關於集團
集團品牌
presslogic-logo
廣告查詢
工作機會
用戶登入
用戶名稱:
密      碼:
搜索
教育王國 討論區 小學雜談 油塘小學家長站 - part 28
樓主: hoganmama
go

油塘小學家長站 - part 28 [複製鏈接]

Rank: 8Rank: 8


17382
801#
發表於 07-7-10 10:55 |只看該作者
個人意見:唔好同個小朋友日日搽葯膏同吃敏感葯!!
治標不治本 ,到佢用呢d藥用到無曬反應果時又轉藥,
轉完又轉,到時轉到無得轉就煩啦,我見你亞囡都唔係嚴重果種,
如果係嚴重就無辦法啦:-|



原文章由 雪文 於 07-7-10 10:48 發表
個日同QM的醫生講過, 佢話我囡個次檢的皮試,(十幾鍾)已是最好的方法.  但佢又咩都無敏感, 但就日日係到話呢到痕個到痕, 日日搽葯膏同吃敏感葯.

唉...........

Rank: 11Rank: 11Rank: 11Rank: 11


37230
802#
發表於 07-7-10 10:57 |只看該作者
今日發生左件事: 話說搭巴士, 我係第2個站上車, 所以大把位置, 咁我就坐係一上車, 電視對下的位置再後一行, 方便落車, 因我又係搭幾個站, 好快到的. 咁部車去到官塘, 我就會開手袋取定散紙一陣去買早餐, 咁搵緊散紙包之際, 有個亞伯叫我讓個位比佢, 我就企起身, 咁我隔壁個女人就話, 我比你坐啦, 我下一個站都落了, 之後我地2人都企左起身, 個亞伯就坐左埋邊個位, 我原來坐開果個就無人坐, 咁我咪坐返埋去繼續收拾好個手袋, 之後個伯話: 唔好意思呀, lee 4個位(即電視對下2個, 同我地而家坐緊lee2個)係老人家專利位.   我覺得佢係度自以為係"老人家"囉!  

Rank: 11Rank: 11Rank: 11Rank: 11


37230
803#
發表於 07-7-10 10:59 |只看該作者
乜咁煩架! $50唔想比人呀!!!
而家匯景個位, 轉左aig啦!

原文章由 雪文 於 07-7-10 10:51 發表
come,信用卡個到, 好Q煩.

第一日fax咗打薄記錄俾佢, 又話唔清楚.
昨日又fax咗稅單俾佢, 又話唔清楚.
我今日又再fax多次稅單俾佢, 再唔得我唔申請啦, 邊有咁煩加.

Rank: 11Rank: 11Rank: 11Rank: 11

醒目開學勳章


32443
804#
發表於 07-7-10 10:59 |只看該作者
我今日又好燥.

昨晚叫亞婆今日煮節瓜炆雞, 雞同佢切好腌好. 我媽話 " 吓, 點煮呀"
咁我話咁簡單都唔會 ?  放埋一齊煮就係啦. 要唔要我煮好俾你呀 ( 今晚吃的). 佢話好, 你煮好仲好啦

我一早起身要搞自己, 亞仔,整早餐俾仔吃. 送咗亞仔又返來搞亞囡.  已經煮好今日佢同我仔午餐, 晚餐仲要我整埋.

結果我老公起身做, 佢昨晚點半鐘先返到屋企.

:cry: :cry:

Rank: 11Rank: 11Rank: 11Rank: 11

醒目開學勳章


32443
805#
發表於 07-7-10 11:01 |只看該作者
Love,但係佢紅到起晒, 真係好辛苦的. 唔理佢就好快一大遍. 剛同我同事講, 佢話叫我囡睇睇中醫.  咁都好, 下次返深圳又去探吓同仁堂先得.

原文章由 iloveyoub4 於 07-7-10 10:55 發表
個人意見:唔好同個小朋友日日搽葯膏同吃敏感葯!!
治標不治本 ,到佢用呢d藥用到無曬反應果時又轉藥,
轉完又轉,到時轉到無得轉就煩啦,我見你亞囡都唔係嚴重果種,
如果係嚴重就無辦法啦:-|

Rank: 11Rank: 11Rank: 11Rank: 11


37230
806#
發表於 07-7-10 11:01 |只看該作者
我都覺得係呀, 我女又係有濕疹, 而家d手爭"接位", pat pat又係有一達達, 佢又成日"r"到損晒.



原文章由 iloveyoub4 於 07-7-10 10:55 發表
個人意見:唔好同個小朋友日日搽葯膏同吃敏感葯!!
治標不治本 ,到佢用呢d藥用到無曬反應果時又轉藥,
轉完又轉,到時轉到無得轉就煩啦,我見你亞囡都唔係嚴重果種,
如果係嚴重就無辦法啦:-|

Rank: 11Rank: 11Rank: 11Rank: 11


37230
807#
發表於 07-7-10 11:03 |只看該作者
有時自己做倒, 就做埋佢啦! "求人不如求己"呀!!!!

原文章由 雪文 於 07-7-10 10:59 發表
我今日又好燥.

昨晚叫亞婆今日煮節瓜炆雞, 雞同佢切好腌好. 我媽話 " 吓, 點煮呀"
咁我話咁簡單都唔會 ?  放埋一齊煮就係啦. 要唔要我煮好俾你呀 ( 今晚吃的). 佢話好, 你煮好仲好啦 :ver ...

Rank: 11Rank: 11Rank: 11Rank: 11

醒目開學勳章


32443
808#
發表於 07-7-10 11:05 |只看該作者
物有老人專利位咩, 寫係咁寫之嘛.

