關於集團
集團品牌
presslogic-logo
廣告查詢
工作機會
用戶登入
用戶名稱:
密      碼:
搜索
教育王國 討論區 小學雜談 油塘小學家長站 - part 28
樓主: hoganmama
go

油塘小學家長站 - part 28 [複製鏈接]

Rank: 5Rank: 5


4210
61#
發表於 07-7-3 16:39 |只看該作者
原文章由 come爸嘩 於 07-7-3 16:34 發表
查實我而家都好想食百力滋, 因口淡淡, 但又咳都cc下!


食粒喉糖算啦.....

Rank: 11Rank: 11Rank: 11Rank: 11

醒目開學勳章


32443
62#
發表於 07-7-3 16:40 |只看該作者
原文章由 come爸嘩 於 07-7-3 16:36 發表
ok!
(乜原來發表要over 10個字架喎)

Rank: 11Rank: 11Rank: 11Rank: 11


37230
63#
發表於 07-7-3 16:40 |只看該作者
oic!! 咁你而家食左, 今晚唔駛食都得啦.

原文章由 雪文 於 07-7-3 16:37 發表
我媽今日唔過來呀, 老公又OT.
我諗住唔吃囉

Rank: 11Rank: 11Rank: 11Rank: 11

醒目開學勳章


32443
64#
發表於 07-7-3 16:43 |只看該作者
明天亞囡學校放假一天, 好唔好請病假一天帶佢二兄妹去海記玩水睇樂樂呢 ?

有無人一齊呀

Rank: 11Rank: 11Rank: 11Rank: 11


37230
65#
發表於 07-7-3 16:44 |只看該作者
我老公今朝幾大意, 佢出門口時順手扔垃圾, 咁垃圾房要用key開, 佢扔完垃圾就走左, 成"抽"key就咁插左係垃圾房度門度, 之後佢食食下早餐(離開左tko區)打電話黎問我管理處個電話, 打去叫職員上我層樓度睇睇, 點知"抽"key真係仲係度, 好彩發現得快咋, 如果唔係比人取左就c啦!!!!

Rank: 11Rank: 11Rank: 11Rank: 11


37230
66#
發表於 07-7-3 16:45 |只看該作者
又貪玩!!!!!!!

原文章由 雪文 於 07-7-3 16:43 發表
明天亞囡學校放假一天, 好唔好請病假一天帶佢二兄妹去海記玩水睇樂樂呢 ?

有無人一齊呀

Rank: 5Rank: 5


4210
67#
發表於 07-7-3 16:47 |只看該作者
原文章由 雪文 於 07-7-3 16:43 發表
明天亞囡學校放假一天, 好唔好請病假一天帶佢二兄妹去海記玩水睇樂樂呢 ?

有無人一齊呀


大皓皓唔洗返學咩??

Rank: 5Rank: 5


4210
68#
發表於 07-7-3 16:49 |只看該作者
原文章由 come爸嘩 於 07-7-3 16:44 發表
我老公今朝幾大意, 佢出門口時順手扔垃圾, 咁垃圾房要用key開, 佢扔完垃圾就走左, 成"抽"key就咁插左係垃圾房度門度, 之後佢食食下早餐(離開左tko區)打電話黎問我管理處個電話, 打去叫職員上我層樓度睇睇, 點知 ...


好彩咋 唔洗要換個哂屋企把鎖

Rank: 11Rank: 11Rank: 11Rank: 11

醒目開學勳章


32443
69#
發表於 07-7-3 16:49 |只看該作者
只是可能, 想咁解:loveliness:

原文章由 come爸嘩 於 07-7-3 16:45 發表
又貪玩!!!!!!!

Rank: 11Rank: 11Rank: 11Rank: 11


37230
70#
發表於 07-7-3 16:56 |只看該作者
我都諗緊換唔換鎖好, 怕比人取左去配呀.

原文章由 Jerry豬媽咪 於 07-7-3 16:49 發表


好彩咋 唔洗要換個哂屋企把鎖

Rank: 11Rank: 11Rank: 11Rank: 11


37230
71#
發表於 07-7-3 16:58 |只看該作者
唔好成日請假啦, 遲d暑假先啦.:D

原文章由 雪文 於 07-7-3 16:49 發表
只是可能, 想咁解:loveliness:

Rank: 11Rank: 11Rank: 11Rank: 11

醒目開學勳章


32443
72#
發表於 07-7-3 17:01 |只看該作者
係呀, 成頭汗.

原文章由 Jerry豬媽咪 於 07-7-3 16:49 發表


好彩咋 唔洗要換個哂屋企把鎖

Rank: 11Rank: 11Rank: 11Rank: 11


37230
73#
發表於 07-7-3 17:03 |只看該作者
雪文, 你而家係唔係度架, 我成日都見倒你"離線"嘅?????

原文章由 雪文 於 07-7-3 17:01 發表
係呀, 成頭汗.

Rank: 5Rank: 5


4403
74#
發表於 07-7-3 17:07 |只看該作者
Just suceed to login in BK now....how come new look gei.....seems not very user friendly wow.....I like the old one more.........

Rank: 11Rank: 11Rank: 11Rank: 11


37230
75#
發表於 07-7-3 17:08 |只看該作者
今日過得好快, 而家又5:10pm

Rank: 5Rank: 5


4403
76#
發表於 07-7-3 17:08 |只看該作者
try try sin

Rank: 11Rank: 11Rank: 11Rank: 11

醒目開學勳章


32443
77#
發表於 07-7-3 17:08 |只看該作者
唔係呀, 我一直係到.


原文章由 come爸嘩 於 07-7-3 17:03 發表
雪文, 你而家係唔係度架, 我成日都見倒你"離線"嘅?????

Rank: 11Rank: 11Rank: 11Rank: 11

醒目開學勳章


32443
78#
發表於 07-7-3 17:11 |只看該作者
返半日, 11點10分放學.
下午先去囉, 反正有年票.
明天人唔會多嘛.

原文章由 Jerry豬媽咪 於 07-7-3 16:47 發表


大皓皓唔洗返學咩??

Rank: 11Rank: 11Rank: 11Rank: 11


37230
79#
發表於 07-7-3 17:17 |只看該作者
放咁早.....咁不如你地玩返日啦. 我以為你要同亞仔請假添!

原文章由 雪文 於 07-7-3 17:11 發表
返半日, 11點10分放學.
下午先去囉, 反正有年票.
明天人唔會多嘛.

Rank: 11Rank: 11Rank: 11Rank: 11

醒目開學勳章


32443
80#
發表於 07-7-3 17:19 |只看該作者
:loveliness:
原文章由 come爸嘩 於 07-7-3 17:17 發表
放咁早.....咁不如你地玩返日啦. 我以為你要同亞仔請假添!
‹ 上一主題|下一主題
返回列表
發新帖