註冊新用戶,開通自己的個人中心
討論區
大宅
原文章由 come爸嘩 於 07-7-3 16:34 發表 查實我而家都好想食百力滋, 因口淡淡, 但又咳都cc下!
返回頂部
珍珠宮
原文章由 come爸嘩 於 07-7-3 16:36 發表 ok! (乜原來發表要over 10個字架喎)
原文章由 雪文 於 07-7-3 16:37 發表 我媽今日唔過來呀, 老公又OT. 我諗住唔吃囉
原文章由 雪文 於 07-7-3 16:43 發表 明天亞囡學校放假一天, 好唔好請病假一天帶佢二兄妹去海記玩水睇樂樂呢 ? 有無人一齊呀
原文章由 come爸嘩 於 07-7-3 16:44 發表 我老公今朝幾大意, 佢出門口時順手扔垃圾, 咁垃圾房要用key開, 佢扔完垃圾就走左, 成"抽"key就咁插左係垃圾房度門度, 之後佢食食下早餐(離開左tko區)打電話黎問我管理處個電話, 打去叫職員上我層樓度睇睇, 點知 ...
原文章由 come爸嘩 於 07-7-3 16:45 發表 又貪玩!!!!!!!
原文章由 Jerry豬媽咪 於 07-7-3 16:49 發表 好彩咋 唔洗要換個哂屋企把鎖
原文章由 雪文 於 07-7-3 16:49 發表 只是可能, 想咁解:loveliness:
原文章由 雪文 於 07-7-3 17:01 發表 係呀, 成頭汗.
原文章由 come爸嘩 於 07-7-3 17:03 發表 雪文, 你而家係唔係度架, 我成日都見倒你"離線"嘅?????
原文章由 Jerry豬媽咪 於 07-7-3 16:47 發表 大皓皓唔洗返學咩??
原文章由 雪文 於 07-7-3 17:11 發表 返半日, 11點10分放學. 下午先去囉, 反正有年票. 明天人唔會多嘛.
原文章由 come爸嘩 於 07-7-3 17:17 發表 放咁早.....咁不如你地玩返日啦. 我以為你要同亞仔請假添!