註冊新用戶,開通自己的個人中心
討論區
珍珠宮
返回頂部
大宅
原文章由 come爸嘩 於 07-7-10 09:49 發表 我都係鐘意信王子多D呀!!!
伯爵府
原文章由 雪文 於 07-7-10 09:52 發表 張相扁晒啦, 搞吓佢啦.
原文章由 katiekma 於 07-7-10 09:51 發表 我自已都覺得好靚,好多謝 iloveyoub4 整的咁靚既公仔上來
原文章由 雪文 於 07-7-9 21:33 發表 唉......... 今晚發現有件衫係有個不起眼地方破爛的, 雖然我唔鍾意, 但都唔係咁嘛, 話晒個到係商場鋪頭wor. 明晚要開會, 開完會去吵佢, 要佢退錢呀
原文章由 雪文 於 07-7-10 10:00 發表 有無睇到呀 ?? 去年一件, 今年一件, 點解我成日咁大意唔檢查加
原文章由 雪文 於 07-7-10 10:05 發表 講返星期六去Jerry媽到, 其實可否簡單化 ? 2點半到6點的話, 大家只是去超市買些小食同飲品就得啦, 唔使整嘛
原文章由 come爸嘩 於 07-7-10 10:18 發表 今日中一放榜, 我都有個表弟升中一, 希望佢入倒心儀中學啦!
原文章由 iloveyoub4 於 07-7-10 10:32 發表 報紙話80幾%派頭3志願
原文章由 iloveyoub4 於 07-7-10 10:31 發表 聽過但無見過,我知有d test可以check到個小朋友對咩野敏感的,一test係test100種咁上下,但去邊度check&幾錢我就唔清楚 [quote]原文章由 雪文 於 07-7-10 10:15 發表 ...
原文章由 come爸嘩 於 07-7-10 10:19 發表 我未聽過喎! 會點架??? 發燒???