama 於 07-11-1 11:38 硐表
我唔記得左聽日係去邊度參觀?

Rank: 11Rank: 11Rank: 11Rank: 11


37230
814#
發表於 07-11-1 12:07 |只看該作者
原文章由 hoganmama 於 07-11-1 12:03 硐表
呢排風高浪急, 小心小心

咁你手頭上d貨散左一半未呀????? 我而家仲心大心細!

Rank: 5Rank: 5


2967
815#
發表於 07-11-1 12:08 |只看該作者
我明天都去藍田wor.

原文章由 雪文 於 07-11-1 11:46 硐表
come, 淘大無元x, 我哋明天去藍田.

Rank: 8Rank: 8


17382
816#
發表於 07-11-1 12:08 |只看該作者
me too,提提你如轉左季既話,唔可以用白色面衫,要用灰色WOR,但同站D同學媽咪話白,灰,黑都可以WOR 我忌日比白色亞囡著返學,睇下會唔會比老師話先


原文章由 katiekma 於 07-11-1 11:20 硐表
咁我一陣食飯時間蛇出去德田買, 真系大工程。

Rank: 5Rank: 5


2967
817#
發表於 07-11-1 12:10 |只看該作者
原文章由 come爸嘩 於 07-11-1 11:58 硐表

係呀, 你話我慶唔慶丫!?!??!?

Rank: 7Rank: 7Rank: 7


11253
818#
發表於 07-11-1 12:13 |只看該作者
會ar, 睇位散lor, $ 無賺盡gei, 有賺就算lor
原文章由 come爸嘩 於 07-11-1 12:07 硐表

咁你手頭上d貨散左一半未呀????? 我而家仲心大心細!

Rank: 6Rank: 6

醒目開學勳章


9393
819#
發表於 07-11-1 12:14 |只看該作者
文文, 去食壽司?
原文章由 雪文 於 07-11-1 11:46 硐表
come, 淘大無元x, 我哋明天去藍田.

Rank: 8Rank: 8


17382
820#
發表於 07-11-1 12:15 |只看該作者
慶慶慶慶慶慶慶慶



原文章由 come爸嘩 於 07-11-1 11:58 硐表

係呀, 你話我慶唔慶丫!?!??!?
‹ 上一主題|下一主題
返回列表
發新帖