不過讓座係美德來的

原文章由 come爸嘩 於 07-7-10 10:57 發表
今日發生左件事: 話說搭巴士, 我係第2個站上車, 所以大把位置, 咁我就坐係一上車, 電視對下的位置再後一行, 方便落車, 因我又係搭幾個站, 好快到的. 咁部車去到官塘, 我就會開手袋取定散紙一陣去買早餐, 咁搵緊 ...

Rank: 11Rank: 11Rank: 11Rank: 11

醒目開學勳章


32443
809#
發表於 07-7-10 11:07 |只看該作者
所以點解要有暑假, 好煩呀, 要諗三餐吃咩.

我仔呢排又話波仔的咖哩飯唔好吃, 咁點呀 ?

原文章由 come爸嘩 於 07-7-10 11:03 發表
有時自己做倒, 就做埋佢啦! "求人不如求己"呀!!!!

Rank: 11Rank: 11Rank: 11Rank: 11


37230
810#
發表於 07-7-10 11:11 |只看該作者
我都知道, 所以我叫我女都要咁做架!!!


原文章由 雪文 於 07-7-10 11:05 發表
物有老人專利位咩, 寫係咁寫之嘛.

不過讓座係美德來的

Rank: 11Rank: 11Rank: 11Rank: 11


37230
811#
發表於 07-7-10 11:12 |只看該作者
轉意粉比佢啦!:


原文章由 雪文 於 07-7-10 11:07 發表
所以點解要有暑假, 好煩呀, 要諗三餐吃咩.

我仔呢排又話波仔的咖哩飯唔好吃, 咁點呀 ?

Rank: 8Rank: 8


17382
812#
發表於 07-7-10 11:14 |只看該作者
睇中醫唔係唔得,但要小心用藥!因為佢得果幾歲,肝功能未成熟如經常飲中藥又係唔得 ,你可以try下蘆薈(可食用果種)or天然既野幫佢茶下先,or煲涼茶同佢沖涼(keep住做)睇下會唔會好d先

[quote]原文章由 雪文 於 07-7-10 11:01 發表
Love,但係佢紅到起晒, 真係好辛苦的. 唔理佢就好快一大遍. 剛同我同事講, 佢話叫我囡睇睇中醫.  咁都好, 下次返深圳又去探

Rank: 8Rank: 8


17382
813#
發表於 07-7-10 11:16 |只看該作者
算啦我會當聽唔到:tongue: ,無謂激氣

原文章由 come爸嘩 於 07-7-10 10:57 發表
今日發生左件事: 話說搭巴士, 我係第2個站上車, 所以大把位置, 咁我就坐係一上車, 電視對下的位置再後一行, 方便落車, 因我又係搭幾個站, 好快到的. 咁部車去到官塘, 我就會開手袋取定散紙一陣去買早餐, 咁搵緊 ...

Rank: 8Rank: 8


17382
814#
發表於 07-7-10 11:19 |只看該作者
去沙灘游多d水曬下太陽都ok架
等佢接觸多d敏感源

原文章由 come爸嘩 於 07-7-10 11:01 發表
我都覺得係呀, 我女又係有濕疹, 而家d手爭"接位", pat pat又係有一達達, 佢又成日"r"到損晒.

Rank: 5Rank: 5


1048
815#
發表於 07-7-10 11:20 |只看該作者
Hello 各位我返黎啦!!

今次曼谷之旅都幾好玩!
最好彩就係阿仔有志同道合的團友,一齊打機。
因為現時係雨季,
日日都落雨。
在巴堤雅第一晚有半個市因為行雷, 打正電箱,
停電停左3,4個鐘, 真係驚險。

Come,
d我整理下d資料俾你呀!!!

Rank: 11Rank: 11Rank: 11Rank: 11


37230
816#
發表於 07-7-10 11:20 |只看該作者
所以佢講我都無理佢!!!
而家食緊上次係祥華買的wasbi餅仔!!!

原文章由 iloveyoub4 於 07-7-10 11:16 發表
算啦我會當聽唔到:tongue: ,無謂激氣

Rank: 11Rank: 11Rank: 11Rank: 11

醒目開學勳章


32443
817#
發表於 07-7-10 11:20 |只看該作者
好好的文章, 大家睇吓 :

水果的效用

http://www.lazycouples.com/fruit.pdf

Rank: 8Rank: 8


17382
818#
發表於 07-7-10 11:22 |只看該作者
你番雷啦,禾好掛住lee


原文章由 yw 於 07-7-10 11:20 發表
Hello 各位我返黎啦!!

今次曼谷之旅都幾好玩!
最好彩就係阿仔有志同道合的團友,一齊打機。
因為現時係雨季,
日日都落雨。
在巴堤雅第一晚有半個市因為行雷, 打正電箱,
停電停左3,4個鐘 ...

Rank: 11Rank: 11Rank: 11Rank: 11


37230
819#
發表於 07-7-10 11:22 |只看該作者
hello yw: 日日都落雨, 咁你地上上落落巴士咪幾麻煩!!!!
你個團多唔多人呀????


原文章由 yw 於 07-7-10 11:20 發表
Hello 各位我返黎啦!!

今次曼谷之旅都幾好玩!
最好彩就係阿仔有志同道合的團友,一齊打機。
因為現時係雨季,
日日都落雨。
在巴堤雅第一晚有半個市因為行雷, 打正電箱,
停電停左3,4個鐘 ...

Rank: 11Rank: 11Rank: 11Rank: 11


37230
820#
發表於 07-7-10 11:24 |只看該作者
我老公上星期六先同左亞女去銀線灣, 我仲唔比佢落水添!!! (因有傷口呀)


原文章由 iloveyoub4 於 07-7-10 11:19 發表
去沙灘游多d水曬下太陽都ok架
等佢接觸多d敏感源
‹ 上一主題|下一主題
返回列表
發新帖